Kurkkaa koirasi horoskooppiin

riitta-marja.liisukka

22

807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juups.

      Kaksosten merkeissä syntyneet koirat ovat vallattomia yksilöitä ja ehkä seurallisimpia kaikista. Niiden jatkuvat odottamattomat mielialanvaihtelut voivat olla hämmentäviä, mutta totuttuasi niihin silkkaa huvia. Kaksoskoirat ovat loputtoman uteliaita ja tahtovat pistää nenänsä joka paikkaan. Yritä siis korjata niiden ulottuvilta arvokkaat esineet kuten sähkövempaimet. Ole herkkä koirasi mielialoille: vaikka se näyttäisi olevan täynnä elämäniloa, älä usko sen olevan loputtoman onnellinen. Tarkasta usein koirasi fyysinen terveydentila; jospa se ei olekaan yhtä hyvin kuin koirasi touhukkuus antaa uskoa.

      * Sopivat koirat: Härkä, mutta tappelun vaara on
      * Sopiva ihminen: Vaaka, jonka itsevarmuus on hyvä vastapaino kaksoskoiran tavanomaiselle häilyväisyydelle
      * Lempiväri: keltainen
      * Onnennumero: 3
      * Mieliruoka: mahdotonta arvata, sillä kaksoskoirat kyllästyvät helposti saamaansa ruokaan. Pidä varalla montaa lajia.
      * Inhottavaa: ikävystyminen
      * Ihanaa: yllätysherkut
      * Laatusanat: utelias, energinen, tuhti, epäröivä

    • n.sorsa
      • paivansadeko

        Näyttää siltä, mutta alahan tuijottaa vain yhtä kuvaa tarpeeksi kauan niin liike loppuu.


      • Juu kyllä se pyörii, mutta pysähtyy heti kun katsot vaan sitä "keskinapaa"


      • Pukeli
        paivansadeko kirjoitti:

        Näyttää siltä, mutta alahan tuijottaa vain yhtä kuvaa tarpeeksi kauan niin liike loppuu.

        vuosia sitten, kun isäni oli kuollut tuijotin hänen isokokoista kuvaansa jonka olin ripustanut seinälle. Aikani katseltuani huomasin, että ukkihan hymyilee. Toinen suupieli selvästi liikkui ja näin hänen hymynsä aivan selvästi.
        Kokeilkaapa jonkun valokuvan kanssa, mutta tuijottakaa herkeämättä.


      • paivansadeko
        Pukeli kirjoitti:

        vuosia sitten, kun isäni oli kuollut tuijotin hänen isokokoista kuvaansa jonka olin ripustanut seinälle. Aikani katseltuani huomasin, että ukkihan hymyilee. Toinen suupieli selvästi liikkui ja näin hänen hymynsä aivan selvästi.
        Kokeilkaapa jonkun valokuvan kanssa, mutta tuijottakaa herkeämättä.

        samanlainen kokemus, kuva oli vain iso mummosta :) mutta kyllä hän selvästi hymyili.


      • Pukeli
        paivansadeko kirjoitti:

        samanlainen kokemus, kuva oli vain iso mummosta :) mutta kyllä hän selvästi hymyili.

        kolmepäivää aiemmin kuolleesta koirastani. Se vain oli parin sekunnin ajan vieressäni.
        Surin ihan valtavasti sitä koiraa.
        Vihasin lähes koko maailmaa, kun sain tietää, että minun on luovuttava hänestä


    • Miitukka

      ei saisi olla, mutta joskus se on kivaa! Oma hauvelini on "rajatapaus" härän ja kaksosen välillä, enempi kuitenkin kaksonen sopii kuvaukseen. Itse olen kaksonen, nousevalta merkiltäni vaaka, joten... ollaankohan me löydetty toisemme sattumalta?!

      • riitta-marja.liisukka

        hassua hömppää.


      • Miitukka
        riitta-marja.liisukka kirjoitti:

        hassua hömppää.

        mutta sitä hassua hömppää (kaikenlaista) tarvitaan, että kestäisi tätä raadollista maailmaa. Ilman sitä hömppää ainakin minun olisi vaikea selviytyä päivästä toiseen...


