Rehellisesti miksi olen lihava

laihtumisesta ei tietoakaan

Tuolla alempana on kirjoitus, jossa yksi kertoo omista syömistään. Ajattelin, että eikö voitaisi kirjoittaa oikeasti mitä kukanin syö/on syönyt lihotakseen. Unohdetaan "lihottavat" lääkkeet ja kilpirauhasen vajaatoiminta, vaan keskitytään "terveisiin lihaviin". Uskaltaako kukaan lähteä mukaan?

Minä voin aloittaa:
Aamulla kaksi kuppia kahvia, kunnon aamupala ei maistu ja minusta tuntuu aina, että lihon, jos syön kunnon aamaisen. Tiedän, että oletukseni on väärä, mutta näin se vain on.

Aamupäivällä pistelen banaaneja ja jugurttia, oikeastaan pitkin päivää. Päiväruokailun aikana minulla ei ole koskaan nälkä, joten jätän senkin väliin. Jos sattuu olemaan 200g levy Fazerin sinistä, syön sen kuin leipää tai jotain muuta hyvää makeaa.

Iltaruokakaan ei maistu, banaaneja ja jugurttia, suklaata (jos on), jätskiä, pakastekakkuja ja kaikkea muuta makeaa hyvää.

Kun kello lähenee yhdeksää illalla, tekee mieli suolaista ja teen itselleni kasan leipiä, jossa en säästä Beceliä, vaan laitan kunnon kerroksen sitä leivän päälle juustoa, metwurstia ja sitä pakollista kurkkua, että voi sanoa syöneensä myös vihanneksia.

Joskus, kun nukun huonosti, voin nousta yöllä syömään, että nukuttaisi paremmin.

Tässä minun ruokavalioni.Onko ihme, ettei paino laske? Eikä ole siitä kiinni, ettenkö tietäisi, miten pitäisi syödä. En muutenkaan tykkää ruuanlaitosta, vaan haluan nopeasti suuhuni jotain hyvää, kun on nälkä.

Vielä liikunnasta sen verran, että ei kuulu harrastuksiin. Kauppa on noin 300 metrin päässä ja sinnekin menen autolla.

Kuka uskaltaa olla seuraava rehellinen, eikä keksiä syitä?

16

3454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Olen aina inhonnut liikuntaa ja vaikka kuinka yritän totuttaa itseni siihen, niin se on aina yhtä vastenmielistä. Siitä on niin helppo laistaa. Ja kaikkia selityksiä.. Itseni lenkille pakottaminen vie niin paljon energiaa, etten saa mitään muuta tehtyä koko päivänä. Ei niinkään se lenkki, vaan se kun pakottaa itsensä tekemään niin vastenmielistä asiaa.

      Einekset. Inhoan ruoanlaittoa. Koulusta väsyneenä ja nälkäisenä tullessa on niin helppoa vetää jotain puolivalmista naamaan. Pari minuuttia mikrossa ja nassuun vaan. Ja majoneesipohjaiset salaatit, naminami! Sitähän voi uskotella syövänsä salaattia, eikös vain. Haa, miten terveellistä. Väliäkö sillä, että ko. "salaatissa" on 250kcal/100g ja menee helposti 400g purkki päivässä. Valkosipulipatonki, oujea! Päivän kohokohta.

      Kauppareissulla tarttuu pussi sipsiä mukaan ja kun kerran mässäämään alkaa niin mässätään sitten kunnolla, otetaan nyt sitten suklaata ja dippi ja limsaa.. Ja vielä pari pikkupatukkaa "matkaevääksi", kun en autoa omista, täytyy kävellä hurja 700km matka kauppaan ja takaisin. Viehän se nyt paljon energiaa kun kauppakassin (ja ruhon) raahaa kotiin. Saahan sitä nyt vielä tämän yhden kerran mässätä, tämä kun on se viimeinen kerta. (Ja jatkuu kuten jokainen voi arvata)

      Koulussa on tylsää tai liian vaikeaa, turhauttaa, masentaa, olen tyhmä ja tarvitsen lohduketta. Irkkarit saa suupielet kääntymään ylöspäin! Jos jossain onnistun, saan palkinnoksi mässätä. Jos epäonnistun, saan lohdukkeeksi mässätä. Jos on vain tylsää, saan mässätä.

