onko digikameralla hyvä kuvata perhosia? vai tarvitaanko siihen jonkinlainen järjestelmäkamera?
kuvaaminen....
7
2245
Vastaukset
- hhgge
Perhosten kuvaaminen onkin aika jännää. parina kesänä tullut digikameralla kuvattua perhosia ja on se vaan hienoa kun tulee paljon sellaisia lajeja jollaisia ei tiennyt olevan olemassakaan.
Digikamera nimenomaan on hyvä perhosten kuvailuun.- butterflyboy
No good..oliko helppo päästä lähelle niitä? kun ne aina lehahtavat karkuun kun yrittää vaan katsoa läheltä tai jotain, oletko RITARIPERHOSESTA saanut ikinä kuvia, se laji on kova lentäjä eikä oikeen viivy paikallaan kauaa...mistäs lajeista olet saanut kuvia? kysyn vaan
- aivan sama
butterflyboy kirjoitti:
No good..oliko helppo päästä lähelle niitä? kun ne aina lehahtavat karkuun kun yrittää vaan katsoa läheltä tai jotain, oletko RITARIPERHOSESTA saanut ikinä kuvia, se laji on kova lentäjä eikä oikeen viivy paikallaan kauaa...mistäs lajeista olet saanut kuvia? kysyn vaan
Eihän se helppoa ole lähelle perhosta päästä, siinä sitä viehätystä myös.
- Pasi1
Hei..
Dikikameralla minäkin olen ottanut kuvia perhosista. Tietenkin helpottaisi isompi suumi ja väh 4:mekapikselin diki/makro. Saa ihan mahtavia kuvia.. Itse kerään ja kuvaan perhosia aikas menestykkäästi. Se on hieno harrastus, joteb suosittelen lämpimästi........
Kuvaamisen iloasinulle toivottaa Pasi..... - friend09
No jos ottaa ihan normaalilla tikitikillä kuvan ja tikitikissä on erikoislähikuva toiminto niin n. 10-20 cm läheltä saa perhosesta varmasti kiitettävän tuloksen.
- Berhonen ,,,,
Jos sinulla on kiikari , kuvaa kiikarin läpi , sitä voi käyttää zoomina ,, perhosta on vaikea päästä lähelle , mutta kiikarin läpi saa ihan hyviä kuvia jopa metrin päästä
- Emmastiina
Kysymys on jo vanha, mutta kaikilla digikameroilla saa hyviä perhoskuvia.
Itse kuvaan järjestelmäkameralla, jossa on m akro-objektiivi, mutta tavallisella digikamerallakin kuvaan välillä, ja aivan hyviä tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172443
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää136859- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694