rekisteröityä kärryn joka on vanha hevoskärry josta otin jarrut pois ja tein lavan päälle ja siinä kippi.Ennen oli pyörät sivuilla nyt ne on lavan alla.Eli leveys kasvoi.Pituus on sama.Miten menetellä jatkossa et saisi lailliseksi?
Vastaukset 3
- Viikonlopun paras!
Viikonlopun hieno avaus! Kiitos.
- kysyjä.
halusi varmaan neuvoja,et mitä mieltä olet saako siihen papereita vai ei?Itse luulen et mikä ettei kun käy konttorilla kysymässä ja tekee uudet paperit.Käy ihmeessä näyttää sitä kärryäs.
- hevosen vetämä
kysyjä. kirjoitti:
halusi varmaan neuvoja,et mitä mieltä olet saako siihen papereita vai ei?Itse luulen et mikä ettei kun käy konttorilla kysymässä ja tekee uudet paperit.Käy ihmeessä näyttää sitä kärryäs.
kärry eikä autolla vedettävä, jossa kuljetetaan hevosta, niin voi onnistuakin, muuten ei missään tapauksessa tule laillisesti onnistumaan !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3441262- 54753
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55738- 38725
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59616- 45604
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26591- 54562
- 42526