ja kurut on humpuukkia. Kaiken maailman selvänäkijätkö ja velholoisetko jotakin muka tietää, EI ja ei edes kandee alkaa leikkiä salatieteellisillä velhopaskanjauhannoilla.
Horoskooppi
8
855
Vastaukset
- juu.
no näin on
- pirre
Totta,suurin osa on vilpillistä toimintaan harjoittavia rahan narraajia.Etenkin nuorena menee
halpaan,kun on ns.ongelmia.-81 olin raskaana ja ultra- tutkimus näytti lapsen olevan poika.
Tunnettu ennustaja kertoi,että tyttö tulee ja minä
sanoin,että poika se on ultra-ääni näytti.Ennustaja
suuttui ja lähdin pois.POIKA TULI.Samanlaisia ovat
muutkin olleet.Älkää antako ennustajien sekoittaa
päätänne ja elämäänne.SENSIJAAN pidän luotettavia
Astrologeja arvossa.Olavi Asikainen kertoi jopa
pojan syntymäpaivän.Myös suuri osa heistä on huijareita.Seppo Tanhua on aika hyvä ?! Uskon kyllä näkymättömään maailmaan.Esim telepatia on
aivan selvästi totta ja pelastanut minut uskottomalta aviomiehetä,jäi kiini teossa.Katsopa
kadulla jotain vieratakin ihmistä,niin kääntää
kohta pään ja alkaa vilhuilemaan vähän ihmeissään.
Minulle käy näin usein ,tunnen hyviä ja huonoja
fiiliksiä jostain ja jopa mitä tulee tapahtumaan,
ilman että siinä on mitään loogista arvausta.On
varmasti minuakin herkimpiä ihmisiä jotka tietävät
ehkä muidenkin asioita...kannattaa pitää järki ja
tunteet tasapainossa niin voi itse kuunnella omaa sisäistä minää ja luottaa omaan vaistoon ja nostaa
oma itse arvoonsa.- Jeesus on herra ja elää
Joh.15:5. "Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä."
- my90
Kyllä juu horoskoopit on perseestä eikä toimi, mut tarot-kortit kyl toimii jos niihin uskoo. Kun kirjaa ylös, että mitä tarot-kortit sulle sanoo ja katselee kirjoituksiaan vaikka puolen vuoden päästä, niin huomaa että ihan oikeesti ne toimii. Ainakin mulla on toiminut...
- kortti ennustuksiin
ja muuhun velhohumpuukiin. Kannattaa ostaa raha arpa ja tukea hyväntekeväisyyttä rahapeliautomaattia pelaamalla ylimääräiset rahat esim. senttipottiin.
t:-Ritmo-
- eläinratamerkkisi?
http://www.ursa.fi/auringonsijainti/
Ja jos horoskooppi hörölle edes mainitset sanan "käärmeenkantaja" hän pillastuu kuin suolapanoksella perseelle ammuttu karhu..
Mutta mites hullulle puhut järkeä? Eihän hullu tajua hulluttansa. - wanha äijä
Oma uskoni astrologiaan perustuu lapsuteen ja nuoruuteensekä vanhemmiten opitttuun.
1-Miten voi 400 vuotta sitten jossain Mesopotamiassa mitatut tähtiasennot viitottaa tietä tulevaisuuteen, 2500 km kauempana?
2 Miten horoskooppi tehdään muutaman minuutin syntymäajan tarkkudella täällä, kun silloin aika katsottin aurinko- tai vesikellosta?
Ja jos horokoopia tehdään työpöydällä apuvalineinä pullollinen yhden tähden jallua ja pino meetwurstiviipaleita, niin todellistuuko ennustus paremmin?
Kysyy nimim. astrologi Asikaisen erittäin epäuskova ja itse astrologiaan ihan täysin uskomatom poika.
Rahaa sillä kyllä tuli, muttei ne menneet perheen tai Luna-lehden velkojen maksuun. Muut naiset, mukavat ravintolaillat ja ne viinat kulutti sen verra, että perhettä elätti tatjoilija-vaimo, ja kun velat oli saatu kuitatuiksi, avioero oli varteenotettva vaihtoehto.
Että se siitä lisää katkeroiita lapsuuden ja nuoruuden muisteluita antaa astrologi Asikaisen vanhempi poika.
Lisäksi tuli sen verran opittua, että skeptikko-lehden jutut tuntuu aika omilta; tervetuloa vaan Yli-Vainion porukanssa joukolssa lattiaan pyyhkimään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003965765- 202364
- 1992221
- 1131597
- 931544
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601053- 741052
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21019Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.133955Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59816