Ajan vm. -89 Audi 80:stä. Kun moottori on käynnissä, niin missä lämpötilassa flekti käynnistyy? Itselläni lämmöt nousevat helposti sataan asteeseen, mutta tuuletin ei pyöri. Mutta heti kun sammutan moottorin, käynnistyvät flektit kuitenkin jälkijäähdytykseen, joka tapahtuu lämpötilan ollessa noin 97-astetta.
Onko termostaattikytkin rikki vai toimivatko jälkijäähdytys ja ajonaikainen jäähdytys samalla termostaatilla?
Flektin toiminta
1
373
Vastaukset
- 3a eli 2.0E
et kerro mikä kone sulla on, mutta joka tapauksessa..
2.0e moottorissa "ajon aikainen " anturi on syylarin alareunassa (en muista lämpötilaa, olisko 97). "jälkipyörittely" anturi on kannessa erillisessä korvakkeessa kiinni. kolmas anturi joka löytyy on vesiletkussa kiinni (metallinen haaroitin), tämä taas ohjaa mittaria ja varoitusvaloa. mulla meni aikanaan kaikki anturit n. vuoden välein vaihtoon. siis yhden kerran. mikään niistä ei taida olla "tarkkuus anturi" ainakin mittari muutti arvoaan n 5astetta anturin vaihdon jälkeen. termari siinä härvelissä taitaa olla kiinni vesipumpun viereisessä valuputkessa.
sinäänsä ei ole ongelma jos jälkijäähdytys pyörittää flektiä vaikkei se ajon aikana toimisikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485346
- 483718
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963346- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854