Volvo 850 T5R - Turbo savuttaa?

.V.I.L.L.E.

Eli kyseessä on Volvo 850 T5R vuodelta 1995.
Autolla on ajettu 270tkm, ja sellaista kyselen että kun, esim tyhjäkäynnillä painaa kaasua, ja kierrokset nousee yli 4000, niin alkaa pakoputkesta tulemaan sinistä ja pahanhajuista savua. Kone käy, ja toimii kuten aina, ja en usko että koneessa on vikaa koska siihen on aina huollot tehty, ja muutenkin ajettu suht siivosti.
Turbo on alkuperäinen, ja ikinä ei sitä ole purettu. Mutta, ei ainakaan ole mitään ääntä/muuta oiretta pitänyt. Onko vika turbossa, vai missä? Auto on siis bensakoneella (2.3l vitos kone 20v) Kiitos jo etukäteen, jos osaatte auttaa! - Ville -

8

4310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 100 varma

      turbohan se on lopussa. Hae uusi ja vaihda, kustantaa n.800e. Sisältää uudet öljyt ja pakkasnesteet. Itsellä aikaa meni parituntia, parkkipaikalla 15 asteen pakkasessa. Ja hyvin pelittää ajettu vaihdon jälkeen 80tkm.

      • 30 ´C pakkases

        3 auton turbot tunnis.


      • Mä EN
        30 ´C pakkases kirjoitti:

        3 auton turbot tunnis.

        Usko.


      • Mullekki

        Mistä saa noita paketteja johon tulee öljyt ja nesteet mukaan.... Lähen heti ostaa kymmenen....


      • vaikeaksi,
        Mullekki kirjoitti:

        Mistä saa noita paketteja johon tulee öljyt ja nesteet mukaan.... Lähen heti ostaa kymmenen....

        mutta kerron kuitenkin. Esim. Tammer-Diesel nimisestä liikkeestä saa ostaa turbon, öljyt, jäähdytysnesteet ym. Tietääkseni ei ole ostorajoituksia eli voit ostaa vaikka sata. Muuten vaihto pakkasella helpottui, kun laitoin sisätila lämppärin auton alle lämmittämään. Eikä muuten kannata vetää hernettä nenään, jos itseltä ei onnistu. Turbon vaihto ei tosiaankaan ole kaksinen homma. Niin aikaahan jokainen saa käyttää vaikka kuinka paljon, ei kyseessä ole nopeuskilpailu.


    • juujuujooo

      no onkohan 2,l turbo t5 sama esissä??kun polkasee kaasun pohjaa ni pöllähtää oljysavut ulos.198677 ajettu

    • +44`C Saharassa

      Mun Faijan enon lapsi vaihto kuustoist turboo vartissa vasemmal kädel rööki huules koko ajan..

      • Oletpa hauska kaveri

        No sinä se vasta hauskan jutun kirjoitit! HAHAHAAAA!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe