Moi
Oon yrittäny ny tutkiskella, mut en löydä vastausta oikein mistään, et järjestääköhän lääketieteellisten ainejärjestöt valmennuskursseja?? Siskoni on hakemassa ja en todellakaan halua, että hän tekisi samaa virhettä kun moni oikikseen hakenut tuttuni. Turun osalta on Lexin kurssit ainakin niin paljon parempia kuin minkään kaupallisen järjestön, näitten kaupallisten järjestäjien kurssit on ollu tosi paskoja, mitä moni kaveri on sanonu. Ite kävin tosiaan sen Lexin. Eli mikäköhän taso lääkiksen kursseissa on kaupallisten järjestäjien osalta?? Mikä paras, mikä huonoin? Mitä suosittelette, hakijat ja jo sisäänpäässeet?? Kiitos:)
Lääkisten ainejärjestöjen kurssit??
7
1084
Vastaukset
- medisiinari turkkusesta
Turun Lääketieteenkandidaattiseura järjestää oikein mainioita kursseja joka vuosi; sisäänpääsyprosentit korkeita.
surffaa http://www.tlks.fi -> kandivalmennus
Mutta varoitus! kandiseuran kurssipaikat täyttyvät ilmoittautumispäivänä yleensä parissa tunnissa joten muista olla nopea !!!! - Saara
Toi tlks:n kurssi täytty kahdes tunnis tosiaan, itse en päässy puhelimella läpi kertaakaan sinä aikana vaikka koitin soittaa putkeen lähes tunnin ajan :s
- joo...
No miettikää, kun ilmoittautuminen aukeaa tiettynä päivänä ja on auki vaan jonkun tunnin. Kai ne nyt siinä täyttyy, normijärjestäjillä on auki ilmoittatuminen syksystä lähtien...
- on oikiksessa
joo... kirjoitti:
No miettikää, kun ilmoittautuminen aukeaa tiettynä päivänä ja on auki vaan jonkun tunnin. Kai ne nyt siinä täyttyy, normijärjestäjillä on auki ilmoittatuminen syksystä lähtien...
Pykälän kurssit Helsingissä avaa ilmoittautumisen 2.1 joka vuosi ja joka vuosi siellä on ihmiset jonottanu aamukuudesta ja yrittää samalla soittaa kahdella tai kolmella puhelimella. Parhaat kurssit täyttyy 1-3 tunnissa, vaikka Pykälä ei edes mainosta niinkuin Valmennuskeskus tai Eximia.
Ainejärjestöt on useimmiten halvempia ja parempia, tai ainaki rehellisempiä tarjonnassaan. Ei niitä turhaan suosita. - kandivalmennuskurssilainen
on oikiksessa kirjoitti:
Pykälän kurssit Helsingissä avaa ilmoittautumisen 2.1 joka vuosi ja joka vuosi siellä on ihmiset jonottanu aamukuudesta ja yrittää samalla soittaa kahdella tai kolmella puhelimella. Parhaat kurssit täyttyy 1-3 tunnissa, vaikka Pykälä ei edes mainosta niinkuin Valmennuskeskus tai Eximia.
Ainejärjestöt on useimmiten halvempia ja parempia, tai ainaki rehellisempiä tarjonnassaan. Ei niitä turhaan suosita.Ei ole kyse siitä, ettäkö se tarkka ilmottautumispäivä mitään muuttaisi. Ainejärjestöjen kurssit vaan on _huomattavasti_ (parhaimmillaan 500e) halvempia kuin muut, ja paljon kehuttuja. Joten kyllä sinne ihan selkeestä syystä tunkua on.
Itse soitin kaks tuntia putkeen, ja pääsin kuin pääsinkin. Ilmeisesti ihan viimeisten joukossa, koska sivuilla luki, että kurssit täyttyivät parissa tunnissa. - Kurssilaisen veli
kandivalmennuskurssilainen kirjoitti:
Ei ole kyse siitä, ettäkö se tarkka ilmottautumispäivä mitään muuttaisi. Ainejärjestöjen kurssit vaan on _huomattavasti_ (parhaimmillaan 500e) halvempia kuin muut, ja paljon kehuttuja. Joten kyllä sinne ihan selkeestä syystä tunkua on.
Itse soitin kaks tuntia putkeen, ja pääsin kuin pääsinkin. Ilmeisesti ihan viimeisten joukossa, koska sivuilla luki, että kurssit täyttyivät parissa tunnissa.Sisko ainakin pettyi Kuopion Medicinan kurssiin tosi paljon, koitti saada rahojaan takaisin epäpätevän kemianopettajan takia. Koko kurssi teki valitusta jokunen vuosi sitten, mutta rehellisesti ei mitään vaikutusta. Kuulin myös että pettyneitä on senkin jälkeen ollut, mutta kurssin tason hehkutusta tehdään vanhempien lääkisten opiskelijoiden voimin nuorille vaikka opettajat vaihtuu joka vuosi. Samoin vaihtuu kurssin järjestäjätkin ja vastuuhenkilöt lähes parin vuoden välein. Eli koko organisaatio on koko ajan uusi, valmennusmonisteetkin tulee muualta. Helppo hävittää toimintahistoria ja ongelmat.
Vanhemmista opiskelijoista suurin osa on käynyt muita kursseja ja puhelimeen vastaavat ei ole edes perillä Medicinan surullisesta reklamaatiohistoriasta, mm. sisäänpääsyprosentteja on heitelty 5-20 v takaisilta kursseilta kun pääsykokeet oli täysin erilaiset. Itse opiskelen Kuopiossa, mutta en lääkiksessä. Olen seurannut tuota Medicinan touhua jo aika monta vuotta huvittuneena. Meidän alalla ei tuollaiset kurssit kauaa pysyisi pystyssä.
Sisko pääsi Ouluun lääkikseen toisen järjestäjän kurssin kautta. Siellä ei kursseja järjestellä. - Kurssilaisen veli
Kurssilaisen veli kirjoitti:
Sisko ainakin pettyi Kuopion Medicinan kurssiin tosi paljon, koitti saada rahojaan takaisin epäpätevän kemianopettajan takia. Koko kurssi teki valitusta jokunen vuosi sitten, mutta rehellisesti ei mitään vaikutusta. Kuulin myös että pettyneitä on senkin jälkeen ollut, mutta kurssin tason hehkutusta tehdään vanhempien lääkisten opiskelijoiden voimin nuorille vaikka opettajat vaihtuu joka vuosi. Samoin vaihtuu kurssin järjestäjätkin ja vastuuhenkilöt lähes parin vuoden välein. Eli koko organisaatio on koko ajan uusi, valmennusmonisteetkin tulee muualta. Helppo hävittää toimintahistoria ja ongelmat.
Vanhemmista opiskelijoista suurin osa on käynyt muita kursseja ja puhelimeen vastaavat ei ole edes perillä Medicinan surullisesta reklamaatiohistoriasta, mm. sisäänpääsyprosentteja on heitelty 5-20 v takaisilta kursseilta kun pääsykokeet oli täysin erilaiset. Itse opiskelen Kuopiossa, mutta en lääkiksessä. Olen seurannut tuota Medicinan touhua jo aika monta vuotta huvittuneena. Meidän alalla ei tuollaiset kurssit kauaa pysyisi pystyssä.
Sisko pääsi Ouluun lääkikseen toisen järjestäjän kurssin kautta. Siellä ei kursseja järjestellä.5-10v takaisilta, piti kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401