      Säästän ajattelemattani rahaa mässyyn, kuten tupakoija säästää röökiaskiin. Maksanko puhelinlaskun vai mässäänkö viikonlopun, kas siinä pulma. Puhelin toimii vielä, joten operaattorille voi soitella ja ruinata maksuaikaa, mässynhimo on ja pysyy.

      Jepjep.. Tuollaista se oli joskus. 12kg on painoa tippunut, monesta asiasta ajattelen eri tavalla nykyisin.. 3,5e menee helposti mässyyn, mutta sen rahan voi käyttää myös esim. uimahallilippuun, saa vaihtelua pururadalla ihmettelyyn. Lenkille meneminen on helpompaa kun miettii mitä tekee sen jälkeen, eikä millaista siellä lenkillä on. Saattaa jopa pistää vauhtia töppösiin ja hiki lentää pidemmälle. ;) Mässyä syön kerran viikossa ja silloinkin vain vähän. Tuli silti todettua, ettei sellainen hullu ahmimishimo ole minnekään kadonnut, jos heitän kontrollin metsään, niin helposti uppoaa pari patonkia, sipsipussi, suklaalevy, puoli kiloa irkkareita jne. ja sitten oksettaa.. Mutta opi ei ikinä.

      No, hitaasti, mutta varmasti kohti pienempää painoa. ;)

    • Läskitiinuplösötin

      Pari esimerkkiruokapäivää:
      Tänään:

      - Ei aamiaista, en pysty syömään aamuisin
      - Lounaaksi reipas lautasellinen spagettia, n. 100g 15% ruokakermassa haudutettuja marinoituja broilerisuikaleita, kolme teelusikallista italialaista mascarpone-chili"sosetta", nämä kaikki sekaisin päälle ropaus parmesanraastetta
      - Joskus iltapäivällä n. 40g Fazerina-patukka
      - Illalla 2 pientä perunarieskaa, päällä Kevyt Levi 40%, sulatejuustoa, Sinileima-emmentalia siivu per leipä, keittokinkkua siivu per leipä 3dl kevytmaitoa.

      Eilen:

      - Ei aamiaista
      - Lounaaksi 400g rusinatonta Saarioisten maksalaatikkoa, 3dl kevytmaitoa
      - Iltapäivällä n. 40g Fazerina-patukka
      - Illalla Eldorado 175g valkosipulipatonki, 3dl kevytmaitoa.

      Lisäksi n. 3-4 lasia Coca-Cola Lightia päivän aikana. Tätä tahtia se menee. Syön harvakseltaan, mutta mielestäni suhteellisen paljon kerralla. Tuota Fazerinaa syön kausittain; joskus se jää poiskin. Liikunta nolla. Pituus 162, paino 75kg.

    • tietää_

      " Joskus, kun nukun huonosti, voin nousta yöllä syömään, että nukuttaisi paremmin. "

      Onko tuo ihan oikeesti mahdollista?? :o

      • elivii

        Miksi ei olisi? Kun on kysymys syömishäiriöisestä ihmisestä se on erittäin mahdollista, jopa todennäköistä. Ei yösyömisellä ole järjen kanssa mitään tekemistä. Kun nousee kesken unen syömään, ei ole ihan täysillä mukana. Aamulla ihmettelee itsekin miksi niin tein ja v***tuskäyrä on korkealla!


      • aloittaja

        On se ihan oikeasti mahdollista. Ja varsinkin, jos tiedän, että jossain "piileksii" jotain hyvää, muistan sen yölläkin. Ei muuta kuin ylös ja herkut nassuun.


      • Dobbermania
        aloittaja kirjoitti:

        On se ihan oikeasti mahdollista. Ja varsinkin, jos tiedän, että jossain "piileksii" jotain hyvää, muistan sen yölläkin. Ei muuta kuin ylös ja herkut nassuun.

        minun pitäisi alkaa jo laihtumaan...

        Erosin n.3kk sitten avomiehestäni ja sitä ennen elämäni oli tällaista:

        Olin työtön, mies kotiin tullessaan toi heseltä ruokaa. Siihen mennessä en ollut syönyt mitään, JOS sipsejä ei ollut kaapissa. Jos sipsejä oli, söin pussillisen.
        Kun olimme syöneet, menimme kauppaan hakemaan iltapalaa. Eli sipsejä, dibbiä, kokista ja karkkia.
        Myös leipää, juustoa, levitteitä...
        Näistä koostui ruokavalioni.
        Kokista meni vähintään 1,5 litraa/päivä.
        Liikuntaa ei pahemmin ollut, vaikka minulla on kaksi koiraa, mutta mies ulkoilutti ne.
        Olin silloin 170/104 pahimmillani.

