hotelli senegambia

ens viikolla

Onko kukaan käynyt senegambia hotellissa.Onko siellä hyttysverkkoja? tarvitaanko? Onko paljon ötököitä tähän aikaan vuodesta.Saako paikapäältä "myrkkyjä",pitääkö viedä mukana,Aerosolia ei kai saa viedä koneeseen.Toivottavasti keskustelu ei mene taas muiden hotellien kehumiseksi.

2

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monale

      Oltiin kolme viikkoa Senegambia hotellissa ja siellä viihtyi tosi hyvin. Altaalla on joka päivä ohjelmaa, jos pitkästyy. Me tosin ehdittiin vaan kerran vesiaerobicciin. Aamiainen hyvä ja riittoisa. Hotellin alueella ei tarvitse rahaa, kun saa kortin tullessa jolla voi kuitata altaalla juomia ja syömisiä.Maksu kotiin lähtiessä.Oli kätevää. Hotellissa on järjetön puutarha-alue, jossa apinoita vierailemassa lähistön Monkey parkista. Lisäksi korppikotkia, paljon muitakin lintuja. Henkilökuunta oli ystävällistä, tosin sitä oli niin paljon ettei kaikkiin tutustunut. Kovasti tulevat juttelee, jotkut vähän liiankin innokkaina. Hotellista löytyi myös räätäli, joka kätevästi paikkasi hajonneet bikinit kahdessa minuutissa. Alue on vartioitu, joten turvallinen. Meiltä ei hävinnyt mitään huoneestakaan, vaikka joskus unohtui arvoesineitä pöydälle, toki kannattaa ottaa safetyboksi. Rannalla kannattaa ottaa vakavissaan lippujen värit, aallot vievät helposti. Lomamme aikana hotellin edestä hukkui kaksi ihmistä. Hyttysiä oli kamalasti, offia mukaan. Mitään hyttysverkkoja ei tartte (eikä ole), pitää vaan huoneen oven kiinni. Voi tulla myös kissoja tai koiria. Meillä asui pikkusammakko, torakoita emme nähneet. Nautitte varmasti hotellista. Joissakin huoneissa kuulemma on ollut home ongelmaa, mutta uusi huone on löytynyt tilalle. Meillä oli kaikki ok. Oikein mukavaa matkaa!!!!

    • Olin viime viikon juuri samaisessa hotellissa.
      En usko että siellä on hyttysverkkoja,eikä mielestäni niitä tarvita koska hyttysiä oli aika vähän.Toki itse sain muutamia näppylöitä mutta ne tuli rannalla olessa. Hyttysiä sielä on aika vähän ja muita pörriäsiä tähän aikaan vuodesta,mutta ei häiritsevästi.
      Lähimmästä marketista mikä on viereisen Kairabi hotellin vieres,saa jotain hyönteiskarkotteita ja voiteita.Juuri hyönteiskarkotukseen kannattaa ottaa voide tyyppistä karkotetta mukaan,mutta itse en käyttänyt mitään sellaista ja hyvin pärjäs.
      Uskon että viihdyt hotellissa se on kaunis ja vehreällä paikalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe