Kurkkaa koirasi horoskooppiin
22
840
Vastaukset
- juups.
Kaksosten merkeissä syntyneet koirat ovat vallattomia yksilöitä ja ehkä seurallisimpia kaikista. Niiden jatkuvat odottamattomat mielialanvaihtelut voivat olla hämmentäviä, mutta totuttuasi niihin silkkaa huvia. Kaksoskoirat ovat loputtoman uteliaita ja tahtovat pistää nenänsä joka paikkaan. Yritä siis korjata niiden ulottuvilta arvokkaat esineet kuten sähkövempaimet. Ole herkkä koirasi mielialoille: vaikka se näyttäisi olevan täynnä elämäniloa, älä usko sen olevan loputtoman onnellinen. Tarkasta usein koirasi fyysinen terveydentila; jospa se ei olekaan yhtä hyvin kuin koirasi touhukkuus antaa uskoa.
* Sopivat koirat: Härkä, mutta tappelun vaara on
* Sopiva ihminen: Vaaka, jonka itsevarmuus on hyvä vastapaino kaksoskoiran tavanomaiselle häilyväisyydelle
* Lempiväri: keltainen
* Onnennumero: 3
* Mieliruoka: mahdotonta arvata, sillä kaksoskoirat kyllästyvät helposti saamaansa ruokaan. Pidä varalla montaa lajia.
* Inhottavaa: ikävystyminen
* Ihanaa: yllätysherkut
* Laatusanat: utelias, energinen, tuhti, epäröivä - n.sorsa
kuvat kovasti liikkuvat, vai olenko väärässä.
http://www.psy.ritsumei.ac.jp/~akitaoka/rotsnakes7e.html- paivansadeko
Näyttää siltä, mutta alahan tuijottaa vain yhtä kuvaa tarpeeksi kauan niin liike loppuu.
- Pukeli
paivansadeko kirjoitti:
Näyttää siltä, mutta alahan tuijottaa vain yhtä kuvaa tarpeeksi kauan niin liike loppuu.
vuosia sitten, kun isäni oli kuollut tuijotin hänen isokokoista kuvaansa jonka olin ripustanut seinälle. Aikani katseltuani huomasin, että ukkihan hymyilee. Toinen suupieli selvästi liikkui ja näin hänen hymynsä aivan selvästi.
Kokeilkaapa jonkun valokuvan kanssa, mutta tuijottakaa herkeämättä. - paivansadeko
Pukeli kirjoitti:
vuosia sitten, kun isäni oli kuollut tuijotin hänen isokokoista kuvaansa jonka olin ripustanut seinälle. Aikani katseltuani huomasin, että ukkihan hymyilee. Toinen suupieli selvästi liikkui ja näin hänen hymynsä aivan selvästi.
Kokeilkaapa jonkun valokuvan kanssa, mutta tuijottakaa herkeämättä.samanlainen kokemus, kuva oli vain iso mummosta :) mutta kyllä hän selvästi hymyili.
- Pukeli
paivansadeko kirjoitti:
samanlainen kokemus, kuva oli vain iso mummosta :) mutta kyllä hän selvästi hymyili.
kolmepäivää aiemmin kuolleesta koirastani. Se vain oli parin sekunnin ajan vieressäni.
Surin ihan valtavasti sitä koiraa.
Vihasin lähes koko maailmaa, kun sain tietää, että minun on luovuttava hänestä
- Miitukka
ei saisi olla, mutta joskus se on kivaa! Oma hauvelini on "rajatapaus" härän ja kaksosen välillä, enempi kuitenkin kaksonen sopii kuvaukseen. Itse olen kaksonen, nousevalta merkiltäni vaaka, joten... ollaankohan me löydetty toisemme sattumalta?!
- riitta-marja.liisukka
hassua hömppää.
- Miitukka
riitta-marja.liisukka kirjoitti:
hassua hömppää.
mutta sitä hassua hömppää (kaikenlaista) tarvitaan, että kestäisi tätä raadollista maailmaa. Ilman sitä hömppää ainakin minun olisi vaikea selviytyä päivästä toiseen...
Miitukka kirjoitti:
mutta sitä hassua hömppää (kaikenlaista) tarvitaan, että kestäisi tätä raadollista maailmaa. Ilman sitä hömppää ainakin minun olisi vaikea selviytyä päivästä toiseen...
mites sulle nyt menee, eli mitä sinulle kuuluu.
Itse silloin kun olin vastaavassa tilassa muutama vuosi sitten, kun äitini teki lähtöä tästä maailmasta suru oli syvällä sisälläni ja tuntui aikana pitkään pahana pallukkana. tuo horoskooppi ym. vastaavat auttoivat minua paljon.
Usein myös puhuminen aivan vieraan ihmisen kanssa antaa apua, taas jaksaa pienenmatkan. Jos apua tarvitset ota rohkeasti yhteyttä.
http://www.toydogs.net/griffons/kasvattajat.htm
Sieltä löytyy yhteystietoni- Miitukka
umalehtinen kirjoitti:
Itse silloin kun olin vastaavassa tilassa muutama vuosi sitten, kun äitini teki lähtöä tästä maailmasta suru oli syvällä sisälläni ja tuntui aikana pitkään pahana pallukkana. tuo horoskooppi ym. vastaavat auttoivat minua paljon.
Usein myös puhuminen aivan vieraan ihmisen kanssa antaa apua, taas jaksaa pienenmatkan. Jos apua tarvitset ota rohkeasti yhteyttä.