        Nykyinen elämäntilanteeni:

        Aamulla jugurttia, käyn koiran kanssa lenkin (n.15min. aamuisin).
        Kävelen/pyöräilen töihin ja kahvitauolla syön mandariinia ja joskus paahtoleivän ja juon kahvia.
        Ruokatauolla yleensä lämmin ateria, joskus saarioisten salaatteja.
        Viimeisellä kahvitauolla kahvia.
        Menen kotiin, ja heti koiran kanssa ulos. n.30 min.
        Kun tulen ulkoota, syön leipää, yleensä hapankorppua tai ruislepiää, päälle vähärasvaista valkosipulilevitettä ja juustoa ja kalkkunaa.

        Kokista ei enää mene kuin ehkä litra viikossa.
        Ostan kyllä, juon hiukan ja kun pullo on ollut avattuna parikin tuntia, en voi enää juoda sitä, koska siitä on tullut "pahaa".

        Illalla ennen nukkumaanmenoa vien koirani vielä ulos. n.15 min.
        Nukun noin 8 tuntia yössä.

        Eikö elämäntapani kuulostahyviltä?
        Mielestäni kuulostavat.
        Mitään ei tapahdu..
        TURHAUTTAA!!!!

        Ja lenkit koiran kanssa ovat rutiinipäivinä tuon pituisia.
        Vapaalla kävelen pidempiä lenkkejä.
        Joskus palkitsen itseni ja koirani hyvästä työstä ja ajan meidät metsään.

        Taas joskus on niitä iltoja (yleensä tiistait kun tulee Pako), syön sipsejä ja juon juissia.

        Jos pian ei tule tuloksia, jatkan entiseen tapaan.
        Paitsi että olen siksi tällaisella elämäntyylillä nyt, koska ei ole varaa mässäillä.
        Exäni minulle ne kaikki herkut ym. maksoi, kun pyysin....


      • koiran asialla
        Dobbermania kirjoitti:

        minun pitäisi alkaa jo laihtumaan...

        Erosin n.3kk sitten avomiehestäni ja sitä ennen elämäni oli tällaista:

        Olin työtön, mies kotiin tullessaan toi heseltä ruokaa. Siihen mennessä en ollut syönyt mitään, JOS sipsejä ei ollut kaapissa. Jos sipsejä oli, söin pussillisen.
        Kun olimme syöneet, menimme kauppaan hakemaan iltapalaa. Eli sipsejä, dibbiä, kokista ja karkkia.
        Myös leipää, juustoa, levitteitä...
        Näistä koostui ruokavalioni.
        Kokista meni vähintään 1,5 litraa/päivä.
        Liikuntaa ei pahemmin ollut, vaikka minulla on kaksi koiraa, mutta mies ulkoilutti ne.
        Olin silloin 170/104 pahimmillani.

        Nykyinen elämäntilanteeni:

        Aamulla jugurttia, käyn koiran kanssa lenkin (n.15min. aamuisin).
        Kävelen/pyöräilen töihin ja kahvitauolla syön mandariinia ja joskus paahtoleivän ja juon kahvia.
        Ruokatauolla yleensä lämmin ateria, joskus saarioisten salaatteja.
        Viimeisellä kahvitauolla kahvia.
        Menen kotiin, ja heti koiran kanssa ulos. n.30 min.
        Kun tulen ulkoota, syön leipää, yleensä hapankorppua tai ruislepiää, päälle vähärasvaista valkosipulilevitettä ja juustoa ja kalkkunaa.

        Kokista ei enää mene kuin ehkä litra viikossa.
        Ostan kyllä, juon hiukan ja kun pullo on ollut avattuna parikin tuntia, en voi enää juoda sitä, koska siitä on tullut "pahaa".

        Illalla ennen nukkumaanmenoa vien koirani vielä ulos. n.15 min.
        Nukun noin 8 tuntia yössä.

