gerard ja lyn z

mcrlover<3

täs on gerardin ja lyn z hääkuva!!

13

2495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mcrlover<3
      • mcrlover<3

        tietääks kukaan polttaaks lyn-z tupakkaa?????!
        se nimittäin ehkä auttais gerardia lopettaan tupakan polton!!!!


      • mcrlover<3
        mcrlover<3 kirjoitti:

        tietääks kukaan polttaaks lyn-z tupakkaa?????!
        se nimittäin ehkä auttais gerardia lopettaan tupakan polton!!!!

        jos se ei polta ni se auttais...:)


      • Minä vaa
        mcrlover<3 kirjoitti:

        jos se ei polta ni se auttais...:)

        Lyn-Z polttaa mielestäni....


      • DeadRomance
        Minä vaa kirjoitti:

        Lyn-Z polttaa mielestäni....

        mustki se polttaa. Aww, Gerard on söpö


      • DeadRomance kirjoitti:

        mustki se polttaa. Aww, Gerard on söpö

        ei kai sil mitään mahda mut gerard on kyl niin ihana


      • Mä112

        Ei vitsi tolla papilla on hyvä ilme. :D


    • Chemical

      Voisiko kukaan saada parempaa miestä kuin G? Lyn-Z saa olla todella onnellinen kun on tuollaisen saanut.. Toivottavasti se ei petä Geetä niinkuin Eliza ilmeisesti teki!

      • miks kukaan pettäis gerardia? HULLU pitäs olla jos ei muuta.


      • mcrlover<3
        punkchild kirjoitti:

        miks kukaan pettäis gerardia? HULLU pitäs olla jos ei muuta.

        Eliza siis ON hullu, kun niin Geelle meni tekemään. Sellanen pissis että.


      • r0manc3
        mcrlover<3 kirjoitti:

        Eliza siis ON hullu, kun niin Geelle meni tekemään. Sellanen pissis että.

        Ei se pettäminen katso julkisuus määrää tai vastaava. Rakkaudestahan se on kiinni. Kaikki rakastavat Gerardia, toiset enemmän ja toiset vähemmän, jotkut liian vähän. Minun vaikea sitoutuneena ihmisenä sanoa, että rakastaisin jotain julkimoa :) Toisaalta, ei rakkauden puute oikeuta ketään pettämään ja loukkaamaan jotakuta niin paljon.
        Onneksi Lindsay ja Gerru näyttävät todella onnellisilta ja rakastuneilta ja kuulostavat vielä kaiken lisäksi kaikkine talon osto-muutto-aikaineen :>

        Eliza onkin tyrkky vamppi, mitä sellaiselta voi odottaa :) (voisi kyllä jo lopettaa sen ihanien laulaja miesten vamppailun ja jättää esim. Beckettin rauhaan...)


    • gerardlover=)

      gerard on liian hyvä sille!!!!!

    • tutu

      vissiin vähän hyvä porukan tulla haukkuu gerrun tyttöystäviä ja näitä. itehän se päättää ketä se rakastaa ja kenen kanssa se tahtoo olla.
      saan kuulla aika monen suusta että "Hyi lyn on ihan kauhee yäks huume ongelmainen ja pelottava ja ilkeen näkönen". musta lyn vaikuttaa kivalta tytöltä. ihan niiden perusteella, mitä oon lukenut juttuja. ja näähän on vaan söpöjä yhessä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      43
      2092
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    6. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      64
      648
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      487
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      477
    Aihe