Hei! Onko ketään muita jotka kärsivät epätodellisesta olosta?Itselläni näitä "oloja" tulee sillointällöin...Nyt on ollut päällä jo parisen viikkoa.Pelottaa kovasti! :( Mulla on diagnisoitu vaikeasteinen paniikkihäiriö ja lievä masennus.Lääkkeenä menee seroguel ja sepram.Opamox tarvittaessa.onko kukaan halukas vaihtamaan ajatuksia sähköpostilla? Jos on kohtalotovereita niin laitelkaa mailiosoitetta niin otan yhteyttä! Helpottais tavallaan kun tietäisi ettei ole yksin.
Epätodellinen olo!
5
4190
Vastaukset
- tytsy 83
Mulla on ihan sama juttu... syönyt reilu kaksi viikkoa citalapran lääkkeitä ja tuntuu ettei auta millään. Sekoamisen tunne on hirveä! tässä mun sähköposti osoite jos haluat kirjoittaa [email protected]
- epätodellinen olo
kokeile rystysillä hieroa päälaen keskikohtaa edestakaisin liikkein vähän voimakkaammin koko tuota aluetta noin 2-3 minuutin ajan tauotta! Kerro sitten auttoiko, on osa akupainanta ohjelmaani ?
- konkaripanikoija
...minulle varsin tuttu ja inhottava oire. Tuntuu, että sekoan tuolloin. Mutta en ole seonnut ja järjissä ollaan. Älä keskity oireisiisi liiaksi. Käy vaikka lääkärin luona.
Olisiko lääkityksen vaihdosta tai annoksen muuttamisesta apua...tsemppiä!
- kokemuskokemus
Minullekin tuli epätodellista oloa kovan reissurypyn jälkeen. Sitä kesti yli kahden viikon. Se oli todella inhottavaa, en ollut varma mistään. Pelotti pahasti mitäs jos en pystyisi elämään normaalia elämää..
Pitkä alkoholilakko auttoi paljon ja epätodellinen olo hävisi täysin.. Viime aikoina aloin juoda taas joskus, ahdistukset ja masennus palasivat. Kyllä se alkoholi tekee päät paskaksi.
tuli mieleen vaihtoehtoiset hoidot, kuten akupunktio, EFT (www.eft.fi), silmänliikkeet, ruokavalio jne.
Itse kokeilin kalaöljyä ja eftiä, ne helpottivat paljon..
Kannattaa kokeilla kaikenlaisia vaihtoehtoja, vaikka kuulostaisi typerältä. Ei siinä ainakaan menetä mitään paits terveyttäsi jos et hoida mitään itseäsi. En käyttänyt mitään lääkkeitä.. - snowball88
Mulla aivan sama juttu oli jopa monta kuukautta et oli lähes koko ajan epätodellinen olo ja se oli kauheaa..;( siis todellakin tiedän miltä se tuntuu..;( mut jos haluut jutella lisää niin tässä maili osoitteeni:[email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,292165Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921975Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881941MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131653Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241557Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4911517Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11494Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491310Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.761198Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351179