VAPAA KIERTO OMEGA3. APUA!!!

pasikka

Kysymykseni koskee vapaakierto omega3 kapseleita.
Mistä johtuu, että kun muovisen kertakäyttömukin (valkoisen) pohjalle laittaa 2cm vettä ja 2kpl kapseleita, niin se muki sulaa ihan pilalle yhden yön aikana? Onko kellään tietoa kyseisestä? Mikä ainesosa aiheuttaa kyseisen ilmiön. Uskaltaako niitä syödä?

10

6663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joskus lukenut

      Luepa pakkausselosteesta missä muodossa omegarasvat ovat. En nyt itse saa nimitystä muististani, (metylointi tai jotain sinnepäin). Tämä merkitsee, että rasvahapot ovat ihmisfysiologian kannalta edullisessa muodossa.
      Sattumoisin muovi, joka on keinotekoinen orgaaninen tuote, reagoi tähän samaan rakenteeseen sulamalla. Sillä ei ole vaarallista vaikutusta käyttäjän elintoimintoihin. Dramaattinen tapahtuma kylläkin.

      • orgaaninen tuote

        Kokeilin kyseistä juttua myös itse ja tosiaan muovimuki suli tiskipöydälleni.

        Tiedoksi sinulle, muovi ei ole keinotekoinen orgaaninen tuote, orgaaninen tarkoittaa elävää, vai meinaatko että kun laitat muovimukin multaan se alkaa kasvaa siitä esim puuta?

        JOkainen voi itse kokeilla tätä ja miettiä laittaako kyseistä kapselia suuhunsa?


      • tyttö16v.
        orgaaninen tuote kirjoitti:

        Kokeilin kyseistä juttua myös itse ja tosiaan muovimuki suli tiskipöydälleni.

        Tiedoksi sinulle, muovi ei ole keinotekoinen orgaaninen tuote, orgaaninen tarkoittaa elävää, vai meinaatko että kun laitat muovimukin multaan se alkaa kasvaa siitä esim puuta?

        JOkainen voi itse kokeilla tätä ja miettiä laittaako kyseistä kapselia suuhunsa?

        Muovi muuten ON orgaaninen tuote... Vaikka keskustelu nyt ei ollutkaan tästä aiheesta, oli pakko kommentoida, kun juuri muutama päivä sitten meille se kemiassa opetettiin. Orgaanisuus tarkoittaa että tuote on PERÄISIN elävästä luonnosta. Suurin osa muovin raaka-aineista on elävästä luonnosta.

        Eihän laudanpätkäkään ala kasvaa vaikka sen istuttaisi multaan ja vaikka kuin hyvin kastelis ja lannottais. :)

        Minäkin olen käyttänyt vapaakierron omega-3 kapseleita, mutta nyt käytän halvempaa merkkiä. Voisin kokeilla reagoiko ne jotenkin muovimukissa...


    • Tapiiri

      Miksi ihmeessä laitoit muovimukin pohjalle 2cm vettä ja kaksi omega3 kapselia ja jätiti ne sinne yöksi?

      • PertsaTku

        Niiden omega-3 ja omega-6 pitoisuudet ovat tosi huonoja. Itse käytän sellaisia jossa päiväannostus sisältää yli omega-3:a 955 mg ja omega-6:tta 655 mg. Noilla pstimyynnin tuottella on esimerkiksi omega 6 pitoisuus alle 100 mg. Lisäksi niissä ei ole mitään merkintää mistä kalasta ne on vai onko kalasta lainkaan? Tuote jota minä käytän, siinä omega-3 ja 6 tulee kolmesta rasvaisesta kalasta, siilä vain rasvaiset kalat sisältää omega-3:a koska rasvaiset kalat syövät meriplanktoneita. Lisäksi siinä on helokkiöljyä sekä ohrasta beetaglukaania,se alentaa myös kolestetrolia ja ennalta ehkäisee tulehduksia. Käyttämäni tuote on nimeltään Saksalaista Super Omega-3 activ ja sitä myy LR Health&Beautyn jälleenmyyjät. ohessa linkki www.lrworld.fi


      • jerik

        siksi, koska kaveri oli kuullut juttua että ne pillerit sulattavat veden kanssa muovimukeja... ja halus kokeilla on urbaanilegenda vai täyttä totta.


      • joekickass
        PertsaTku kirjoitti:

        Niiden omega-3 ja omega-6 pitoisuudet ovat tosi huonoja. Itse käytän sellaisia jossa päiväannostus sisältää yli omega-3:a 955 mg ja omega-6:tta 655 mg. Noilla pstimyynnin tuottella on esimerkiksi omega 6 pitoisuus alle 100 mg. Lisäksi niissä ei ole mitään merkintää mistä kalasta ne on vai onko kalasta lainkaan? Tuote jota minä käytän, siinä omega-3 ja 6 tulee kolmesta rasvaisesta kalasta, siilä vain rasvaiset kalat sisältää omega-3:a koska rasvaiset kalat syövät meriplanktoneita. Lisäksi siinä on helokkiöljyä sekä ohrasta beetaglukaania,se alentaa myös kolestetrolia ja ennalta ehkäisee tulehduksia. Käyttämäni tuote on nimeltään Saksalaista Super Omega-3 activ ja sitä myy LR Health&Beautyn jälleenmyyjät. ohessa linkki www.lrworld.fi

        Tässä kyseisessä vapaa kierto omega 3ssa on 700mg omega3.a. tuosta omega 6sta en sitten tiä


    • jbbw

      suora lainaus vapaakierto.fi
      Mistä öljy on peräisin

      Öljy on peräisin kylmien vesien pelagisista kaloista. Pelagiset kalat elävät pintaa lähellä olevissa vesikerroksissa ja syövät planktonia. Tyypillisiä pelagisia lajeja ovat silli, makrilli, villakuore ja kilohaili.
      Öljyn jalostus

      Öljy on jalostettu ja tiivistetty Pohjois-Norjassa sijaitsevan Ayanda AS:n toimesta, jolloin sen Omega-3-pitoisuus kasvaa.


      Itse olen syönyt ko. omega-3 muutaman viikon ja pakko myöntää (vaikka suhtaudun aina ravintolisiin skeptisesti), että olo on mitä mainioin. En ole enään niin väsynyt kuin ennen, iho ja hiukset ovat hyvässä kunnossa ja jaksan tehdä asioita paljon paremmin ja keskittyneemmin kuin ennen. Onko kyseessä lisääntynyt auringonvalo vaiko omega-3, niin olo on kuitenkin hyvä. En uskalla syödä näitä vielä kuitenkaan säännöllisesti, vaan kokeilen kausittain. Katsotaan sitten kun tulee tauko, väsynkö niin äkkiä kuin aikaisemminkin.

      • cicero55

        itse laitoin eilen kolme vapaakiertoa puolikkaaseen lasilliseen vettä ja kertakäyttömuovikupposeen. aamulla kun heräsin kuppi oli kuin illallakin, tosin vesi oli rasvaista :)
        Epäilen tätä pelottelua vaarallisuudesta. Mitä itse Vapaakierto.fi firma tekee vastaako vai ei?


      • cicero55

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1241
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1130
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1115
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe