Lääkisten ainejärjestöjen kurssit??

oikislainen

Moi

Oon yrittäny ny tutkiskella, mut en löydä vastausta oikein mistään, et järjestääköhän lääketieteellisten ainejärjestöt valmennuskursseja?? Siskoni on hakemassa ja en todellakaan halua, että hän tekisi samaa virhettä kun moni oikikseen hakenut tuttuni. Turun osalta on Lexin kurssit ainakin niin paljon parempia kuin minkään kaupallisen järjestön, näitten kaupallisten järjestäjien kurssit on ollu tosi paskoja, mitä moni kaveri on sanonu. Ite kävin tosiaan sen Lexin. Eli mikäköhän taso lääkiksen kursseissa on kaupallisten järjestäjien osalta?? Mikä paras, mikä huonoin? Mitä suosittelette, hakijat ja jo sisäänpäässeet?? Kiitos:)

7

1070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • medisiinari turkkusesta

      Turun Lääketieteenkandidaattiseura järjestää oikein mainioita kursseja joka vuosi; sisäänpääsyprosentit korkeita.

      surffaa http://www.tlks.fi -> kandivalmennus

      Mutta varoitus! kandiseuran kurssipaikat täyttyvät ilmoittautumispäivänä yleensä parissa tunnissa joten muista olla nopea !!!!

    • Saara

      Toi tlks:n kurssi täytty kahdes tunnis tosiaan, itse en päässy puhelimella läpi kertaakaan sinä aikana vaikka koitin soittaa putkeen lähes tunnin ajan :s

      • joo...

        No miettikää, kun ilmoittautuminen aukeaa tiettynä päivänä ja on auki vaan jonkun tunnin. Kai ne nyt siinä täyttyy, normijärjestäjillä on auki ilmoittatuminen syksystä lähtien...


      • on oikiksessa
        joo... kirjoitti:

        No miettikää, kun ilmoittautuminen aukeaa tiettynä päivänä ja on auki vaan jonkun tunnin. Kai ne nyt siinä täyttyy, normijärjestäjillä on auki ilmoittatuminen syksystä lähtien...

        Pykälän kurssit Helsingissä avaa ilmoittautumisen 2.1 joka vuosi ja joka vuosi siellä on ihmiset jonottanu aamukuudesta ja yrittää samalla soittaa kahdella tai kolmella puhelimella. Parhaat kurssit täyttyy 1-3 tunnissa, vaikka Pykälä ei edes mainosta niinkuin Valmennuskeskus tai Eximia.

        Ainejärjestöt on useimmiten halvempia ja parempia, tai ainaki rehellisempiä tarjonnassaan. Ei niitä turhaan suosita.


      • kandivalmennuskurssilainen
        on oikiksessa kirjoitti:

        Pykälän kurssit Helsingissä avaa ilmoittautumisen 2.1 joka vuosi ja joka vuosi siellä on ihmiset jonottanu aamukuudesta ja yrittää samalla soittaa kahdella tai kolmella puhelimella. Parhaat kurssit täyttyy 1-3 tunnissa, vaikka Pykälä ei edes mainosta niinkuin Valmennuskeskus tai Eximia.

        Ainejärjestöt on useimmiten halvempia ja parempia, tai ainaki rehellisempiä tarjonnassaan. Ei niitä turhaan suosita.

        Ei ole kyse siitä, ettäkö se tarkka ilmottautumispäivä mitään muuttaisi. Ainejärjestöjen kurssit vaan on _huomattavasti_ (parhaimmillaan 500e) halvempia kuin muut, ja paljon kehuttuja. Joten kyllä sinne ihan selkeestä syystä tunkua on.

        Itse soitin kaks tuntia putkeen, ja pääsin kuin pääsinkin. Ilmeisesti ihan viimeisten joukossa, koska sivuilla luki, että kurssit täyttyivät parissa tunnissa.


