Ja oletko ikinä "uskaltanut" mennä kenenkään juttusille?
Onko mielestäsi täyttä huuhaahta?
Itse olen kyllä niin epäileväinen, että...
Uskotko selvänäkijöihin?
20
995
Vastaukset
- sandman
tullut vastaan, niinpä en ole asiaa juurikaan pohtinut mutta jos löydät SOLITAIREN niin ilmota ihmeessä ;)
- musta-g
Bläkkärin mieliruuat haluisin tietää...ja yhen muunkin jutun.
No ihan huuhaata tietty on selvännäkijät.- olen..
selvänäkijä itselleni mutta satu täteihin en usko ei ole tieteellisesti todettu vielä koskaan että se toimii
- musta-g
olen.. kirjoitti:
selvänäkijä itselleni mutta satu täteihin en usko ei ole tieteellisesti todettu vielä koskaan että se toimii
Tieteelliset kokeet tekee niin tiukkaa ja kipeää että älä niihin koskaan suostu.
Osaatko lukea salmiakkitikkarista, pureskellusta. - aikuisten oikeesti voin
kertoa sulle!
- B:W
No mä en oo noita sulle vastannu,mut sä tiedät jotain ja mä tiedän myös:)))
Hyvää joulukuun ekaa sulle,,,namu:) - musta-g
B:W kirjoitti:
No mä en oo noita sulle vastannu,mut sä tiedät jotain ja mä tiedän myös:)))
Hyvää joulukuun ekaa sulle,,,namu:)En kerro, ei kerrota mitään.
Minkälainen suklaakimpale tuli kalenterista? - B :W
musta-g kirjoitti:
En kerro, ei kerrota mitään.
Minkälainen suklaakimpale tuli kalenterista?Tiedäthän sä Gee,mulla on pieni suu,niin ei sinne kaikki isot suklaat ees sovi,nyt lopetat ton höpöttämisen :)))
- musta-g
B :W kirjoitti:
Tiedäthän sä Gee,mulla on pieni suu,niin ei sinne kaikki isot suklaat ees sovi,nyt lopetat ton höpöttämisen :)))
Yhen jutun vaan haluisin kertoa. Hauska olis muittenkin kuulla...sexyä.
Kerronko? - B:W
musta-g kirjoitti:
Yhen jutun vaan haluisin kertoa. Hauska olis muittenkin kuulla...sexyä.
Kerronko?Taidat olla nauttinut tänään muutakin,kun kansalaisluottamusta?
No kerro?
Mut katsokkin et kerrot sit nätisti tai saat köniis,niin et sun tubee hulmuaa tuulessa:) - musta-g
B:W kirjoitti:
Taidat olla nauttinut tänään muutakin,kun kansalaisluottamusta?
No kerro?
Mut katsokkin et kerrot sit nätisti tai saat köniis,niin et sun tubee hulmuaa tuulessa:)Ikinä en kertois niistä vuoria järisyttävistä
hissimatkoista keskustan korkeissa taloissa...aaa-puuu-vaaaa. Eihän niitä edes kunnolla muista eikä ymmärrrrä.
Kevät on tuloillaaan.
- kikakakkonen
....mutta sellaiseen ihan tavalliseen, mikä löytyy keneltä tahansa : etiäiset, enneunet, aavistukset eli ajattelee henkilöä B, jolloin B soittaa yms.
Onhan niitä ammattilaisia, mutta jos se perustuu rahastukseen niin en oikein tiedä haluaisinko luovuttaa rahojani sellaiseen yritystoimintaan.Mieluummin kehitän "omia taitojani". - joo..
Heitti mun kastevedet vattupuskiin talon nurkalta.
