Hattula liittyy Hämeenlinnaan vuoden 2009 alussa. Valtioneuvosto pakottaa kunnan liittymään suurkuntaan siinä vaiheessa kun Kalvolan ja Hämeenlinnan välille tehdään yhteyttä. Se ei ole mikään pakkoliitos, koska sellaiset eivät ole vielä mahdollisia. Hattula talutetaan suurkuntaan mukaan ystävällisellä ohjauksella, jota se näyttää tarvitsevan kun kunnanjohtajalle ei liitos muuten sovi.
Juuri tulleen
8
806
Vastaukset
- oilers
Voisko ne johtajien ja poliitikkojen työt säilyttää jotenkin alueellisina, vaikka kunnat yhdistyisivätkin?
- politiikkaa
sitoa liittyminen henkilöön,henkilöt kun aina vaihtuu ja uudet tekee uusia päätöksiä
- päätöksen takana
Eihän Hattulassa Pura yksin päättänyt kuntaliitoksen ulkopuolelle jäämisestä. Kunnanvaltuusto kaatoi sen selkeästi äänin 30-5. Ei siinä mikään kunnanjohtaja paljoa vaikuttanut.
- niinhän
päätöksen takana kirjoitti:
Eihän Hattulassa Pura yksin päättänyt kuntaliitoksen ulkopuolelle jäämisestä. Kunnanvaltuusto kaatoi sen selkeästi äänin 30-5. Ei siinä mikään kunnanjohtaja paljoa vaikuttanut.
astia onkin,mutta nyt on saatu kasvot asialle
niinhän hameenlinnassakin on HELLSTEN
- Pakkoliittäjä
2015 tulee Hattulan pakkoliitos voimaan jos ei ennen sitä ymmärrä vapaaehtoisesti Hämeenlinnaan liittyä. Janakkala jatkaa vielä muutaman vuoden itsenäisenä kuntana.
- anonyymi.
Siihen ei kakon voimat yksin riitä.
- sanonyymi
Niin, temarit sanoutuivat irti pakkoliitoksista, antavat kakon yksin hirttäytyä.
Muuten, tuo kako ei ollut kiellettyjen nimien listalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076