      • Kurssilaisen veli
        kandivalmennuskurssilainen kirjoitti:

        Ei ole kyse siitä, ettäkö se tarkka ilmottautumispäivä mitään muuttaisi. Ainejärjestöjen kurssit vaan on _huomattavasti_ (parhaimmillaan 500e) halvempia kuin muut, ja paljon kehuttuja. Joten kyllä sinne ihan selkeestä syystä tunkua on.

        Itse soitin kaks tuntia putkeen, ja pääsin kuin pääsinkin. Ilmeisesti ihan viimeisten joukossa, koska sivuilla luki, että kurssit täyttyivät parissa tunnissa.

        Sisko ainakin pettyi Kuopion Medicinan kurssiin tosi paljon, koitti saada rahojaan takaisin epäpätevän kemianopettajan takia. Koko kurssi teki valitusta jokunen vuosi sitten, mutta rehellisesti ei mitään vaikutusta. Kuulin myös että pettyneitä on senkin jälkeen ollut, mutta kurssin tason hehkutusta tehdään vanhempien lääkisten opiskelijoiden voimin nuorille vaikka opettajat vaihtuu joka vuosi. Samoin vaihtuu kurssin järjestäjätkin ja vastuuhenkilöt lähes parin vuoden välein. Eli koko organisaatio on koko ajan uusi, valmennusmonisteetkin tulee muualta. Helppo hävittää toimintahistoria ja ongelmat.

        Vanhemmista opiskelijoista suurin osa on käynyt muita kursseja ja puhelimeen vastaavat ei ole edes perillä Medicinan surullisesta reklamaatiohistoriasta, mm. sisäänpääsyprosentteja on heitelty 5-20 v takaisilta kursseilta kun pääsykokeet oli täysin erilaiset. Itse opiskelen Kuopiossa, mutta en lääkiksessä. Olen seurannut tuota Medicinan touhua jo aika monta vuotta huvittuneena. Meidän alalla ei tuollaiset kurssit kauaa pysyisi pystyssä.

        Sisko pääsi Ouluun lääkikseen toisen järjestäjän kurssin kautta. Siellä ei kursseja järjestellä.


      • Kurssilaisen veli
        Kurssilaisen veli kirjoitti:

        Sisko ainakin pettyi Kuopion Medicinan kurssiin tosi paljon, koitti saada rahojaan takaisin epäpätevän kemianopettajan takia. Koko kurssi teki valitusta jokunen vuosi sitten, mutta rehellisesti ei mitään vaikutusta. Kuulin myös että pettyneitä on senkin jälkeen ollut, mutta kurssin tason hehkutusta tehdään vanhempien lääkisten opiskelijoiden voimin nuorille vaikka opettajat vaihtuu joka vuosi. Samoin vaihtuu kurssin järjestäjätkin ja vastuuhenkilöt lähes parin vuoden välein. Eli koko organisaatio on koko ajan uusi, valmennusmonisteetkin tulee muualta. Helppo hävittää toimintahistoria ja ongelmat.

        Vanhemmista opiskelijoista suurin osa on käynyt muita kursseja ja puhelimeen vastaavat ei ole edes perillä Medicinan surullisesta reklamaatiohistoriasta, mm. sisäänpääsyprosentteja on heitelty 5-20 v takaisilta kursseilta kun pääsykokeet oli täysin erilaiset. Itse opiskelen Kuopiossa, mutta en lääkiksessä. Olen seurannut tuota Medicinan touhua jo aika monta vuotta huvittuneena. Meidän alalla ei tuollaiset kurssit kauaa pysyisi pystyssä.

        Sisko pääsi Ouluun lääkikseen toisen järjestäjän kurssin kautta. Siellä ei kursseja järjestellä.

        5-10v takaisilta, piti kirjoittaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      181
      4157
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2656
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2234
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2195
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1910
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      109
      1391
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1061
    Aihe