Sanoi, että pojasta tulee villi silleen. No villihän minusta... :)- kovia kokenut
selvännäkijällä,ensin menin ihan pelleily mielessä mutta kun alkoi kertoa käsistä kiinni pitäen asioita menneestä,hymy alkoi hyytyä..
kertoi myös tulevaa noin 2vuotta sitten,olin jo unohtanut osan kertomistaan asioista kunnes pikku hiljaa alkoi asioista tapahtua ja aina muistui mieleen..minulle on kerrottu tämä näin tapahtuvan..
ikäviäkin asioita kuulin kuin myös hyviä.nämä tietty vain minun kokemuksia,ei tarvitse muiden ottaa niihin kantaa mutta itse uskon vakaasti aitoihin selvännäkijöihin.
aitohan ei saa ottaa rahaa vastaan,koska muuten menettää kykynsä.muuta nämä minun mielipiteitä,en halua kepillä sohia kenenkään aivoituksia. - taroteilla
kovia kokenut kirjoitti:
selvännäkijällä,ensin menin ihan pelleily mielessä mutta kun alkoi kertoa käsistä kiinni pitäen asioita menneestä,hymy alkoi hyytyä..
kertoi myös tulevaa noin 2vuotta sitten,olin jo unohtanut osan kertomistaan asioista kunnes pikku hiljaa alkoi asioista tapahtua ja aina muistui mieleen..minulle on kerrottu tämä näin tapahtuvan..
ikäviäkin asioita kuulin kuin myös hyviä.nämä tietty vain minun kokemuksia,ei tarvitse muiden ottaa niihin kantaa mutta itse uskon vakaasti aitoihin selvännäkijöihin.
aitohan ei saa ottaa rahaa vastaan,koska muuten menettää kykynsä.muuta nämä minun mielipiteitä,en halua kepillä sohia kenenkään aivoituksia.ja mulle kertoi edesmennyt kuuluisa "noita" tuon saman, että rahaa ei saa pyytää,muuten menee taito... Antaa saa. Mulle on annettu,en ole pyytänyt, eikä ole mennyt taito.
- Elämästä utelias
taroteilla kirjoitti:
ja mulle kertoi edesmennyt kuuluisa "noita" tuon saman, että rahaa ei saa pyytää,muuten menee taito... Antaa saa. Mulle on annettu,en ole pyytänyt, eikä ole mennyt taito.
Minä olen koko "pienen" ikäni juossut ennustajilla ja niihin myös uskon.Aina ennustuksen jälkeen,sen unohdan,mutta lienee ne elämääni ja ratkaisuihini kyllä vaikuttanut.
Katsohan "aloittelija"nykyisen suhteeni,kuinka käy? Entäs nuo raha-asiat? - yhteystiedot niin
Elämästä utelias kirjoitti:
Minä olen koko "pienen" ikäni juossut ennustajilla ja niihin myös uskon.Aina ennustuksen jälkeen,sen unohdan,mutta lienee ne elämääni ja ratkaisuihini kyllä vaikuttanut.
Katsohan "aloittelija"nykyisen suhteeni,kuinka käy? Entäs nuo raha-asiat?aletaan....
haluat olla yksin...pitää langat omissa käsissäsi,et pidä siitä että sua komennellaan'
Nyt pitäs päättää,mistä luovut! - sun yhteystiedot
yhteystiedot niin kirjoitti:
aletaan....
haluat olla yksin...pitää langat omissa käsissäsi,et pidä siitä että sua komennellaan'
Nyt pitäs päättää,mistä luovut!Kysyn vielä,pettääkö tämä härkämies minua?
- astrologiaa,horoskooppeja,t...
sun yhteystiedot kirjoitti:
Kysyn vielä,pettääkö tämä härkämies minua?
kaikkea semmosta ja alkaa wa
paljon että soittawat kysyäkseen et mistä herää huomenna :=)
oli kyllä kokemus olla "saattajana" maksuttomalle
selwännäkijälle joka sanoi mul :=)
olet miehekäs miäs :=))
ja tiedän sellaisia jotka käy näillä ennustajilla joille ei tarwi maksaa waan saa jättää rahaa eteiseen jos tuntuu siltä että sai wastinetta maksamattomuudelle/rahoilleen :=)
ei ei silti en kiistä enkä myönnä sitä olisiko se huuhaata tjn :=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202081
- 1561977
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281926Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141192- 51987
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33789