aikooko SKP tukea vasemmistoliiton

texkiller

yksilönvapauden vastaisia, viherfasistisia, vapaan liikkuvuuden estämiseen tähtäävää esitystä yksityisautoilun kriminalisoimisesta?

vasemmistoliiton puupäät ilmeisesti kuvittelevat, että normaali ihminen ihan ilokseen istuskelee ruuhkabusseissa ja epämääräisillä asemilla jonottaen pääsyä junaan, metroon tai bussiin. onko tähän hölmöntölväykseen osallistuminen SKP:n taholta odotettavissa ja onko se sitä aapo toivasen peräänkuuluttamaa yhteistyötä taistelussa vasemmisto vs suomen kansa?

tässä linkki tähän vasemmistoliiton ehdotusalustuksiin;http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id76465.html

6

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T Urpo

      Kun vasurionnelassa ei työläisillä kuulukaan olla
      autoa!

      Eikä datshaa jolle autollaan ajelee.

      Ja kun vielä kapitalisti myy näitä vähemmän saas-
      tuttavia jotka ovat erittäin turmiollisia sosialis-
      mien edistyksellisyyden maineelle.

      Niitähän ei olisi vielä nähtykään jos työläisten
      autojen leipominen olisi punaisen Togliattin
      yksin oikeus.

      Ja tietysti punafinski-iivanaa vituttaa kun
      oikeassa sosialismissa hän voisi saada tiskin
      alta lahjuksia jos olisi auton saannista päättävä
      viranomainen.

      • texkiller

        mitä on kommunismi? tuntuu, että siinä ollaan valittu luokkaviholliseksi suomalainen autoilija. kaikkinainen liikkumisen vapautta rajoittava toiminta on luokiteltavissa kommunismiksi ja siten yksilövastaseksi. suomalainen autoilija ei kommunismia koskaan tule hyväksymään.

        kommunistit ilmeisesti kuvittelevat autoilijoiden alistuvan siihen, että päästäkseen pisteestä A pisteeseen B, näiden on anottava joltain punaneuvostolta lupa autonsa käyttöön. kommunistit ehdottelevat tiekäyttömaksuja autoilijoille vaikka nimenomaan autoilijat veroistaan kustantavat näiden teiden rakentamisen ja ylläpidon. eivät korkeimmissa sfääreissä leijailevat kommunistit.

        haluavatko kommunistit tosiaankin, tunnetun toverin sanoin, vuoden 1918 tapahtumat toistuvaksi? suomalainen autoilija on valinnut puolensa ja se puoli ei ole sirpin ja vasaran puoli vaan vapauden, demokratian ja siniristilipun puoli.


      • T Urpo
        texkiller kirjoitti:

        mitä on kommunismi? tuntuu, että siinä ollaan valittu luokkaviholliseksi suomalainen autoilija. kaikkinainen liikkumisen vapautta rajoittava toiminta on luokiteltavissa kommunismiksi ja siten yksilövastaseksi. suomalainen autoilija ei kommunismia koskaan tule hyväksymään.

        kommunistit ilmeisesti kuvittelevat autoilijoiden alistuvan siihen, että päästäkseen pisteestä A pisteeseen B, näiden on anottava joltain punaneuvostolta lupa autonsa käyttöön. kommunistit ehdottelevat tiekäyttömaksuja autoilijoille vaikka nimenomaan autoilijat veroistaan kustantavat näiden teiden rakentamisen ja ylläpidon. eivät korkeimmissa sfääreissä leijailevat kommunistit.

        haluavatko kommunistit tosiaankin, tunnetun toverin sanoin, vuoden 1918 tapahtumat toistuvaksi? suomalainen autoilija on valinnut puolensa ja se puoli ei ole sirpin ja vasaran puoli vaan vapauden, demokratian ja siniristilipun puoli.

        He haluavat uunottaa hampunvetäjiä viheriäisiä
        teinejä mukamas "ympäristön suojelulla".

        Jokainenhan tietää mitä on kommunistin ympäristön-
        suojelu!

        Kaivurin öljyt maakuoppaan ja hiekkaa päälle!

        Lisää painetta öljy- ja maakaasuputkeen joka
        on rikki!

        Hiilillä lämmitellään jos sattuu olemaan!

        Roskiksesta ei mitään tulekaan kun ei saa mitään
        ostettua. Haluja olisi mutta tarjonta puuttuu.

        Auto on ilman kattia ja kaasarimallia kun takapa-
        julassa ei monimutkaisemmalla pärjää ja ei sitä
        saisi ostettuakaan, ei sen puoleen.

        Mutta viheriäiset teinit ovat kohteena.

        Punainen läskipunikki saisi taputella parhaaseen
        kuppapaskan tyyliin ala-ikäisiä teinejä
        kiinteälle pepulle!!!!!!


    • ilmastonmuutos

      vaan halutaan rakentaa uusi imago entisien kehnojen päämäärien tilalle. Nämä on vasurit kaikki entisiä komuja. Ja siten hankkia kannatusta. Onko näillä valopäillä kuitenkaan korvien välissä työkaluja käsitellä uusia, kun vanhatkin on käsittelemättä. Mitä nyt on kirkolta pyydetty anteeksi muutaman papin tappoa vuonna 1918

      • texkiller

        täysin häikäilemättömästi. eikä ikävä kyllä pelkästään kommunistien puolelta. kukaan ei tiedä onko jotain ns. ilmastonmuutosta edes tulossa ja jos tuleekin niin tuleeko meille trooppinen keli vai uusi jääkausi, jossa taas Rick Randomia tarvitaan. vakavasti puhuen niin en minä ainakaan yöuniani näiden keskenään tappelevien tuomiopäivän profeettojen tähden menetä. tellus kestää paljon ja luonto kyllä pitää itsestään huolen; se pistää jonkun tautiepidemian tai vastaavan peliin ja pyyhkii pöytää sileäksi ja sitten jatketaan puhtaalta pöydältä. ja jos liiasta hiilenkierrosta ollaan huolissaan niin ollaan sitten huolissamme ns. kolmannen maailman kasvusta. aasiat ynnä muut niitä kivihiiliä polttavat ja fossiilista polttoainetta käyttävät täysin holtittomasti. siellä ne uhkakuvat ovat eivätkä kotimaan autoilijoissa.

        onhan meillä lisäksi ydinvoimaa ja bioenergiaa. tai olisi ellei greenpeace vastustaisi kumpaakin. joskus kyllä väkisinkin tulee mieleen, että mitkähän tahot ne greenpeacea rahoittaa kun öljykuljetuksia, porauksia tai jatkojalostuksia ei protestoida mutta annas olla jos olkiluotoon pykätään lisää ydinvoimaa tai kasvirasvaa kuljetellaan...


      • texkiller kirjoitti:

        täysin häikäilemättömästi. eikä ikävä kyllä pelkästään kommunistien puolelta. kukaan ei tiedä onko jotain ns. ilmastonmuutosta edes tulossa ja jos tuleekin niin tuleeko meille trooppinen keli vai uusi jääkausi, jossa taas Rick Randomia tarvitaan. vakavasti puhuen niin en minä ainakaan yöuniani näiden keskenään tappelevien tuomiopäivän profeettojen tähden menetä. tellus kestää paljon ja luonto kyllä pitää itsestään huolen; se pistää jonkun tautiepidemian tai vastaavan peliin ja pyyhkii pöytää sileäksi ja sitten jatketaan puhtaalta pöydältä. ja jos liiasta hiilenkierrosta ollaan huolissaan niin ollaan sitten huolissamme ns. kolmannen maailman kasvusta. aasiat ynnä muut niitä kivihiiliä polttavat ja fossiilista polttoainetta käyttävät täysin holtittomasti. siellä ne uhkakuvat ovat eivätkä kotimaan autoilijoissa.

        onhan meillä lisäksi ydinvoimaa ja bioenergiaa. tai olisi ellei greenpeace vastustaisi kumpaakin. joskus kyllä väkisinkin tulee mieleen, että mitkähän tahot ne greenpeacea rahoittaa kun öljykuljetuksia, porauksia tai jatkojalostuksia ei protestoida mutta annas olla jos olkiluotoon pykätään lisää ydinvoimaa tai kasvirasvaa kuljetellaan...

        kommarit keskustelevat ihan sopuisasti keskenään :)!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe