Olen rapunainen, ja tunnen olevani turhautunut suhteessani vesimies mieheen.
Rakastan häntä yli kaiken, mutta olen hyvin huomion kipeä. minun vesimies on aika oman polun kulkija. pitää siitä että on omaa rauhaa ja viihtyy siellä usein. kotona mieheni tekee jotain omaa juttua ja menen välillä hänen seuraansa, mutta hän ei huomaakkaan minua, johtuu kait siitä että hän on niin uppoutunut siihen hommaan mitä hän tekee.
Olen kyllä kertonut hänelle että minulla on yksinäinen olo välillä ja vaivautunut.kyllä hän antaa huomiota välillä, ja hän on kyllä todella tosissaan meidän suhteessa. mutta tuntuu että se ei riitä.olo on usein aika masentunut ja yksinäinen.Olen myös todella mustasukkainen.Alussa ei ollut tämmöistä ongelmaa,mutta nyt myöhemmin se on ilmennyt. Millaisia te muut rapunaiset olette suhteessa? onko teille tullut samanlaista ns. ongelmaa eteen?
turhautunut
2
806
Vastaukset
- Elämänsä valloittanut
Kun olet noin eriparia miehesi kanssa, niin ota itsestäsi selvää mitkä asiat Sinua itseäsi kiinnostaa. Kukaan toinen ihminen ei voi eikä jaksa olla elämäsi tarkoitus. Itse elin vuosia sitten suhteessa jossa olin enemmän yksin kuin kaksin.
Nykyisessä suhteessani molemmilla on oma aikansa, ja olen hankkinut itselleni miellyttäviä harrastuksia kuten Pilatesharjoittelun sekä kuntopyörän fyysiselle olemukselleni, öljyvärimaalauksen sieluni hyvinvoinnille, sekä lukemisen älyllisten virikkeiden takaamiseksi. Ei koskaan ole tylsää, aina haluan tehdä jotain näistä kolmesta. Sitten tämän kaiken välillä olen kultani kainalossa.
Eli neuvoni Sinulle, etsi elämässäsi tarkoitusta ja mielihyvää antavaa puuhaa, niin kun miehesi huomaa ettet olekaan takiainen vaan iloinen itsestäsi huoltapitävä nainen, tulet hänellekin enemmän kiinnostavammaksi.- rrapu
Tuo oli kyllä viisaasti kirjoitettu.
kiitos neuvosta, yrittaa paremman asenteen arkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait333203Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3883Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68780Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3770Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60704- 14612
Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32601Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es21581- 41570
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3559