Agressiivisia Whippettejä Sipoon koirametsässä.

Joku pöllöpää & Miro

Apua ! Sanon minä, sillä tänään olin Sipoon koirametsässä ja takaatani laukkasi kolme Whippettiä jolla oli kuonokopat. No ajattelin että saapas Miro ainakin juoksu kavereita, mutta nämä Whippetit (3 kpl) yrittivätkin koko ajan näykkiä Miroa (joka on 9 kk vanha) niiden kuonokoppiensa läpi. Herra isä mä säikähdin kun Miro irvisti ja näykkäsi yhden selästä varoitukseksi ja sitten ne kaksi muuta hyökkäsivät koirani päälle ja pääsivät puraisemaan (kumisen) kuonokoppansa läpi Miroa kaulasta. Omistaja ei yrittänyt komennella yhtään koiria eikä edes kiinnittänyt minkäänlaista huomiota tapahtuneeseen. En halua mitenkään moittia koiria tästä, sillä omistaja olisi kyllä voinut edes napata koirat kiinni siksiaikaa ´tai edes kieltää. Mirolta löytyi jälkeenpäin puremajälki(ä) kaulasta. Jos mulla ois ollut joku rotikka mukana niin ei taatusti olisi tullut koirat härnäämään siihen...

En kerennyt sanomaan mitään naiselle mutta parempi olisi että joku sanoisi jotakin.


----------------SIPOON KOIRAMETSÄ--------


Sipoon koirametsä menee Porvoon moottoritien laitaa.. Varokaa ! Hirviaidassa on aukko !!! Siitä pääsee isokin koira läpi. Eli kun kävelette pellon laitaa niin suosittelen että koirat pidettäisiin 'kiinni' sillä koirani sisko lähti moottoritien laitaa pitkin juoksemaan...

3

2074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • whippet&co

      Whippeteillä on tapana näykkiä toisiaan vapaana juostessaan ja siksi monet pitävät niillä kuonokoppia. Valitettavasti monet luulevat koiria aina agressiivisiksi jos niillä on kuonokopat. Whippettien leikkiin kuuluu roikkuminen toisten niskassa ja kaulassa. Siksi ne eivät oikein sovellu yleisiin koirapuistoihin. Itse en vie whippettejäni koirapuistoon jos siellä on muita koiria.

      • beauceron

        Ei ole rodusta kiinni, jos koira on leikeissään liian raju. Kun koira puree, se puree, oli se pitt bull tai whippet. ja koira kuin koira voidaan saada hallintaan, mutta eri asia on, haluavatko jotkut edes yrittää. kun koira repii toista niin että toinen ahdistuu, omistajan tehtävä on aina ottaa koira hallintaan, tai tosiaan, ei sitten viedä mihinkään, missä on muita. Hyvin yksinkertainen tosiasia.


      • omiistaja
        beauceron kirjoitti:

        Ei ole rodusta kiinni, jos koira on leikeissään liian raju. Kun koira puree, se puree, oli se pitt bull tai whippet. ja koira kuin koira voidaan saada hallintaan, mutta eri asia on, haluavatko jotkut edes yrittää. kun koira repii toista niin että toinen ahdistuu, omistajan tehtävä on aina ottaa koira hallintaan, tai tosiaan, ei sitten viedä mihinkään, missä on muita. Hyvin yksinkertainen tosiasia.

        WHIPPET PENTU!!! Alle 5kk ikäinen brindle whippet uros katosi ma 8.11
        iltapäivällä Helsingissä (ent.Sipoo), Landbossa! Kaikki havainnot
        numeroihin: 044-5109500 / 040-7686452! Laitathan viestiä eteenpäin,
        jotta saataisiin edes joku havainto ja toivottavasti sitä kautta pentu
        turvallisesti takaisin omaan kotiin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe