täs on gerardin ja lyn z hääkuva!!
gerard ja lyn z
13
2495
Vastaukset
- mcrlover<3
sori ku toi kuva lähti ni täs on uus..toi tos edes on pappi.....
http://static.obolog.com/multimedia/fotos/27000/26516/26516-25365.jpg- mcrlover<3
tietääks kukaan polttaaks lyn-z tupakkaa?????!
se nimittäin ehkä auttais gerardia lopettaan tupakan polton!!!! - mcrlover<3
mcrlover<3 kirjoitti:
tietääks kukaan polttaaks lyn-z tupakkaa?????!
se nimittäin ehkä auttais gerardia lopettaan tupakan polton!!!!jos se ei polta ni se auttais...:)
- Minä vaa
mcrlover<3 kirjoitti:
jos se ei polta ni se auttais...:)
Lyn-Z polttaa mielestäni....
- DeadRomance
Minä vaa kirjoitti:
Lyn-Z polttaa mielestäni....
mustki se polttaa. Aww, Gerard on söpö
DeadRomance kirjoitti:
mustki se polttaa. Aww, Gerard on söpö
ei kai sil mitään mahda mut gerard on kyl niin ihana
- Mä112
Ei vitsi tolla papilla on hyvä ilme. :D
- Chemical
Voisiko kukaan saada parempaa miestä kuin G? Lyn-Z saa olla todella onnellinen kun on tuollaisen saanut.. Toivottavasti se ei petä Geetä niinkuin Eliza ilmeisesti teki!
- mcrlover<3
punkchild kirjoitti:
miks kukaan pettäis gerardia? HULLU pitäs olla jos ei muuta.
Eliza siis ON hullu, kun niin Geelle meni tekemään. Sellanen pissis että.
- r0manc3
mcrlover<3 kirjoitti:
Eliza siis ON hullu, kun niin Geelle meni tekemään. Sellanen pissis että.
Ei se pettäminen katso julkisuus määrää tai vastaava. Rakkaudestahan se on kiinni. Kaikki rakastavat Gerardia, toiset enemmän ja toiset vähemmän, jotkut liian vähän. Minun vaikea sitoutuneena ihmisenä sanoa, että rakastaisin jotain julkimoa :) Toisaalta, ei rakkauden puute oikeuta ketään pettämään ja loukkaamaan jotakuta niin paljon.
Onneksi Lindsay ja Gerru näyttävät todella onnellisilta ja rakastuneilta ja kuulostavat vielä kaiken lisäksi kaikkine talon osto-muutto-aikaineen :>
Eliza onkin tyrkky vamppi, mitä sellaiselta voi odottaa :) (voisi kyllä jo lopettaa sen ihanien laulaja miesten vamppailun ja jättää esim. Beckettin rauhaan...)
- gerardlover=)
gerard on liian hyvä sille!!!!!
- tutu
vissiin vähän hyvä porukan tulla haukkuu gerrun tyttöystäviä ja näitä. itehän se päättää ketä se rakastaa ja kenen kanssa se tahtoo olla.
saan kuulla aika monen suusta että "Hyi lyn on ihan kauhee yäks huume ongelmainen ja pelottava ja ilkeen näkönen". musta lyn vaikuttaa kivalta tytöltä. ihan niiden perusteella, mitä oon lukenut juttuja. ja näähän on vaan söpöjä yhessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 432092
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7721Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701- 64648
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43487
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78477