Miten erota neitsyt miehesta?Ei oikein ymmarra etta suhde ohi!Rakastaa minua yli kaiken!Tunteita on minullakin mutta,ero olisi parempi.
Vannoo rakkautta minuun!
ero
4
1389
Vastaukset
- neitsyen uhrien tukiyhdistys
Olet asiasi ja sanottavasi jo sanonut, ei se elo siitä jaarittelemalla ja pitkittämällä parane neitsytmiehen kanssa. Senkuin vaan otat ja lähdet!
- Minä vaan
Voi olla vaikeata sillä Neitsyt pitää rakastamastaan kiinni kynsin ja hampain viimeiseen asti ja inhoaa luovuttamista.Mutta kuinka joku edes jättää Neitsyen, kysyn minä?Siinä paras kumppanivaihtoehto mitä voi olla.Pitäisi olla ylpeä, että on saanut edes hänen huomionsa.Mutta valittettavasti Neitsyt on se joka tulee yleensä jätetyksi juuri, koska Neitsyt ei luovuta omaansa helpolla.
- minä vaan
jatkoa...niin todella helpointa jättää Neitsyt on, että viet kaiken mikä muistuttaa vähäänkään sinusta pois.
- mennään
sieltä mistä aita on matalin
olet todellinen 2000 -luvun ihminen...vaikka toivoa olis nii ei, helpommin pääse jos lähtee pois
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422682Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423382407- 352104
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471766- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251559- 431429
- 1001409
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391355- 361156