Oulun

kyttääjät

Kyttääjät.net ei ole toiminut pitkiin aikoihin ja sitä kaivaten voisimmekin hyvät oululaiset listata tänne pahimmat kyttääjät.

"Kyttääjät ovat niitä kansalaisia, jotka valvovat vapaa-aikanaan kerrostalossa naapuriensa elämää ja taloyhtiön järjestystä."

20

3883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästynyt.

Joo, erään meidän talon mummelin tytär on töissä eräässä valtion virastossa. Tytär katsoo tietokoneelta kaikkien talon asukkaiden luottamukselliset tiedot ja kertoo ne eteenpäin äidilleen. Tämä kertoo tiedot eteenpäin muille mummeleille. Mummelit tietävät talon asukkaiden asiat paremmin kuin asukkaat itse. Itse mummeli on pelkän kansaneläkkeen varassa.

• ,.,.,.

ja sinä oot niin tyhmä että et tee rikosilmoitusta.

• häh.
        ,.,.,. kirjoitti:

ja sinä oot niin tyhmä että et tee rikosilmoitusta.

Mitäs rikosilmoituksen tekeminen auttaisi? Tiedothan on jo kerrottu eteenpäin. Sitäpaitsi työntekijän itsensähän pitäisi ymmärtää millaisessa työtehtävässä hän on.

• elämääsi?

Jaksamista näille kyttääjille.

• kyttääjä(kö)

Sairaalanrinteellä asuu pahasisuinen kyttääjä. Tekee valituksia isännöitsijälle mm. kanta-astumisestani ja koiran haukunnasta. Hm, itse en ole havainnut kanta-astuvani ja jos kävelisin näin, niin en kyllä ala kävelytyyliäni muuttamaan kyttääjän takia ja tuosta koiran haukunnasta olen aika hämilläni, koska en omista koiraa...

• Lamantiini

Meillä oli joskus -70 luvulla kantakirja astuja sonni.
        Aiheuttaisiko se sekasortoa 4. kerroksessa?

• Kauheita nuo elläimet
        Lamantiini kirjoitti:

Meillä oli joskus -70 luvulla kantakirja astuja sonni.
        Aiheuttaisiko se sekasortoa 4. kerroksessa?

Joo, varmaan on tuo ja varmasti sama elläin ollu usiassa paikassa sen verran palion oon kuullu valitusta.

• jotakin.

Pelkäätkö jotain, kun et kestä naapureittesi katseita.

• hei vaan

No pitäköön jokainen vaan nokkansa omissa asioissaa.

• Anonyymi

Huvittaa vain kun aitanaapurin talon ikkunaverhot aina heilahtaa kun meikä tulee pihalle. Siellä se naapuri luuraa ikkunaverhon takana...

• kyttäämätön

nämä kyttääjät ovat niin ihania aina ja ikkuisesti...sanokaa seuraavalla kerralla heille jos tulevat valittamaan että: hanki kunnon pano itelles nii et ois noin happamalla tuulella! tai nätimmin että hankkikaa elämä! ei meillä nuorilla ole aikaa kytätä että mitä talonyhtiössä tai sen pihalla tapahtuu.

• Anonyymi

Ei se 90- vuotias kiltti mummeli ymmärtäisi jos siltä panosta tiedustelisi. Sitä paitsi olemme tyytyväisiä että hän pitää talossa järjestystä. Höpöhän se kyllä jo vähän on, mutta joskus se puhuu ihan tarpeellista asiaakin. Kun sille mukavia puhuu, niin hyvin pyyhkii jokaisella talossa asuvalla. Täällä kaikki talon asukkaat ovat tyytyväisiä.

• Anonyymi

Sivakan Simpsintien kerrostaloissa asuu muutaman ihmisen porukka jotka kyyläävät käyttävät ja jauhavat paskaa selän takana.Keksivåt tietyistä ihmisistä asioita joita levittävät eteenpäin.Tämä menee jo niin vainoaminen puolelle,että kohta alkaa pamahdella rikosilmoituksia jos homma jatkuu samanlaisena.

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Liisantie ja Irmantie siinä muutaman sadan metrin päässä on ihan samanlaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liisantie ja Irmantie siinä muutaman sadan metrin päässä on ihan samanlaisia.

Yksinkertainen ja/tai osittain tai kokonaan dementoitunut mieli saa elämäänsä sisältöä asioiden kuvittelusta tai jopa valhettelustakin mitä muihin tulee. Nuita tapauksia riittää joka lähiösä =DD naurut niistä saa.

• Anonyymi

Ei poliisi ala tutkimaan kun on kyse hyvin laajanittaisista kunnianloukkauksista, varsinkin jos tiettyä puoluetta ja kunnianloukkailijat viroissa jne. Mutta sezettö aina on toinen puoli ihmisistä ,jotka ovat siinä mielessä haaste, että ovat mukavia jos heille ollaan ja heidän kavereilleen, ovat netissä ja jutut kulkee heilläkin suusta toiseen.

• Anonyymi

Vanhemmat ihmiset (naiset) on niitä pahimpia kyttääjiä. Sekä lisäksi uteliaita.

• Anonyymi

Peltolassa asuu yhdenlainen käyttäjä myös mut se on pikkasen vajaa

• Anonyymi

haapasellin Kike ja kemi-eikka nyt alkuun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe