mitäs mieltä olette? kuinka monta kummia lapsellanne on/annatte. onko 4-5 kummia liikaa?
kuinka monta kummia?
6
1457
Vastaukset
- neljähän
saa olla,ja min.2
- tarja 2
kuusikin kummia...en tiedä onko se maksimi,mutta voi olla ainakin tuo määrä...sen järkevyyteenkään en ota kantaa....
- tsaidu
Viikonlopun Aamulehdes oli yks kasteilmoitus ja mukula oli saanu 10 kummia!!!Että repikää siittä!!!
- lehteen vaikka mitä
mut virallisia kummeja saa olla 4,epävirallisia vaikka 100
- Pastori pohjoisesta
lehteen vaikka mitä kirjoitti:
mut virallisia kummeja saa olla 4,epävirallisia vaikka 100
Ei ole olemassa mitään virallista ylärajaa kummien määrälle.
- johanna-84
Siis liikaa mun mielestä. sehän on tietysti jokaisen oma asia, mutta mä oon aina ajatellu, että 2 kummia on riittävästi! Meidän esikoisella on 2 kummia. kaksosilla tulee luultavasti olemaan 2, ja toisella 2-3 kummia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473302
- 1003230
- 1992463
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312318- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171723- 201656
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51629- 1801624