Sieltä löytyy yhteystietoniUma. Kiitos kysymästä. Tällä hetkellä taas pienen aikaa kuuluu parempaa. Äidillä tänään hieman parempi päivä, huominen on suuri kysymysmerkki.
Olet siinä aivan oikeassa, että vieraalle puhuminen auttaa. Te kaikki, jotka olette täällä minulle vastailleet, olette olleet suureksi avuksi. Vaikken asiaa sen erikoisemmin ole julkituonut, olen saanut kannustuksia, yllättävää kyllä; ovat hetkeksi taakkaani keventäneet. Kiitos siitä!
Parinsadan kilometrin päässä asuva hyvä ystäväni soittelee (miten aina osaakin valita oikean hetken?), tietää jo sanasta tai puolesta mitä mielessäni liikkuu. Kuin myös sen, ettei aina tarvita sanoja.
Niinkuin viime yönä kerroin, nämä yön pimeät tunnit ovat pahimpia. Siksi kait täällä palstallakin aikaa vietän. Täällä kun saa joskus muutakin ajateltavaa. - Pukeli
umalehtinen kirjoitti:
Sieltä löytyy yhteystietoniSulla on sitten juhlat juhlittu. Oliko mukavaa, tanssitko? Tunsitko yhtään telepaatista väreilyä silloin klo. 18.00 kun skoolattiin?
Mulla on hieman nyhverö olo, kun en ole käynyt edes ulkona, voisi vaikka verrata sellaiseen kauan samassa vedessä olleeseen, nuokkuvaan kehäkukkaan. - varo varo
Miitukka kirjoitti:
varo
Pukeli kirjoitti:
Sulla on sitten juhlat juhlittu. Oliko mukavaa, tanssitko? Tunsitko yhtään telepaatista väreilyä silloin klo. 18.00 kun skoolattiin?
Mulla on hieman nyhverö olo, kun en ole käynyt edes ulkona, voisi vaikka verrata sellaiseen kauan samassa vedessä olleeseen, nuokkuvaan kehäkukkaan.hauskaa oli ja nitrotippojakaan ei tarvittu lainkaan. sen ainoan kerran skoolasin sulle samalla kun olin pihalla tupakilla. Skåålasin terästetyllä glögillä. Kotona olimme jo ennen puolta yötä ja tavaraa paljon rikkaampia. Arpajaispalkinnot ja sen mitä joulupukki jakoi.... joten kilttejäkin oltiin isännän kanssa oltu.
- Pukeli
umalehtinen kirjoitti:
hauskaa oli ja nitrotippojakaan ei tarvittu lainkaan. sen ainoan kerran skoolasin sulle samalla kun olin pihalla tupakilla. Skåålasin terästetyllä glögillä. Kotona olimme jo ennen puolta yötä ja tavaraa paljon rikkaampia. Arpajaispalkinnot ja sen mitä joulupukki jakoi.... joten kilttejäkin oltiin isännän kanssa oltu.
poltatko tupakkaa? Heitä nyt jo helvettiin kaikenmaailman röökiaskit.
Ilman saarnaa sanon kuitenkin, että ei siihen kuole jos lopettaa tupruttelun. Pukeli kirjoitti:
Ilman saarnaa sanon kuitenkin, että ei siihen kuole jos lopettaa tupruttelun.jos lopettaa ja kuolee ellei lopeta;)) Näin se vain ystäväni menee. Elämä on kovaa. Nyt lähden maate. Hyviä öitä sulle.
- ååååååå
umalehtinen kirjoitti:
Sieltä löytyy yhteystietoniKäyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.
Tästä viestistä on jo ilmoitettu ylläpidolle. - MMJKLMS
Pukeli kirjoitti:
Ilman saarnaa sanon kuitenkin, että ei siihen kuole jos lopettaa tupruttelun.LEIJONAKOIRA OIS IHANAA OMISTAA
- TYKLASK
MMJKLMS kirjoitti:
LEIJONAKOIRA OIS IHANAA OMISTAA
nii oiskii !
ei kyllä luonne tunnu oikein natsaavan;)) Empulla on kyllä punainen villapaita. Toisaalta se Empun iltalaulu sopinee tuohon määritelmään.:D
Leijona
Useimmat leijonakoirat otaksuvat olevansa paikallisen viidakon kuninkaita. Kun tuot leijonapennun kotiisi, tee heti selväksi kuka siellä on pomo. Aluksi Leijonat tuntuvat ylimielisiltä ja vaikeasti lähestyttäviltä. Kun olet ansainnut Leijonasi ystävyyden, sinulla on takuulla ikuinen ystävä. Leijonakoirat voivat olla vaikeita tuttavuuksia muille koirille, jotka eivät suostu olemaan osa niiden laumaa. Leijona olettaa, että sille tarjoillaan ensin ja että sen annos on suurempi kuin muilla. Ole siis valmis tietyn sorttisiin sekamelskoihin, kun esittelet Leijonaasi muille koirille tai päinvastoin.
* Sopivat koirat: Oinas tai Jousimies tai toinen Leijona
* Sopivat omistajat: Oinas, Härkä, Leijona; voimakas luonne kuten koiralla
* Mieliväri: kuninkaallinen punainen tai keisarillinen purppura
* Onnennumero: 1
* Lempiruoka: paahtopaisti tai savulohi
* Inhottavinta: epäkunnioittavan käytöksen kohteeksi joutuminen - siis kissanpojat, koiranpennut ja muut ryökäleet.
* Laatusanat: viihdyttävä, itsekeskeinen, teatraalinen, vastuuntuntoinen- hahahahahahahaha
onx kivaa vai
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723560
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851598Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261307- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941013- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?62874Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk94817- 62765