levy-harvinaisuus.sokea mieslaulaja paavo heinonen.tunteeko kukaan,ja osaako sanat.
tunteeko kukaan
15
2268
Vastaukset
- ibiza*
hakemaan niin löytyy ainakin tietoa...
Syysillan tango,
kaipuuni tango -
saapuissa illan kaihoten soi.
Syysillan tango, toiveitten tango -
haaveista sillan luoksesi toi.
Syysillan tango,
muistojen tango,
tuulen ja myrskyn voittaa se näin.
Syysillan tango,
surujen tango -
onnen voi tuoda myös hetkittäin.
Nyt keinu aallokon
niin kylmän kylmä on.
ja loiste auringon on lohduton.
Nyt polku muistojen
on peitoss' lehtien -
ja vehreys niittyjen on keltainen.
Syysillan tango,
rakkauden tango -
tien luokses löytää,
mielees' jää.
Syysillan tango,
kohtalon tango -
rinnassas' kaipuun
voi herättää.
Syysillan tango,
jäähyväistango -
voi olla, jos en
sua kohta nää.
Syysillan tango,
onnemme tango -
jos luoksein tuo sun
kutsuni tää.
Sanat ja sävel Lauri Jauhiainen.
Toivottavasti saat sanat, ettei niitä poisteta.- sain nämä
sanat.Sävel on jotenkin muistissa,täytyy alkaa hyräillä.Mistä sinä sait nämä sanat,onko sulla kenties nämä levyllä,eli Heinosen laulamana.Tätähän ei varmaankaan muut ole levyttäneet,ihme kyllä.Tämä tango on ihana lavatanssi kappale,ja tuo mulle paljon muistoja Sulkavan Hakovirran lavalta.Tiedätkö mitään tästä esittäjästä,hänen elämästään.t:Siirukka.
sain nämä kirjoitti:
sanat.Sävel on jotenkin muistissa,täytyy alkaa hyräillä.Mistä sinä sait nämä sanat,onko sulla kenties nämä levyllä,eli Heinosen laulamana.Tätähän ei varmaankaan muut ole levyttäneet,ihme kyllä.Tämä tango on ihana lavatanssi kappale,ja tuo mulle paljon muistoja Sulkavan Hakovirran lavalta.Tiedätkö mitään tästä esittäjästä,hänen elämästään.t:Siirukka.
Sanat löysin vanhasta Toivelauluvihkosta, itsellä ei ole mitään muistikuvaa kyseisestä laulusta, ei varmaan ole ollut mikään hittikappale.
Oliko laulaja kenties jalkapalloilijanakin tunnettu Paavo Heinonen, ei siis sokea?
Muuta laulajaa ei tosiaan mainittu.
Minulle on muistoja herättävä syksyinen kappale "Syksyn sävel" laulajana Reijo Viita.
Myös harvoin soitettu, enää tuskin kuulee lainkaan.- Vanhatölli
sain nämä kirjoitti:
Oliko lava Partalansaaren puolella? Tuliko käytyä Kaipolan lavalla Sulkavalla? Itse kävin toissa kesänä. Se on vanha ennen sotia rakennettu paikka. Väkeä oli niukanlaisesti.
- Elävässä
arkistossa on video, jossa laulavat Kai Pahlman, Paavo Heinonen ja Kaj Österberg, jotka kaikki olivat jalkapalloilijota.
Lienee eri Paavo Heinonen?
Esitys on: Futistrio Jos sais kerran reissullansa- löysinkin
uutta tietoa.ei paavo heinonen ole sokea,kylläkin kaipaamani kappaleen esittäjä.sokea laulaja on nimeltään kari purhonen.en ole koskaan nähnyt kumpaakaan kuin kuvissa,ja musiikkia äänilevyiltä.he ovat muuten yllättävän paljon saman näköisiä.t:siirukka ja hakovirran-tanssilava oli partalansaaren puolella lossilta tultaessa oikealla.kamalan lallioinen louhikkorinne.kyllä siinä lipsuvilla jaloilla oli monella taiteilemista että pysyi pystyssä.siltä lavalta kuulutettiin muuten ensimäiset Sulkavan Suursoudut.kait niillä järjestäjillä oli hauskaa,kun päättivät jatkaa seuraavanakin kesänä.siellä lavalla ei ollut sähköjä,virta otettiin kait lähi naapurista.
