Smackdown vs Raw 2007

kyseeleen

Eli autoparkissa Kanea vastaan. Voiko tätä matsia yleensäkään voittaa? Jos voi niin miten? Sen tiedän että tyrmäämällä mutta pitääkö Kanen pää jättää sen limusiinin oven väliin. Miten sen ovi edes avataan?

2

516

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Striper.

1. Irish Whippaa Kane päin limusiinin ovea, hän jää sitä vasten polvilleen
      2. Paina heittoa ja jotain nuolta johonkin suuntaan, niin Kane pää jää oven väliin. Niin helppoa. o____O

• Badass

Varastoi 2 finisheriä, sitten whippaa Kane ruumisauton eteen. Sitten painat finisher-näppäintä ja ukkelisi asettaa Kanen ruumisautoon ja voitat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      97
      1567
    2. 122
      1350
    3. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      174
      1164
    4. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      72
      1106
    5. Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla

Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä
      Maailman menoa
      462
      998
    6. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      85
      912
    7. Salassapito ja kunnan hommat

Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h
      Hyrynsalmi
      16
      879
    8. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      113
      838
    9. Milloin mies aloitetaan

Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.
      Ikävä
      39
      719
    10. En enää mies ikävöi sinua niin paljon

Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik
      Ikävä
      59
      673
    Aihe