Apua ! Sanon minä, sillä tänään olin Sipoon koirametsässä ja takaatani laukkasi kolme Whippettiä jolla oli kuonokopat. No ajattelin että saapas Miro ainakin juoksu kavereita, mutta nämä Whippetit (3 kpl) yrittivätkin koko ajan näykkiä Miroa (joka on 9 kk vanha) niiden kuonokoppiensa läpi. Herra isä mä säikähdin kun Miro irvisti ja näykkäsi yhden selästä varoitukseksi ja sitten ne kaksi muuta hyökkäsivät koirani päälle ja pääsivät puraisemaan (kumisen) kuonokoppansa läpi Miroa kaulasta. Omistaja ei yrittänyt komennella yhtään koiria eikä edes kiinnittänyt minkäänlaista huomiota tapahtuneeseen. En halua mitenkään moittia koiria tästä, sillä omistaja olisi kyllä voinut edes napata koirat kiinni siksiaikaa ´tai edes kieltää. Mirolta löytyi jälkeenpäin puremajälki(ä) kaulasta. Jos mulla ois ollut joku rotikka mukana niin ei taatusti olisi tullut koirat härnäämään siihen...
En kerennyt sanomaan mitään naiselle mutta parempi olisi että joku sanoisi jotakin.
----------------SIPOON KOIRAMETSÄ--------
Sipoon koirametsä menee Porvoon moottoritien laitaa.. Varokaa ! Hirviaidassa on aukko !!! Siitä pääsee isokin koira läpi. Eli kun kävelette pellon laitaa niin suosittelen että koirat pidettäisiin 'kiinni' sillä koirani sisko lähti moottoritien laitaa pitkin juoksemaan...
Agressiivisia Whippettejä Sipoon koirametsässä.
3
2179
Vastaukset
- whippet&co
Whippeteillä on tapana näykkiä toisiaan vapaana juostessaan ja siksi monet pitävät niillä kuonokoppia. Valitettavasti monet luulevat koiria aina agressiivisiksi jos niillä on kuonokopat. Whippettien leikkiin kuuluu roikkuminen toisten niskassa ja kaulassa. Siksi ne eivät oikein sovellu yleisiin koirapuistoihin. Itse en vie whippettejäni koirapuistoon jos siellä on muita koiria.
- beauceron
Ei ole rodusta kiinni, jos koira on leikeissään liian raju. Kun koira puree, se puree, oli se pitt bull tai whippet. ja koira kuin koira voidaan saada hallintaan, mutta eri asia on, haluavatko jotkut edes yrittää. kun koira repii toista niin että toinen ahdistuu, omistajan tehtävä on aina ottaa koira hallintaan, tai tosiaan, ei sitten viedä mihinkään, missä on muita. Hyvin yksinkertainen tosiasia.
- omiistaja
beauceron kirjoitti:
Ei ole rodusta kiinni, jos koira on leikeissään liian raju. Kun koira puree, se puree, oli se pitt bull tai whippet. ja koira kuin koira voidaan saada hallintaan, mutta eri asia on, haluavatko jotkut edes yrittää. kun koira repii toista niin että toinen ahdistuu, omistajan tehtävä on aina ottaa koira hallintaan, tai tosiaan, ei sitten viedä mihinkään, missä on muita. Hyvin yksinkertainen tosiasia.
WHIPPET PENTU!!! Alle 5kk ikäinen brindle whippet uros katosi ma 8.11
iltapäivällä Helsingissä (ent.Sipoo), Landbossa! Kaikki havainnot
numeroihin: 044-5109500 / 040-7686452! Laitathan viestiä eteenpäin,
jotta saataisiin edes joku havainto ja toivottavasti sitä kautta pentu
turvallisesti takaisin omaan kotiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3904424Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483779Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit163622KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1132790Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92451Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212272Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511942Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181908- 1221855
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241429