se on huume!niin on tupakkakin.
no mutta laki kieltää sen?
tähän jos joku keksii vastauksen niin ...
MIKISI
5
1245
Vastaukset
- saatavat
johdannaiset ovat henkisesti keskenkasvuisten mielenkiinnon kohteena tehoaineen aiheuttamien psyykkisten vaikutusten ansiosta. Koska nämä tehoaineet aiheuttavat riippuvuutta ja sen kautta johtavat myös sosiaalisiin ja taloudellisiin ongelmiin, ovat yhteiskunnat kautta maapallon asettuneet kielteiselle kannallle niiden käytön ja saatavuuden suhteen.
Tupakan (Nicotiana tabacum) lehdistä saatava nikotiini aiheuttaa samantyyppistä riippuvuutta aiheuttaen neurologisia muutoksia aivokudokseen, mutta sen sijaan ei hallusinaatioita. Tehokkaan markkinointikoneiston ansiosta tupakan käyttö luetaan miehiseen ja aikuiseen sosiaaliseen käyttäytymiseen kuuluvaksi. Teollisuudelle erittäin tuottava tuote.
Kukin miettiköön kohdallaan mitä elämällään tekee. Lienee eettistä, että sitä ei tee muiden kustannuksella ja odota apua sitten, kun on liian myöhäistä. Järki hoi, älä jätä...- muitakin
..ihmeellisyyksiä:
esim. luin syksyllä paksumman puoleista "sienitietosanakirjaa", ja hämmästyksekseni sielläkin mainittiin jonkun itiöemän hallussapito "rangaistuksen uhalla" kielletyksi. =O
taisi olla jotain huumaavia tms vaikutuksia...
- kovanaama,.
Kaikki huumeiden käyttäjät pitäisi teljetä ikuisiksi ajoiksi suljettuun laitokseen jossa olisi työpakko ja siten he kustantaisivat laitoksen kulut.Ketään he eivät voisi tavata kuin kameran avulla välitettyjen kuvien kautta.Ja yhteiskunta olisi turvallisempi.
- ja ihan piristävää
- hampunpolttajaan
viikko sitten. Hakiksesta nousi ratikkaan poissaoleva, haljakkasilmäinen nainen. Nuhruinen ulkonäkö , sormet puristi tupakkamassia ja mikä kaameinta.Ympärille levisi paskan haju !!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569