        Eikö elämäntapani kuulostahyviltä?
        Mielestäni kuulostavat.
        Mitään ei tapahdu..
        TURHAUTTAA!!!!

        Ja lenkit koiran kanssa ovat rutiinipäivinä tuon pituisia.
        Vapaalla kävelen pidempiä lenkkejä.
        Joskus palkitsen itseni ja koirani hyvästä työstä ja ajan meidät metsään.

        Taas joskus on niitä iltoja (yleensä tiistait kun tulee Pako), syön sipsejä ja juon juissia.

        Jos pian ei tule tuloksia, jatkan entiseen tapaan.
        Paitsi että olen siksi tällaisella elämäntyylillä nyt, koska ei ole varaa mässäillä.
        Exäni minulle ne kaikki herkut ym. maksoi, kun pyysin....

        Jos luin viestisi oikein, sä ulkoilutat koiraasi kokonaisen TUNNIN / vrk?????? ja mikäli nikkee tsiiaa, koirasi on ilm dodde?? ja se vähä mitä mä tiän koirista, niitä pitäs ulkoiluttaa vähän enemmän?!! eli sun koiras saa nyt kärsiä siitä että olet läski!!! ja se on väärin..sä voit ite olla millanen rantapallo tahansa mutta että viaton koira jotuu nyt sen takia kärsimään on väärin..Ehkä tääkin on yksi syy mix mä en vaan voi sietää teitä läskejä!!! pilaatte oman ja muiden elämän!


      • dobbermania..
        koiran asialla kirjoitti:

        Jos luin viestisi oikein, sä ulkoilutat koiraasi kokonaisen TUNNIN / vrk?????? ja mikäli nikkee tsiiaa, koirasi on ilm dodde?? ja se vähä mitä mä tiän koirista, niitä pitäs ulkoiluttaa vähän enemmän?!! eli sun koiras saa nyt kärsiä siitä että olet läski!!! ja se on väärin..sä voit ite olla millanen rantapallo tahansa mutta että viaton koira jotuu nyt sen takia kärsimään on väärin..Ehkä tääkin on yksi syy mix mä en vaan voi sietää teitä läskejä!!! pilaatte oman ja muiden elämän!

        menit kyl hiukan liian pitkälle vit*n riisitikku.
        Olen kolme päivää viikossa töissä, jolloin lenkit jää n. tuntiin/vrk.
        Jos osasit lukea, niin vapailla ulkoilutan pidempään.( neljänä päivänä viikossa) Tuuppa kattomaan koiraa ja mun rantapallokokoa, niin huomaat, että koira voi todella hyvin, eikä sillä ole hätää päivää tämän liikunnan kanssa!!

        Aina pitää olla ensimmäisenä morkkaamassa, kun ei asiasta sen enempää tiedä. ja mitä minä rantapallolleni voin, yritän, mutta mitään ei tapahdu. Sehän se tässä jutun pointti olikin.

        btw, mistäs tiedät, että juokseeko tuo koira 15 minuutin aikana kolme kertaa purunradan ympäri vapaana, kun minä löntystän perässä... hmm??


    • 25kg liikaa

      Juomana vesi, joskus piimä tai mehu (1 lasi päivässä mehua).

      aamupala:

      2-4 viipaletta täsjyväleipää, päällä kevytleviä, makkaraa/kalkkunaa (1 siivu/leipä) ja 17%juustoa (2 siivua/leipä)
      kahvia 1 kuppi, 1/2tl sokeria, tilkka maitoa

      joskus maustamatonta jugurttia/rahkaa ja marjoja, 1tl sokeria tai jokin hedelmä

      lounas:

      papusalaatti jossa 1rkl öljykastiketta tai jokin lämmin kasvisruoka (yleensä täysjyväviljaa ja jotain papua, vähärasvainen kastike, vihanneksia) syön aina yhden lautasellisen lautasmallin mukaan.

