tuttu tarinaa

mut kysytään nyt vaan.

Kummalle se seksi tuottaa vaikeuksia olla ilman kun sinkkuna pyörii.Tai parisuhteesa.Kumpi lähtee vonkaamaan ensin mies tai nainen.

16

1597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

yli viisikymppinen?

• jäännyt

En vielä oo pelkkää seksii vonkannut mut jos minulle sopiva kaveri vastaan kävelis niin siittä vaan.3vuotta sitten eronnut ja nainen.

• iltatvire

jaa. seksin puutos, olen ollut ilman sitä vuodesta -86, koska piti hoitaa lapset maailmalle, enkä halunnut heidän maailmaansa sotkea. Nyt ikää on jo 57 ja uudelleen aloittaminen onkin jo oma ongelmansa. Miten kenen kanssa ja osaako vielä ??
      Hupsis, ehkä olen omituinen, mutta elämä vain on vaan vienyt omaa rataansa, eikä siinä ole seksille ja suhteille ollut tilaa.

• Noitanokinenu

Seksi on yliarvostettua ja liikaa esillä asiassa kuin asiassa. Elämään mahtuu paljon iloa ja onnea ilman peuhaamistakin. Onhan se kivaa oikean kanssa oikealla hetkellä, mutta ei saa olla mikään itsetarkoitus....:)

• Toivottavasti lapsesi ymmärtävät arvostaa suurta uhraustasi.

• on fiksu
        Noitanokinenu kirjoitti:

Seksi on yliarvostettua ja liikaa esillä asiassa kuin asiassa. Elämään mahtuu paljon iloa ja onnea ilman peuhaamistakin. Onhan se kivaa oikean kanssa oikealla hetkellä, mutta ei saa olla mikään itsetarkoitus....:)

noita,ainakin minä olen sitä mieltä.

• Noitanokinenu
        on fiksu kirjoitti:

noita,ainakin minä olen sitä mieltä.

Minua ei olekaan kehaistu fiksuksi pitkään aikaan, joten kylläpäs lämmittää mieltä kivasti :)

• HTZA

lapsentekokoneella on ero.
        Olen onnellinen puolestasi, sait minkä halusit.
        Mitäs jos alkaisit lukemaan kirjoja?

• kotikiusattu
        Noitanokinenu kirjoitti:

Minua ei olekaan kehaistu fiksuksi pitkään aikaan, joten kylläpäs lämmittää mieltä kivasti :)

kehuja, voit kääntyä luottamuksella puoleeni.
        Mul on aina aikaa kehua ,aivan häpeemättömästi

• Noitanokinenu
        kotikiusattu kirjoitti:

kehuja, voit kääntyä luottamuksella puoleeni.
        Mul on aina aikaa kehua ,aivan häpeemättömästi

Pistän lupauksesi korvan taakse ja käytän sitä tarpeen tullen...eli aika usein.

• iltavire
        HTZA kirjoitti:

lapsentekokoneella on ero.
        Olen onnellinen puolestasi, sait minkä halusit.
        Mitäs jos alkaisit lukemaan kirjoja?

Toki olen kirjoja lukenut koko ikäni hyvinkin paljon ja hyvin monipuolisesti. En ole mikään tiukkapipo ja lapseni, nyt aikuisia, ovat molemmat ihan hyvin pärjääviä. Niin ja lastenlapsiakin on jo olemassa. Ja miksi lasteni pitäisi erityisesti arvostaa elämäntapaani. Se vain oli tavallaan luonnollinen vaihtoehto, kun en halunnut heillekkään "jatkuvia" isä vaihtoehtoja, tai muita miehenkuvatuksia siihen kuvioon, vaan turvallisen kodin.

• HTZA
        iltavire kirjoitti:

Toki olen kirjoja lukenut koko ikäni hyvinkin paljon ja hyvin monipuolisesti. En ole mikään tiukkapipo ja lapseni, nyt aikuisia, ovat molemmat ihan hyvin pärjääviä. Niin ja lastenlapsiakin on jo olemassa. Ja miksi lasteni pitäisi erityisesti arvostaa elämäntapaani. Se vain oli tavallaan luonnollinen vaihtoehto, kun en halunnut heillekkään "jatkuvia" isä vaihtoehtoja, tai muita miehenkuvatuksia siihen kuvioon, vaan turvallisen kodin.

kuvilla tai ilman. Ehkä Marttakerho.
        Viestistäsi päätellen on elämäsi tehtävä suoritettu.
        Vain ajanviete, lopulliseen loppuun, puuttuu.

• iltavire
        Noitanokinenu kirjoitti:

Nykyään vain kun tuntuu seksi olevan pääosassa ihmisten välisisä suhteissa. Mihin on jäänyt toisen ihmisen lämpö, myötäeläminen ja tuki...
        Niistä ei kukaan puhu mitää, kaipaako kukaan enää edes sellaista... No ehkä olen todella vanhanaikainen, mutta hyvien ystävien tuki on auttanut pitkälle eteenpäin.

• iltavire
        HTZA kirjoitti:

kuvilla tai ilman. Ehkä Marttakerho.
        Viestistäsi päätellen on elämäsi tehtävä suoritettu.
        Vain ajanviete, lopulliseen loppuun, puuttuu.

Siis mikä ajanviete, lopulliseen loppuun ??
        Ei toki elämän tehtäväni vielä ole tässä iässä loppu. Miksi ihmeessä olisi ?? Monihan elää vielä 80-90 vuotiaaksi ?? Enkä muuten kuulu mihinkään Martta- kerhoon, vaikka kaikki kunnia heillekkin jotka siihen kuuluvat.
        Mutta kiiinnostaisi tietää, eikö sinulla arvoisa HTZA ole sitten muuta ajanvietettä kuin seksi, tai sen ajatteleminen ??Vai mitä tahdoit tarkoittaa ajatuksellasi ?

• Noitanokinenu
        iltavire kirjoitti:

Nykyään vain kun tuntuu seksi olevan pääosassa ihmisten välisisä suhteissa. Mihin on jäänyt toisen ihmisen lämpö, myötäeläminen ja tuki...
        Niistä ei kukaan puhu mitää, kaipaako kukaan enää edes sellaista... No ehkä olen todella vanhanaikainen, mutta hyvien ystävien tuki on auttanut pitkälle eteenpäin.

...ajatusmalli on vanhanaikaisuutta, olisi ihan tervettä monen muunkin olla hiukan vanhanaikaisempi ;)

• kotikiusattu
        Noitanokinenu kirjoitti:

...ajatusmalli on vanhanaikaisuutta, olisi ihan tervettä monen muunkin olla hiukan vanhanaikaisempi ;)

moni suorituspaineiden alla kiemurteleva mies on valmis tulemaan niiden lippujen luo missä on noi aatteet vallalla.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1659
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      15
      1048
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      97
      978
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      932
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      744
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      142
      724
    7. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      84
      718
    8. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      674
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      48
      661
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      651
    Aihe