APUAH...
Mulla on nyt sellanen ongelma, että syön tällä hetkellä kymmenettä viikkoa Roaccutania.
Pari viikkoa on ollut kasvojen iho todella siisti, mutta nyt yhtäkkiä on tullut leukaan 5!!! finniä... luulin jo että lääke olisi auttanut.
Onko normaalia, vai eikö todellakaan tehoa tuokaan myrkky? =(
P.S. Mulla ei ollut kauheen paha akne kyl alunperinkään.
Kertokaa voiko tällasta tapahtua 10 vko:n jälkeen?
Kiitos vastauksista....
-epätoivosta taistelua- =(
Mulla on nyt sellanen ongelma, että syön tällä hetkellä kymmenettä viikkoa Roaccutania.
Pari viikkoa on ollut kasvojen iho todella siisti, mutta nyt yhtäkkiä on tullut leukaan 5!!! finniä... luulin jo että lääke olisi auttanut.
Onko normaalia, vai eikö todellakaan tehoa tuokaan myrkky? =(
P.S. Mulla ei ollut kauheen paha akne kyl alunperinkään.
Kertokaa voiko tällasta tapahtua 10 vko:n jälkeen?
Kiitos vastauksista....
-epätoivosta taistelua- =(
Vastaukset 5
Vanhimmat
On ihan normaalia. Mullekin tuli satunnaisia finnejä vielä useiden viikkojen syönnin jälkeen ja jotkut niistä oli todella kipeitä. Mutta kyllä se siitä rupee tehokkaammin toimimaan :)
aloitin helmikuun alkupuolella roan ja mulla on tullu nyt kesäkuunpuolessavälissäki viel joitain kipeitä suht isoja finnejä, mut nyt on ollu kohta n.viikko jo suht rauhallinen naama. mulla on monta kertaa ollu naama lähes finnitön mutta aina ne jotenki vaan tunkee ulos...mut uskon et 4-5kk ni pitäis naaman alkaa rauhoittumaan...tota lääkettähän saattaa joutua syömään jopa vuoden..itselläni lääkäri sanoi kesäkuun alkupuolella että vähintään vielä 2kk syödään..
Ja mulla kun ei ole ku 3kk:n kuuri =(
Kuulemma ei ollut paha akne, mutta pirusti niitä finnejä tulee! =(
Ja paljon olen kärsinyt, ->leukaan niitä finnejä sitten tulikin ei kauheesti muualle...
Ymmärsin, että Roa veisi lopulta KAIKKI finnit pois, ettei tulis enää yhtää... muta HILJASTA on...
jos saisin tietää ketä on finnit keksiny, ni kiduttaisin sitä ja paljon... tämä on raastavaa.
Eli: Syön kuurin ja jos ei rupee auttaa, eikös siittä 2 kk:n päästä sais alottaa Roan uusiksi?
siis jos EI auta tämä eka kuuri. Onhan toi 3kk pieni aika, mutta joku kehui että sai sillä pois PYSYVÄSTI finnit... kuulostaa kyllä mahtavalta..
Mullakin oli 3kk kuuri ja loppua kohden vaikutti siltä ettei finnien tulo lopu koskaan, mutta niin vain kävi ja nyt on naama aivan sileä. Ota huomioon myös, että paraneminen jatkuu vielä noin kuukauden kuurin loppumisen jälkeen! Jos tilanteesi vaikuttaa epätoivoiselta kuurin loputtua niin pyydä ihmeessä lääkäriäsi jatkamaan kuuria.. ei siinä mitään taukoa tarvitse pitää noin lyhyen kuurin yhteydessä, sen ku suoraan jatkat syömistä.
mulla on jo viides kuukausi menossa ja nyt on tullu vielä muutama pieni finni. vielä ois 3 kk jäljellään. täytyy toivoa parasta ja pelätä pahinta että finnit palaavat.