      kahvia, 1/2tl sokeria, tilkka maitoa, pulla tai 2-3 keksiä

      iltapala:

      omena, päärynä tai muuta hedelmää, juuresviipaleita, 2 ruisleipää kevytlevillä, leikkeleellä ja 17% juustolla

      lisäksi illalla voi mennä jotain herkkuja, esim. suklaalevy tai 200g pizzaa :( ehkä kerran tai kaksi viikossa herkuttelen. aikaisemmin saatoin syödä herkkuja pitkin päivää. kesällä saattoi oikein pahana päivänä mennä 3 jäätelöä, grillimuonaa ja pari kaljaa. *börp*

      ja sitten liikunta: meinasin unohtaa mainita liikuntamääräni, sitä kun ei ole. kaikki matkat kauppaan ym. hoituu pyörällä tai jalkaisin. on päiviä, kun en liiku kotoa mihinkään. tähän liikkumattomuuteen pitäisi saada muutos, en ole jaksanut keskittyä liikkumisen aloittamiseen. tiedän, olen tosi vätys x( ajanpuutteesta ei ole kyse.

      • vätys täälläki

        mun syömisissä ainoo terveellinen on puuro joka aamu ja vihree tee.. joskus laitan omenan paloja. mut nyt ois kiva alottaa edes jokin dietti et sais noi 5 ylimäärästä rasvakiloo pois.. mun syömiset on yleensä aamulla toi puuro ja ipllä karkkia sipsii ja kokista menee 2litraa päivässä.se on kauhea määrä. pituus on 156 ja paino 46kg eli ainakin toi 6kg pitäs saada veke. liikuntaa en juurikaan harrasta.joskus salilla käyn..on heikko tai paska yleiskunto enkä tiedä miten sais kohotettuu.kuitenkin ulkonäkö tärkee ja nyt vaan jenkkakahvat paisuu,niin ja nainen26v


      • läskimpi
        vätys täälläki kirjoitti:

        mun syömisissä ainoo terveellinen on puuro joka aamu ja vihree tee.. joskus laitan omenan paloja. mut nyt ois kiva alottaa edes jokin dietti et sais noi 5 ylimäärästä rasvakiloo pois.. mun syömiset on yleensä aamulla toi puuro ja ipllä karkkia sipsii ja kokista menee 2litraa päivässä.se on kauhea määrä. pituus on 156 ja paino 46kg eli ainakin toi 6kg pitäs saada veke. liikuntaa en juurikaan harrasta.joskus salilla käyn..on heikko tai paska yleiskunto enkä tiedä miten sais kohotettuu.kuitenkin ulkonäkö tärkee ja nyt vaan jenkkakahvat paisuu,niin ja nainen26v

        oon saman pituinen no, puoli senttiä pidempi ja painan 57
        ja aion painaa 49
        että niin


    • Anonyymi

      Siis miksi minä en vain laihdu vaikka olen 10vuotta siis syön aamupalaksi puuroa jugurttia tai leipää
      Mut en laihdu ja iltapalaksi samaa settiä ja harrasta karatea eli vahva ja laiha pitäisi olla olisko mitään laihdutus keinoo jolla paino ei tipu tai kyllä se pystyy tippua mut ei mitää 10 kiloo p.s painan 43 kiloon ja mun kaveri painaa 26 kiloo et miten saan painoni tiputettua 38 kiloon

      • Anonyymi

        Minulla on taulukon mukaan lievä lihavuus. Syön joka aamu puuron, yhden voileivän ja kahvia. Aamupäivällä porkkanaa, omenaa, voileipää ja rahkaa marjojen kassa. Iltapäivällä kahvi ja voileipä. Illalliseksi 1 iso peruna, iso salaatti ja pari proiler-pihviä. Sitten illalla pari voileipää, aroniasta ja piparkakkumausteista tehtyä glökiä. Välipaloina kuumaa maitoa, johon lorautan jäänyttä kahvia, näkkäriä. Tämä on perusrunko päivälle. Sitten teen muutoksia:
        Tänään söin rasvaista homejuustoa, iltapäivän voileivän sijaan olen kolmena viime päivänä syönyt riisipuuroa. Silloin ei tarvi just jouluna sitä enää syödä, kun on muuta reilummin


    • Anonyymi

      Aamupala: kuusi kaljaa ja yksi kahvi.
      Välipala: kolme kaljaa
      Päivällinen: kaurapuurohiutaleita, kukkakaalia ja porkkanoita kypsennettyinä (pakaste). Mausteeksi suolaa ja grillimaustetta, lisukkeena jotain leivänpaloja tai makaronia.

    • Anonyymi

      Mä olen "laiha läski" eli olen hoikka mutta musta oli vaarassa tulla lihava aikuinen tai mun persoona on "läskin persoona".

      Mulla on sisko ja veli, joilla ei ole ikinä ollut mitään vaikeuksia pysynä hoikkina. Mä olin lapsena meidän perheen "läski".

      Puhutaan paljon "intuitiivisesta syömisestä" eli sä annat vaistomaisesti kehollesi sen mitä kehosi kaipaa ja rakastat ja kuuntelet kehoasi. Tämä toimi sisaruksillani mutta ei minulla. Minulla toimi "järkevä syöminen" eli seurasin vaakaa ja mittanauhaa enkä mielitekoja.
      Sisarukseni ja minä, erosimme monin tavoin. Kun tuli ruoka-aika, sisarukseni ottivat yhden kauhallisen ruokaa, minä otin kaksi. Jälkiruoan he jopa saattoivat jättää väliin, kun ei enää ollut nälkä. Minä saatoin nuolla koko kulhon.
      Tietyillä ruuilla oli suurempi merkitys minulle -ja yleensä juuri niillä kaloripitoisilla ja epäterveellisillä. Sain raivarin, jos joku oli pihistänyt karkkejani kun taas sisaruksi saattoivat jopa unohtaa karkkipussin avaamattomana hyllyynsä.
      Liikunnallisesti olin -ja yhä olen "vähäenerginen", eli kun sisarukseni pomppivat ja hyppivät kuin varsat, minä olin kömpelö ja laahustin vastentahtoisesti ottamatta yhtäkään tarpeetonta askelta. Sisarukset pelasivat pallopelejä ja nauttivat sähäkästä kilpailusta ja urheilusta. Minä vihasin urheilua.

      Joskus 13v. tajusin olevani läski. Siis toki olin kuullut siitä aikaisemminkin, mutta en ollut piitannut siitä.
      En halunnut olla läski! Olin romantikko ja kaikissa romantisissa saduissa prinsessat oli hoikkia. Aloin laihduttaan, opiskelin aihetta, jätin makeiset ja jälkkärit pois. Aloin jumpata kotona.

      Näin jälkikäteen ajatellen, oli aika julmaa, että sisarukseni osasivat automaattisesti, jo lapsena, syödä sen verran ruokaa, kun heidän keho tarvitsi, osasivat kieltäytyä jopa makeisista kun heidän keho antoi signaaleja, olivat nirsoja, pullanpala ei kelvannut, kun minä taas ahmin ja napostelin ja kehoni ei kertonut mitään.
      Sisarukseni nauttivat liikunnasta kuin eläimet, kuin koirat jotka saa hepulikohtauksen, kun taas minä jouduin pakottamaan vastentahtoisen etanamaisen kehoni kotijumpppaan että olisin saanut Brittneyspears-kehon.
      Eli olen hoikka ja hyväkroppainen. En syö makeisia tai turhia hiilareita. Jumppaan esim. power-joogaa, pilatesia, painoharjoittelua, kävelyä ym. joka päivä.
      Inhoan edelleen kuntoilua. Olen edelleen vähäenerginen. Jos rasitan itseäni liikaa, saan flunssanoireita tai kuumetta. En saa kiksejä liikunnasta. En saa sitä huumaavaa hyvänolontunnetta. Se on välttämätön paha ja olen kokeillut lähes kaikki liikuntamuodot läpi ja kroppani ei tunne mitään niistä omakseen.
      Eli ihmiset on erilaisia. Itse olen vähäenerginen ja lihavuuteentaipuvainen. Joudun tarkkailemaan syömistäni toisin kuin sisarukseni, joudun pakottamaan itseni kuntoilemaan toisin kuin sisarukseni, jotka ovat luontaisia liikkujia.
      Itselläni hiilarien eli sokerin, puuron ja leivän pupertamisen välttäminen on se pääjuttu.

      • Anonyymi

        Ihailen sinua, päättäväistä ponnistelijaa! Olet hankkinut tietoa ja toimit sen mukaan!
        Olet inspiroiva ja teet kaikkesi, mitä voit hyvinvointisi eteen. Jatka ihmeessä edelleen.
        On niin paljon ihanampaa olla hoikka kuin piiloutunut pehmeän läskin keskelle.
        "Mikään ei ole niin hyvää, kuin olla hoikka" - sanoi Cate Moss. Niin totta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe