Ärtynyt virtsaputki

apu-va

Ilmeisesti yhdynnästä johtuen minulla on välillä ärtynyt virtsaputki. Miten sitä voi "hoitaa"? Lähinnä oireita... On aika ilkee olo...

6

14849

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se...

ärtyy yhdynnän aikana niin se on ollut tavallaan hankauksen kohteena myös..joten ei siihen kai kummempaa hoitoa ole(jos ei ole tulehdusta)kuin suihkutus..ja bepanthen niminen voide(saa apteekista ilman reseptiä)käytetään ulkoisesti..eli voit sitä rasvaa laittaa hieman virtsaputken suulle sormin..jos se hieman rauhoittaisi tilannetta..joku muu voisi kerto joka olisi hieman fiksumpi=)

• apu-va

Nii siis oireina on siis iha samat ku virtsainfektiossa. eli kusettaa julmetusti, mut mitään ei tule ja sit kirveltää. Tulehduksesta ei ole kuitenkaan kyse.

• helpotusta vaivaan
        apu-va kirjoitti:

Nii siis oireina on siis iha samat ku virtsainfektiossa. eli kusettaa julmetusti, mut mitään ei tule ja sit kirveltää. Tulehduksesta ei ole kuitenkaan kyse.

saat lämpöisestä suihkusta ja perusvoiteesta..ja kokeilepa vaihtaa asentoa ettei paikkasi ärsyynny siitä kohtaa

• pieni vinkki...
        helpotusta vaivaan kirjoitti:

saat lämpöisestä suihkusta ja perusvoiteesta..ja kokeilepa vaihtaa asentoa ettei paikkasi ärsyynny siitä kohtaa

...että juo ennen yhdyntää iso lasi vettä. Sitten yhdynnän jälkeen aina pissalle, ja alapään huuhtelu (vain haalealla vedellä, ei saippuaa!) ja rasvaus perusvoiteella.

Vaikka olisi tietenkin paljon mukavampaa vaan seksin jälkeen käpertyä miehen viereen nukkumaan ilman että tarvitsee ravata vessaan, niin itse olen ainakin kokenut tämän rutiinin vaivan arvoiseksi, ja minulla se on vähentänyt noita ärsytysoireita.

• Hyvä tietää että muillakin on näitä vaivoja, lääkärillä käynti ei todellakaan auta 9 kertaa otettiin virtsatietulehdus mutta mitään ei ollut... tää vaiva on kyllä niin syvältä ettei mitään rajaa, sattuu ihan älyttömästi ja kestää monta päivää

• karviaismarjarakko

mulla sama juttu.testi otettiin tosin vain kerran, eikä siitä ollut kulunut sitä vaadittavaa 4 tuntiakaan.lääkäri oli tosi kyllästyneenä vastaanotolla ja eikä jaksanut kuunnella.tarjos mulle antibiootteja,joita ei kannata kuulemma syödä.meitti sit siihen että ei kai tuo auta jos mulla ei kerta tulehdusta ole?ja lääkäri sanoi että älä syö ellei pahene eikä sitten sen kummempaa.käteen jäi vain yli satasen lasku ja turha antibioottikuuriresepti.heippa!:Dompa ihana tunne kun itse on tuskissaan ja lääkäri vain huokailee takkinsa kauluksiin.
      itse mietin tässä voisiko mulla olla sama juttu kuin epäilet sulla olevan.Mulla on kyllä ollut joskus noita ihan oikeita tulehduksia.mut kun näyte on puhas niin?tosiaan seksiä harrastin ja hieman epämukavasti hankasi myös.Oireet tosin tulivat vasta seuraavana päivänä.eli 24 tunnin viivellä noin?lisäksi viime kuussa oli ihan sama juttu ja puhas näyte myös,enkä mielestäni silloin ollut harrastanut seksiä ainakaan 2 päivään?.meni tosi ohitse muutamas päiväs.bebanthenia oon lätkiny alakertaan ja juonut kuin pikkuinen kameli.eikä vieläkään normaali olo 10 päivän jälkeen.huokaus.öitäkään ei saa nukuttua kunnolla kun alkaa sit poltteleen.ikävin muuten gynellä ja papa näyte tulos.jos ei vieläkään mitään niin pitä varmaan mennä valittaan sit terveyasemalle niiitten vihattavaksi:O tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3067
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2831
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      186
      2444
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2165
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      19
      1483
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13