ero

alistunut

Miten erota neitsyt miehesta?Ei oikein ymmarra etta suhde ohi!Rakastaa minua yli kaiken!Tunteita on minullakin mutta,ero olisi parempi.
Vannoo rakkautta minuun!

4

1385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsyen uhrien tukiyhdistys

Olet asiasi ja sanottavasi jo sanonut, ei se elo siitä jaarittelemalla ja pitkittämällä parane neitsytmiehen kanssa. Senkuin vaan otat ja lähdet!

• Minä vaan

Voi olla vaikeata sillä Neitsyt pitää rakastamastaan kiinni kynsin ja hampain viimeiseen asti ja inhoaa luovuttamista.Mutta kuinka joku edes jättää Neitsyen, kysyn minä?Siinä paras kumppanivaihtoehto mitä voi olla.Pitäisi olla ylpeä, että on saanut edes hänen huomionsa.Mutta valittettavasti Neitsyt on se joka tulee yleensä jätetyksi juuri, koska Neitsyt ei luovuta omaansa helpolla.

• minä vaan

jatkoa...niin todella helpointa jättää Neitsyt on, että viet kaiken mikä muistuttaa vähäänkään sinusta pois.

• mennään

sieltä mistä aita on matalin
      olet todellinen 2000 -luvun ihminen...vaikka toivoa olis nii ei, helpommin pääse jos lähtee pois

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4261
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2360
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1911
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1505
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1473
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1314
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      788
    8. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      771
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106