      • Miitukka kirjoitti:

        mutta sitä hassua hömppää (kaikenlaista) tarvitaan, että kestäisi tätä raadollista maailmaa. Ilman sitä hömppää ainakin minun olisi vaikea selviytyä päivästä toiseen...

        mites sulle nyt menee, eli mitä sinulle kuuluu.
        Itse silloin kun olin vastaavassa tilassa muutama vuosi sitten, kun äitini teki lähtöä tästä maailmasta suru oli syvällä sisälläni ja tuntui aikana pitkään pahana pallukkana. tuo horoskooppi ym. vastaavat auttoivat minua paljon.
        Usein myös puhuminen aivan vieraan ihmisen kanssa antaa apua, taas jaksaa pienenmatkan. Jos apua tarvitset ota rohkeasti yhteyttä.
        http://www.toydogs.net/griffons/kasvattajat.htm
        Sieltä löytyy yhteystietoni


      • Miitukka
        umalehtinen kirjoitti:

        mites sulle nyt menee, eli mitä sinulle kuuluu.
        Itse silloin kun olin vastaavassa tilassa muutama vuosi sitten, kun äitini teki lähtöä tästä maailmasta suru oli syvällä sisälläni ja tuntui aikana pitkään pahana pallukkana. tuo horoskooppi ym. vastaavat auttoivat minua paljon.
        Usein myös puhuminen aivan vieraan ihmisen kanssa antaa apua, taas jaksaa pienenmatkan. Jos apua tarvitset ota rohkeasti yhteyttä.
        http://www.toydogs.net/griffons/kasvattajat.htm
        Sieltä löytyy yhteystietoni

        Uma. Kiitos kysymästä. Tällä hetkellä taas pienen aikaa kuuluu parempaa. Äidillä tänään hieman parempi päivä, huominen on suuri kysymysmerkki.
        Olet siinä aivan oikeassa, että vieraalle puhuminen auttaa. Te kaikki, jotka olette täällä minulle vastailleet, olette olleet suureksi avuksi. Vaikken asiaa sen erikoisemmin ole julkituonut, olen saanut kannustuksia, yllättävää kyllä; ovat hetkeksi taakkaani keventäneet. Kiitos siitä!
        Parinsadan kilometrin päässä asuva hyvä ystäväni soittelee (miten aina osaakin valita oikean hetken?), tietää jo sanasta tai puolesta mitä mielessäni liikkuu. Kuin myös sen, ettei aina tarvita sanoja.
        Niinkuin viime yönä kerroin, nämä yön pimeät tunnit ovat pahimpia. Siksi kait täällä palstallakin aikaa vietän. Täällä kun saa joskus muutakin ajateltavaa.


      • Pukeli
        umalehtinen kirjoitti:

        mites sulle nyt menee, eli mitä sinulle kuuluu.
        Itse silloin kun olin vastaavassa tilassa muutama vuosi sitten, kun äitini teki lähtöä tästä maailmasta suru oli syvällä sisälläni ja tuntui aikana pitkään pahana pallukkana. tuo horoskooppi ym. vastaavat auttoivat minua paljon.
        Usein myös puhuminen aivan vieraan ihmisen kanssa antaa apua, taas jaksaa pienenmatkan. Jos apua tarvitset ota rohkeasti yhteyttä.
        http://www.toydogs.net/griffons/kasvattajat.htm
        Sieltä löytyy yhteystietoni

        Sulla on sitten juhlat juhlittu. Oliko mukavaa, tanssitko? Tunsitko yhtään telepaatista väreilyä silloin klo. 18.00 kun skoolattiin?
        Mulla on hieman nyhverö olo, kun en ole käynyt edes ulkona, voisi vaikka verrata sellaiseen kauan samassa vedessä olleeseen, nuokkuvaan kehäkukkaan.


      • varo varo
        Miitukka kirjoitti:

        mutta sitä hassua hömppää (kaikenlaista) tarvitaan, että kestäisi tätä raadollista maailmaa. Ilman sitä hömppää ainakin minun olisi vaikea selviytyä päivästä toiseen...

        varo


      • Pukeli kirjoitti:

        Sulla on sitten juhlat juhlittu. Oliko mukavaa, tanssitko? Tunsitko yhtään telepaatista väreilyä silloin klo. 18.00 kun skoolattiin?
        Mulla on hieman nyhverö olo, kun en ole käynyt edes ulkona, voisi vaikka verrata sellaiseen kauan samassa vedessä olleeseen, nuokkuvaan kehäkukkaan.

        hauskaa oli ja nitrotippojakaan ei tarvittu lainkaan. sen ainoan kerran skoolasin sulle samalla kun olin pihalla tupakilla. Skåålasin terästetyllä glögillä. Kotona olimme jo ennen puolta yötä ja tavaraa paljon rikkaampia. Arpajaispalkinnot ja sen mitä joulupukki jakoi.... joten kilttejäkin oltiin isännän kanssa oltu.


      • Pukeli
        umalehtinen kirjoitti:

        hauskaa oli ja nitrotippojakaan ei tarvittu lainkaan. sen ainoan kerran skoolasin sulle samalla kun olin pihalla tupakilla. Skåålasin terästetyllä glögillä. Kotona olimme jo ennen puolta yötä ja tavaraa paljon rikkaampia. Arpajaispalkinnot ja sen mitä joulupukki jakoi.... joten kilttejäkin oltiin isännän kanssa oltu.

        poltatko tupakkaa? Heitä nyt jo helvettiin kaikenmaailman röökiaskit.
        Ilman saarnaa sanon kuitenkin, että ei siihen kuole jos lopettaa tupruttelun.


      • Pukeli kirjoitti:

        poltatko tupakkaa? Heitä nyt jo helvettiin kaikenmaailman röökiaskit.
        Ilman saarnaa sanon kuitenkin, että ei siihen kuole jos lopettaa tupruttelun.

        jos lopettaa ja kuolee ellei lopeta;)) Näin se vain ystäväni menee. Elämä on kovaa. Nyt lähden maate. Hyviä öitä sulle.


      • ååååååå
        umalehtinen kirjoitti:

        mites sulle nyt menee, eli mitä sinulle kuuluu.
        Itse silloin kun olin vastaavassa tilassa muutama vuosi sitten, kun äitini teki lähtöä tästä maailmasta suru oli syvällä sisälläni ja tuntui aikana pitkään pahana pallukkana. tuo horoskooppi ym. vastaavat auttoivat minua paljon.
        Usein myös puhuminen aivan vieraan ihmisen kanssa antaa apua, taas jaksaa pienenmatkan. Jos apua tarvitset ota rohkeasti yhteyttä.
        http://www.toydogs.net/griffons/kasvattajat.htm
        Sieltä löytyy yhteystietoni

           Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.

        Tästä viestistä on jo ilmoitettu ylläpidolle.


      • MMJKLMS
        Pukeli kirjoitti:

        poltatko tupakkaa? Heitä nyt jo helvettiin kaikenmaailman röökiaskit.
        Ilman saarnaa sanon kuitenkin, että ei siihen kuole jos lopettaa tupruttelun.

        LEIJONAKOIRA OIS IHANAA OMISTAA


      • TYKLASK
        MMJKLMS kirjoitti:

        LEIJONAKOIRA OIS IHANAA OMISTAA

        nii oiskii !


    • ei kyllä luonne tunnu oikein natsaavan;)) Empulla on kyllä punainen villapaita. Toisaalta se Empun iltalaulu sopinee tuohon määritelmään.:D
      Leijona

      Useimmat leijonakoirat otaksuvat olevansa paikallisen viidakon kuninkaita. Kun tuot leijonapennun kotiisi, tee heti selväksi kuka siellä on pomo. Aluksi Leijonat tuntuvat ylimielisiltä ja vaikeasti lähestyttäviltä. Kun olet ansainnut Leijonasi ystävyyden, sinulla on takuulla ikuinen ystävä. Leijonakoirat voivat olla vaikeita tuttavuuksia muille koirille, jotka eivät suostu olemaan osa niiden laumaa. Leijona olettaa, että sille tarjoillaan ensin ja että sen annos on suurempi kuin muilla. Ole siis valmis tietyn sorttisiin sekamelskoihin, kun esittelet Leijonaasi muille koirille tai päinvastoin.

      * Sopivat koirat: Oinas tai Jousimies tai toinen Leijona
      * Sopivat omistajat: Oinas, Härkä, Leijona; voimakas luonne kuten koiralla
      * Mieliväri: kuninkaallinen punainen tai keisarillinen purppura
      * Onnennumero: 1
      * Lempiruoka: paahtopaisti tai savulohi
      * Inhottavinta: epäkunnioittavan käytöksen kohteeksi joutuminen - siis kissanpojat, koiranpennut ja muut ryökäleet.
      * Laatusanat: viihdyttävä, itsekeskeinen, teatraalinen, vastuuntuntoinen

      • hahahahahahahaha

        onx kivaa vai


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe