isoveli :`(

jepssss

pakko tulla tänne tilittää... :D mul on isoveli josta tykkään tosi paljon ja oltii nuorempin hyvii kavereit ja nyt kun mä oon 14 ja se 16 nii me olla enää nii hyvis väleis tai siis joskus tullaa juttuu tosi hyvin mut sit joskus me vaa huudetaa toisillemme koko ajan! must se on nii tyhmää. muilla samoin juttui?

10

3528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OngelmaNuori!

      Tuo on tuttu juttu. :/ Itsellänikin isoveli, joka osaa olla todella kusipää silloin tällöin. :D
      Mutta kyllä se siitä menee ohi, kun yrität jutella sen kanssa järkeä. :)
      Kysyt, että miksi se on niin ilkeä jne?
      Eiköhän asiat selviä. :))
      Sitten kerrot mulle, jos tulee viäl ongelmia. :)

      T: OngelmaNuori!

    • minä vain

      joo kuulostaa tutulta mulla kaks vuotta vanhempi veli ja se häpeää mua ja me tapellaan ainko nähdään ..me nähdään aikaharvon ko se asu isällä ja mä äidillä ja meillä on 30 km väli matkaa ja sitte sillä on vielä niin paljo kavereita se on aina jossain menossa

    • randomius

      Ei mulla ja mun isoveljellä ainakaan. Tosi hyvin tullaan juttuun. Ite oon 16 ja isoveli 18. Nahisteluja tulee tietenki aina välil, mutta me unohdetaan ne alle tunnissa.

    • veljenkanssaläpilapsuuden-.-

      Voin sanoa, että olin ihan lapsena veljen kanssa kuin kaksi marjaa, mut sitte kun alotettii koulut (veli on 2 v vanhempi) niin ruvettii riitelee ku hullut leijonat. Mutsikin on tilittäny monta kertaa meille et oltii sekoja lapsina ja se sai melkei hermoromahduksen. Mut nyt tässä parin vuoden sisään ku päästii ala-asteesta eroon ollaan oltu riitelemättä ollenkaan! Ja se on totta. meil on niin paljon samoja kiinnostuksen kohteita et naurattaa! oon kyllä onnellinen et kasvettii vähä, että ei riidellä siitä kumpi riitelee enemmän.

    • mutta...,...

      isoveli on 23 ja mie 16.... ja oltiin ennen tosi hyvis väleis mutta nyt ku se löysi naisen niin se ei jouda oleen mun kaa enää yhtään... :S voisin vaikka olla mustasukkanen omasta veljestä jos olisin sellanen ihminen joka on helposti mustasukkanen :S mutta harmittaa ku ennen meil oli tosi kivaa ja me tapeltiin ja kaikkee mutta nyt se vaan nukkuu sen naisen kans :S

    • Nimetön

      mä olen 19 ja veli 17. välillä on ihan mukava ja ei riidellä mut välist palaa kiinni sit vaa huuetaan. tai lähinnä minä huudan ja veli vaan nauraa ku saa mut suuttuun... :) Mut sellasta se on... :D Osaa se olla mukavakin mut ei koko aikaa voi tulla kaikkien kaa toimeen... :)

    • Pikkusisko,

      Nii, mulla on ihan sama juttu, iätkin on samat. .__.
      Paitsi, että pienenä me tapeltii koko aja.
      Mut sit kyl jos meil oli hauskaa, ni oli tosi hauskaa.
      Nykyää, ei enää tapella sillee, mut jo sen naaman näkeminen ärsyttää mua, koska se aina sanoo jtn ärsyttävää, en enää kestä sitä.
      Tosin, on meilla hyviäkin hetkiä, jolloin meillä on kivaa.

      Ihan outoa.

    • tyttö joku

      öö ku olin pieni tai siis nuori nii mun isoveli oikeesti tosi kiva ja sillee nyt ku se on vanhempi ni se on erilainen oon ite nyt 15 ja mun isoveli on jtn 22 tai sinne päin ja se asuu omassa himassa mut se käy joka päivä meillä ja joskus se on hyvällä tuulella ja sillon saan olla ilonen mut joskus ku se on pahalla tuulella se vaa tiuskii no mut kai isoveljistä tulee sellasii ku ne vanhenee

    • Anonyymi

      Se on sentään parempi kuin minun ja isoveljeni välit...Meidän välit ei ole kauhean hyvät nykyään,paitsi joskus jonain yhtenä random päivänä on,mutta usein ei.Ennen kun olin joku 4-5 vuotias ja hän 9-10 vuotias,meilä oli hyvät välit.Siitä lähtien kun olin noin 6 ja 7 vuotias,se huononi.Sitten siitä eteenpäin tähän hetkeen kun olen 13-vuotias,se paheni entisestään.Nyt hän ragee melkein joka päivä,paitsi juhlina ei koskaan.Hän myös kiukuttelee aivan pienistäkin asioista,esim:kun sanon esim:Lähde pois huoneestani!.Hän myös lyö ja potkii minua.


      Ps:Onko täällä ketään muuta jonka isoveli on samanlainen?

    • Anonyymi

      Minulla on hävettävä isoveli,joka nolaa minut koululaisteni edessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe