isoveli :`(

jepssss

pakko tulla tänne tilittää... :D mul on isoveli josta tykkään tosi paljon ja oltii nuorempin hyvii kavereit ja nyt kun mä oon 14 ja se 16 nii me olla enää nii hyvis väleis tai siis joskus tullaa juttuu tosi hyvin mut sit joskus me vaa huudetaa toisillemme koko ajan! must se on nii tyhmää. muilla samoin juttui?

8

2623

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OngelmaNuori!

      Tuo on tuttu juttu. :/ Itsellänikin isoveli, joka osaa olla todella kusipää silloin tällöin. :D
      Mutta kyllä se siitä menee ohi, kun yrität jutella sen kanssa järkeä. :)
      Kysyt, että miksi se on niin ilkeä jne?
      Eiköhän asiat selviä. :))
      Sitten kerrot mulle, jos tulee viäl ongelmia. :)

      T: OngelmaNuori!

    • minä vain

      joo kuulostaa tutulta mulla kaks vuotta vanhempi veli ja se häpeää mua ja me tapellaan ainko nähdään ..me nähdään aikaharvon ko se asu isällä ja mä äidillä ja meillä on 30 km väli matkaa ja sitte sillä on vielä niin paljo kavereita se on aina jossain menossa

    • randomius

      Ei mulla ja mun isoveljellä ainakaan. Tosi hyvin tullaan juttuun. Ite oon 16 ja isoveli 18. Nahisteluja tulee tietenki aina välil, mutta me unohdetaan ne alle tunnissa.

    • veljenkanssaläpilapsuuden-.-

      Voin sanoa, että olin ihan lapsena veljen kanssa kuin kaksi marjaa, mut sitte kun alotettii koulut (veli on 2 v vanhempi) niin ruvettii riitelee ku hullut leijonat. Mutsikin on tilittäny monta kertaa meille et oltii sekoja lapsina ja se sai melkei hermoromahduksen. Mut nyt tässä parin vuoden sisään ku päästii ala-asteesta eroon ollaan oltu riitelemättä ollenkaan! Ja se on totta. meil on niin paljon samoja kiinnostuksen kohteita et naurattaa! oon kyllä onnellinen et kasvettii vähä, että ei riidellä siitä kumpi riitelee enemmän.

    • mutta...,...

      isoveli on 23 ja mie 16.... ja oltiin ennen tosi hyvis väleis mutta nyt ku se löysi naisen niin se ei jouda oleen mun kaa enää yhtään... :S voisin vaikka olla mustasukkanen omasta veljestä jos olisin sellanen ihminen joka on helposti mustasukkanen :S mutta harmittaa ku ennen meil oli tosi kivaa ja me tapeltiin ja kaikkee mutta nyt se vaan nukkuu sen naisen kans :S

    • Nimetön

      mä olen 19 ja veli 17. välillä on ihan mukava ja ei riidellä mut välist palaa kiinni sit vaa huuetaan. tai lähinnä minä huudan ja veli vaan nauraa ku saa mut suuttuun... :) Mut sellasta se on... :D Osaa se olla mukavakin mut ei koko aikaa voi tulla kaikkien kaa toimeen... :)

    • Pikkusisko,

      Nii, mulla on ihan sama juttu, iätkin on samat. .__.
      Paitsi, että pienenä me tapeltii koko aja.
      Mut sit kyl jos meil oli hauskaa, ni oli tosi hauskaa.
      Nykyää, ei enää tapella sillee, mut jo sen naaman näkeminen ärsyttää mua, koska se aina sanoo jtn ärsyttävää, en enää kestä sitä.
      Tosin, on meilla hyviäkin hetkiä, jolloin meillä on kivaa.

      Ihan outoa.

    • tyttö joku

      öö ku olin pieni tai siis nuori nii mun isoveli oikeesti tosi kiva ja sillee nyt ku se on vanhempi ni se on erilainen oon ite nyt 15 ja mun isoveli on jtn 22 tai sinne päin ja se asuu omassa himassa mut se käy joka päivä meillä ja joskus se on hyvällä tuulella ja sillon saan olla ilonen mut joskus ku se on pahalla tuulella se vaa tiuskii no mut kai isoveljistä tulee sellasii ku ne vanhenee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe