Haapavedenkin TURHAKE on MÖNKIJÄ.
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Välillä ahdistaa todella paljonVälillä ahdistaa todella paljon . En pysty missään käymään ja ahdistaa nähdä ihmisiä
- Perussuomalaiset kokoomuksen ohiNyt se tapahtui: PS ohitti kokoomuksen https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/106360ab-693f-4474-a7b7-31aa991a5aba
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
Vastaukset 25
Vanhimmat
Kätevä peli vaikkapa rankoja metästä kiskottaessa, ei aiheuta pahoja jälkiä. Hevonen ja reki olis tietenkin vielä parempi, mutta kelläpä sellaista ylellisyyttä on varaa pitää..
mönkijän omistajana tiedän mikä ja minkälainen on kyseessä.
sullako mäönkijä? enpä oo ikkää nähny sulla semmosta ja ensimmäisenä...höhhöh
mönkijä on oikeinkäytettynä tojella loistava apuväline, suluu teiden auraukset puunajot ym.
eikä se harrastusajokkinakaa oo huono, hilijanen ja vähäpäästönen...
Haapaveden ensimmäinen mönkijä.Siitä on melkein 20 vuotta,kun se ostettiin meille ja viimeksi se on ollut vuonna 1993.
puhuu osaksi asiaa nimittäin muistan tämän, mutta liekkö ollu jussin rahoilla osuutta ostoon ja ei varmasti oo uskaltanu pelin selkään mennä.
yllätykseksi sinulle minä ajoin sillä.
Mönkijä on oikein käytettynä hyödyke, väärin käytettynä turhake. Kannattaa ennen ostopäätöstä miettiä, mihin tarkotukseen sen haluaa.
Ja kaikki turhakkeet eivät ole haitakkeita.
Turhakkeista esim. tupakka on myös haitake.
meille mikä siitä tekee turhakkeen? tekiskö sulla itellä mieli vai onko jtn vastaan?
vaarallinen ja erittäin saastuttava väline.
että sä et pelekkää muuta ko moottirikelekkoja, vai että mönkijöitäki...
ei ole tarkoitettu tieajoneuvoksi.
nuin palijo tarvi pelätä. Kelekan ääni kuulluu ni varmaan kuset housuun.
Mönkijöitä meinnaan tieliikentteesseenki. Huppana.
silloin kun meillä oli.
Et kai sä jussi vaan yritä sanoa että kun teilläkään ei aikoinaan ollut niin ei muillakaan saa olla,jotenki kuulostat katkeralta reppanalta.
olit vääräsääri taas ku väitit et teil on hoopolan eka mönkkäri. tuol ylempänä joku kerto heil olleen jo -83 vuonna, siis jo 24v sitte...
sitäpaitti kaikki on väärinkäytettyinä haitallisii oli se mönkkäri, auto, sun fillaris tai sinä itte...
ensimmäinen ja Haapaveden palokunnalla toinen.
siis -82 vuonna kuuletti olleen jo mänkijä jollahi möyryymässä, millon fiialassa möyryttiin...
asiaa Kahelinin Ossilta vuotta milloin me se HONDA-mönkijä ostettiin.
Minulla on tehnyt mieli ostaa uusi mönkijä,mutta milläs ostat kun ei ole rahaa.
mieli muuttu? turhakkeesi sanot vaa kyllä mie suosittelen sulle, helppo ja hyodyllinen, antasko kyläyhistys tai kaupunki lahjotusta...
Autovaraosassa myytävänä,niin eiköhän sieltä löytyisi sopiva peli minullekkin.
turhakkeksi möyryäjäksi ostaa vai hyötykäyttöö?
oishan tuo 7;s ihime nähä sinutkii töissä, puuajjoo halakoliiteristä saunalle...ja vatturaitti muralla....
tietenkin.
kuskailet illat pitkät, waddumunat kateellisina verhojen raoista kurkkii...aika höndee, et tarakalla fiilailet...joo
sitten kateellinen.