Koirani nylkyttää minua!?

*jenny*

Semmosta pitäs nyt teiltä kysyä että kun koirani on nyt ihan lähiaikoina ruvennut nylkyttämään minua, mitä se ei ole koskaan aikaisemmin tehnyt. Miten minun pitäisi toimia siinä tilanteessa, yleensä tiukka "EI!" käsky on riittänyt, mutta joskus nylkytys ei lopu siihen. Yrittääkö koirani alistaa minua vai mistä tämä yhtäkkinen nylkytys johtuu? Miten tulisi toimia kun koira rupeaa nylkyttämään?
Kiitos kaikille jotka osaa auttaa!

8

1955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alistamista

      Eli ei lyömistä, vaan painat vain koiran rauhallisesti maahan niin ettei se pääse liikkumaan. Tee se rauhallisesti että tiedät ettet satuta koiraasi, sillä "egon" satuttamisestakin voi päästä ääntä. Kun koira on 30s hiljaa ja rimpuilematta, voit päästää sen.

    • pitäisi toimia

      Alistamistahan tuo koiran käytös on. ( tai sitten jotkut urokset nylkyttävät omistajaansa kun on kuukautiset, ongelma josta ei ikinä kukaan puhu;)

      Tiukan EIn tosiaan pitäisi riittää.Jos ei niin se on ollut liian kiltti. Oma urokseni on kerran yrittänyt tuota ja se sai sellaisen ärähdyksen minulta että ei enään uskaltanut kokeilla. Ei lyömistä mutta niin että koira älysi että ups, tulipa mokattua. Sen jälkeen nopea selän kääntä ja tilanne ohi.

      Ei siihen mitään alistamista tarvita sillä harva ihminen osaa tehdä sen niin nopeasti että sillä on koiralle järkeä. Ei siitä ole mitään hyötyä että taistelee sen koiran siihen maahan makaaman 30 sekunniksi kun se ei koira ymmärrä kuitenkaan miksi.

      • 4 koiraa

        En tiedä tepsiikö tämä kaikkiin koiriin, mut itse olen opettanut kaikki neljä koiraani hyvin koiramaisesti. Eli aina kun ne tekevät jotain ei suotavaa, nappaan kevyesti niskasta kiinni ja murahdan. Näinhän äitikoira tekee komentaessaan pentuja. Meillä tämä taktiikka on toiminut loistavasti! Urokseni oli kova nylkyttämään, joka tosin ei koskaan kohdistunut minuun (koiralla oli selvillä, että minä olen pomo eika minua uskalla nylkyttää) vaan vieraisiin ihmisiin. Joka ikinen kerta kun koira nylkytti ni niskasta kiinni ja murina. Aika äkkiä se sen hoksas et hups näin ei taada saada tehdä.. Pari ensimmäistä kertaa lopetti kun murahdin, mut jatkoi pian uudelleen.. Hieman napakampi ote niskasta ja vakuuttavampi murina. Pitäis toimia! Kokeilehan! :)


      • kokemusta on
        4 koiraa kirjoitti:

        En tiedä tepsiikö tämä kaikkiin koiriin, mut itse olen opettanut kaikki neljä koiraani hyvin koiramaisesti. Eli aina kun ne tekevät jotain ei suotavaa, nappaan kevyesti niskasta kiinni ja murahdan. Näinhän äitikoira tekee komentaessaan pentuja. Meillä tämä taktiikka on toiminut loistavasti! Urokseni oli kova nylkyttämään, joka tosin ei koskaan kohdistunut minuun (koiralla oli selvillä, että minä olen pomo eika minua uskalla nylkyttää) vaan vieraisiin ihmisiin. Joka ikinen kerta kun koira nylkytti ni niskasta kiinni ja murina. Aika äkkiä se sen hoksas et hups näin ei taada saada tehdä.. Pari ensimmäistä kertaa lopetti kun murahdin, mut jatkoi pian uudelleen.. Hieman napakampi ote niskasta ja vakuuttavampi murina. Pitäis toimia! Kokeilehan! :)

        Tämä on hyväksi koeteltu tapa ainakin mun pystökorvaseropillani. Lähes kaikki ihme oikut on poistunut kun tarraa niskavilloihin reilusti kiinni ja ärähtää. Joskus vähän älähtää kun egoo sattuu mutta viesti menee tällä konstii yllättävän hyvin perille.


    • Mustin...

      Anna nylkyttää ei kai se haittaa tee.
      Jos koiras tekee käskemättä kait se siitä tykkää.

    • Koirasi nylkyttää. Oletko tottunut?

      • vfa

        uros? asuuko lähellä juoksuinen narttu? onko koirallasi murkkuikä tms?

        Terveelle koiralle tiukka ei, ja samlla siirrät sen sivuun. Ei mitään numeroa tarvitse tästä tehdä, eikä turhaa koiran alistamista, olet vain johdonmukainen. Koira ei aina alista, kun se nylkyttää. Voi tehdä sitä esim yli-innostuessaan tai tylsistyneenä, kun haluaa sinusta seuraa, joskus koirat voivat leikkiessäänkin nylkyttää toisiaan, sen huomaa jos tuntee koiransa, koska on kyse alistamisesta ja koska jostain muusta.


    • Anonyymi

      Olin nuori teini meidän koira myös halusi nylkyttää. olin lattialla pitkänään paita ja pikku housut päällä koira kiersi ja hyppi ympärillä rauhottelin sitä ja taas nuoli pakaroita minä pyörin ja nauroin koira työnsi kuonoa haaroihin oli pakko kieriä tuntui jotenkin jännältä koira työnsi kuono pyllyyn yunsin kuinka kuono tökki pyllyyn ja alkoi nuolemaan työnsin tyynyn vatsan alle koira oli vilkkaana pyöri ja taas kuono nyt pilluun tunsin pillun ympärillä karkean kielen levitin jalkoja annoin nuolla koira laskeutu päälle ja nylkytti pillun ja tyynyn väliin kova kalu liikkui nopeaan painoin pillua alas tunsin kuinka huulien väliin yritti tunkea koira ruiskutti koko ajan housut oli märät koira levähti välillä olin niin halukas että laskin kuminauhaa nyt oli housun sisällä parkasin kun junttasi sisään iso pallu tökki pillua en ajatellut sitä vaan sitä tunnetta ison makkkaran kokoinen kalu nai vimmatusti ja spermaa tuli kimanen litinä koko ajan uskallin nostaa pyllyä patti ei mene sisään tulin en muistra kuinka monesti mutta monesti ja peräkkäin.
      Tyyny meni roskiin ja lattia oli iso työ siivota.
      Koira jonkin aikaa oli kova nylkyttämään nykyään on ihan siivo koira.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe