Horoskooppi

KurulleKenkää

ja kurut on humpuukkia. Kaiken maailman selvänäkijätkö ja velholoisetko jotakin muka tietää, EI ja ei edes kandee alkaa leikkiä salatieteellisillä velhopaskanjauhannoilla.

8

1018

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu.

no näin on

• pirre

Totta,suurin osa on vilpillistä toimintaan harjoittavia rahan narraajia.Etenkin nuorena menee
      halpaan,kun on ns.ongelmia.-81 olin raskaana ja ultra- tutkimus näytti lapsen olevan poika.
      Tunnettu ennustaja kertoi,että tyttö tulee ja minä
      sanoin,että poika se on ultra-ääni näytti.Ennustaja
      suuttui ja lähdin pois.POIKA TULI.Samanlaisia ovat
      muutkin olleet.Älkää antako ennustajien sekoittaa
      päätänne ja elämäänne.SENSIJAAN pidän luotettavia
      Astrologeja arvossa.Olavi Asikainen kertoi jopa
      pojan syntymäpaivän.Myös suuri osa heistä on huijareita.Seppo Tanhua on aika hyvä ?! Uskon kyllä näkymättömään maailmaan.Esim telepatia on
      aivan selvästi totta ja pelastanut minut uskottomalta aviomiehetä,jäi kiini teossa.Katsopa
      kadulla jotain vieratakin ihmistä,niin kääntää
      kohta pään ja alkaa vilhuilemaan vähän ihmeissään.
      Minulle käy näin usein ,tunnen hyviä ja huonoja
      fiiliksiä jostain ja jopa mitä tulee tapahtumaan,
      ilman että siinä on mitään loogista arvausta.On
      varmasti minuakin herkimpiä ihmisiä jotka tietävät
      ehkä muidenkin asioita...kannattaa pitää järki ja
      tunteet tasapainossa niin voi itse kuunnella omaa sisäistä minää ja luottaa omaan vaistoon ja nostaa
      oma itse arvoonsa.

• Jeesus on herra ja elää

Joh.15:5. "Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä."

• my90

Kyllä juu horoskoopit on perseestä eikä toimi, mut tarot-kortit kyl toimii jos niihin uskoo. Kun kirjaa ylös, että mitä tarot-kortit sulle sanoo ja katselee kirjoituksiaan vaikka puolen vuoden päästä, niin huomaa että ihan oikeesti ne toimii. Ainakin mulla on toiminut...

• kortti ennustuksiin

ja muuhun velhohumpuukiin. Kannattaa ostaa raha arpa ja tukea hyväntekeväisyyttä rahapeliautomaattia pelaamalla ylimääräiset rahat esim. senttipottiin.

t:-Ritmo-

• eläinratamerkkisi?

http://www.ursa.fi/auringonsijainti/

Ja jos horoskooppi hörölle edes mainitset sanan "käärmeenkantaja" hän pillastuu kuin suolapanoksella perseelle ammuttu karhu..

Mutta mites hullulle puhut järkeä? Eihän hullu tajua hulluttansa.

• wanha äijä

Oma uskoni astrologiaan perustuu lapsuteen ja nuoruuteensekä vanhemmiten opitttuun.
      1-Miten voi 400 vuotta sitten jossain Mesopotamiassa mitatut tähtiasennot viitottaa tietä tulevaisuuteen, 2500 km kauempana?
      2 Miten horoskooppi tehdään muutaman minuutin syntymäajan tarkkudella täällä, kun silloin aika katsottin aurinko- tai vesikellosta?
      Ja jos horokoopia tehdään työpöydällä apuvalineinä pullollinen yhden tähden jallua ja pino meetwurstiviipaleita, niin todellistuuko ennustus paremmin?
      Kysyy nimim. astrologi Asikaisen erittäin epäuskova ja itse astrologiaan ihan täysin uskomatom poika.
      Rahaa sillä kyllä tuli, muttei ne menneet perheen tai Luna-lehden velkojen maksuun. Muut naiset, mukavat ravintolaillat ja ne viinat kulutti sen verra, että perhettä elätti tatjoilija-vaimo, ja kun velat oli saatu kuitatuiksi, avioero oli varteenotettva vaihtoehto.
      Että se siitä lisää katkeroiita lapsuuden ja nuoruuden muisteluita antaa astrologi Asikaisen vanhempi poika.
      Lisäksi tuli sen verran opittua, että skeptikko-lehden jutut tuntuu aika omilta; tervetuloa vaan Yli-Vainion porukanssa joukolssa lattiaan pyyhkimään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      90
      1000
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      119
      853
    3. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      143
      834
    4. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      43
      816
    5. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      70
      667
    6. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      639
    7. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      591
    8. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      32
      549
    9. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      47
      528
    10. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      62
      524
    11. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      80
      520
    12. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      65
      516
    13. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      484
    14. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      479
    15. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      3
      454
    16. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      45
      453
    17. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      446
    18. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      31
      446
    19. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      74
      446
    20. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      61
      440
    Aihe