- Kari'
löysinkin kirjoitti:
uutta tietoa.ei paavo heinonen ole sokea,kylläkin kaipaamani kappaleen esittäjä.sokea laulaja on nimeltään kari purhonen.en ole koskaan nähnyt kumpaakaan kuin kuvissa,ja musiikkia äänilevyiltä.he ovat muuten yllättävän paljon saman näköisiä.t:siirukka ja hakovirran-tanssilava oli partalansaaren puolella lossilta tultaessa oikealla.kamalan lallioinen louhikkorinne.kyllä siinä lipsuvilla jaloilla oli monella taiteilemista että pysyi pystyssä.siltä lavalta kuulutettiin muuten ensimäiset Sulkavan Suursoudut.kait niillä järjestäjillä oli hauskaa,kun päättivät jatkaa seuraavanakin kesänä.siellä lavalla ei ollut sähköjä,virta otettiin kait lähi naapurista.
Purhosen Teema-kanavalla, ohjelmassa, jossa puhuttiin Tauno "Tappi" Suojasesta, joka toi maahan maailmalta kuuluisia bändejä ja TV-esiintyjiä.
Hänen yhteydessään esiteltiin myös Purhonen. löysinkin kirjoitti:
jostain tuli mieleeni, että olisiko tämä Paavo Heinonen ollut naimisissa jomman kumman Koivistolaisen kanssa. Tämä ei ole mitään faktaa tietoa, muisti kun voi hyvinkin pettää.
- löysin
Tellastiina kirjoitti:
jostain tuli mieleeni, että olisiko tämä Paavo Heinonen ollut naimisissa jomman kumman Koivistolaisen kanssa. Tämä ei ole mitään faktaa tietoa, muisti kun voi hyvinkin pettää.
Sanaristikot-keskustelusta, että Anneli Koivisto on nykyisin Anneli Heinonen.
- siirukka lisäilee
löysin kirjoitti:
Sanaristikot-keskustelusta, että Anneli Koivisto on nykyisin Anneli Heinonen.
minäkin rupesin guuglettamaan,ja löytyihän sieltä erään tanssilavan ohjelmisto 60 luvun lopulta.oli kuvakin kari purhosesta.mutta pitäneekö paikkansa että tämä sokea kari purhonen olisi kotoisin puumalasta.mieheni kertoili tänään että hän olisi ostanut tämän kyseisen laulajan sulkavan ty talolle esiintymään 60 luvulla.olen käynyt nuorena kaipolassa tanssaamassa,kyllä siellä silloin oli väkeä tungokseen asti.
- Hentto
siirukka lisäilee kirjoitti:
minäkin rupesin guuglettamaan,ja löytyihän sieltä erään tanssilavan ohjelmisto 60 luvun lopulta.oli kuvakin kari purhosesta.mutta pitäneekö paikkansa että tämä sokea kari purhonen olisi kotoisin puumalasta.mieheni kertoili tänään että hän olisi ostanut tämän kyseisen laulajan sulkavan ty talolle esiintymään 60 luvulla.olen käynyt nuorena kaipolassa tanssaamassa,kyllä siellä silloin oli väkeä tungokseen asti.
Kari Purhonen on mielestäni kotoisin Puumalasta - Sulkavan naapuripitäjästä ja minulla on ohut muistikuva siitä, että Kari Purhonen suoritti maisterin tutkinnon.
- Paavo fani
Tellastiina kirjoitti:
Paavo Heinonen on naimisissa faktasti Annelin (koivistolaiset)kanssa-
Aikansa julkkis jalkapalloilija.
Charmikas mies ,jonka kanssa sain ilon työskennellä muutaman vuoden.
Nykyään eläkkeellä.
- Anonyymi
Syysillan tango, muistojen tango saapuissa illan kaihoten soi, syysillan tango, tpiveiden tango, luoksesi sun sillan se loi. Syysillan tango, surujen tango voi olla jos en sua kohta nää, syysillan tango, onnemme tango, jos luoksein tuo sut kutsuni tää.
Nyt keinu aallokon niin kylmän kylmää on ja loiste auringon on lohduton, nyt polku muistojen on peitos lehtien ja vehreys niittyjen on keltainen.
Syysillan tango...
Loppu on nyt poissa mielestä, mutta biisi on Paavo Heinosen laulamana youtubessa- Anonyymi
Kohtelias vastaus, mutta....
Kappaleiden sanoitusten jakaminen netissä ei ole ihan laillista puuhaa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006