Apua ! Sanon minä, sillä tänään olin Sipoon koirametsässä ja takaatani laukkasi kolme Whippettiä jolla oli kuonokopat. No ajattelin että saapas Miro ainakin juoksu kavereita, mutta nämä Whippetit (3 kpl) yrittivätkin koko ajan näykkiä Miroa (joka on 9 kk vanha) niiden kuonokoppiensa läpi. Herra isä mä säikähdin kun Miro irvisti ja näykkäsi yhden selästä varoitukseksi ja sitten ne kaksi muuta hyökkäsivät koirani päälle ja pääsivät puraisemaan (kumisen) kuonokoppansa läpi Miroa kaulasta. Omistaja ei yrittänyt komennella yhtään koiria eikä edes kiinnittänyt minkäänlaista huomiota tapahtuneeseen. En halua mitenkään moittia koiria tästä, sillä omistaja olisi kyllä voinut edes napata koirat kiinni siksiaikaa ´tai edes kieltää. Mirolta löytyi jälkeenpäin puremajälki(ä) kaulasta. Jos mulla ois ollut joku rotikka mukana niin ei taatusti olisi tullut koirat härnäämään siihen...
En kerennyt sanomaan mitään naiselle mutta parempi olisi että joku sanoisi jotakin.
----------------SIPOON KOIRAMETSÄ--------
Sipoon koirametsä menee Porvoon moottoritien laitaa.. Varokaa ! Hirviaidassa on aukko !!! Siitä pääsee isokin koira läpi. Eli kun kävelette pellon laitaa niin suosittelen että koirat pidettäisiin 'kiinni' sillä koirani sisko lähti moottoritien laitaa pitkin juoksemaan...
Agressiivisia Whippettejä Sipoon koirametsässä.
3
2103
Vastaukset
- whippet&co
Whippeteillä on tapana näykkiä toisiaan vapaana juostessaan ja siksi monet pitävät niillä kuonokoppia. Valitettavasti monet luulevat koiria aina agressiivisiksi jos niillä on kuonokopat. Whippettien leikkiin kuuluu roikkuminen toisten niskassa ja kaulassa. Siksi ne eivät oikein sovellu yleisiin koirapuistoihin. Itse en vie whippettejäni koirapuistoon jos siellä on muita koiria.
- beauceron
Ei ole rodusta kiinni, jos koira on leikeissään liian raju. Kun koira puree, se puree, oli se pitt bull tai whippet. ja koira kuin koira voidaan saada hallintaan, mutta eri asia on, haluavatko jotkut edes yrittää. kun koira repii toista niin että toinen ahdistuu, omistajan tehtävä on aina ottaa koira hallintaan, tai tosiaan, ei sitten viedä mihinkään, missä on muita. Hyvin yksinkertainen tosiasia.
- omiistaja
beauceron kirjoitti:
Ei ole rodusta kiinni, jos koira on leikeissään liian raju. Kun koira puree, se puree, oli se pitt bull tai whippet. ja koira kuin koira voidaan saada hallintaan, mutta eri asia on, haluavatko jotkut edes yrittää. kun koira repii toista niin että toinen ahdistuu, omistajan tehtävä on aina ottaa koira hallintaan, tai tosiaan, ei sitten viedä mihinkään, missä on muita. Hyvin yksinkertainen tosiasia.
WHIPPET PENTU!!! Alle 5kk ikäinen brindle whippet uros katosi ma 8.11
iltapäivällä Helsingissä (ent.Sipoo), Landbossa! Kaikki havainnot
numeroihin: 044-5109500 / 040-7686452! Laitathan viestiä eteenpäin,
jotta saataisiin edes joku havainto ja toivottavasti sitä kautta pentu
turvallisesti takaisin omaan kotiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004827140- 262551
- 2272548
- 1571844
- 1141728
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138- 741133
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21055Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01054