Olen hankkimassa farmariin takakonttiin aktiivisubbaria onko teillä kokemuksia minkä merkkinen/mallinen olisi hyvä peli tavalliselle tasamaan tallaajalle?
Mikä aktiivisubbari on OK?
10
1404
Vastaukset
- Maukka
JBL GTX4
4 kanavainen aktiivinen jakosuodin
erilliset etu-/takakanava lähdöt ja tulot
sekä subbari ulostulo
ovh. n. 135€ josta ostokuitti
Myytävänä ja saa tarjota
Anna eemeli-osoite niin saat kuvia- Maukka
Etsit aktiivisubbaria etkä aktiivista jakosuodinta. Onhan ne molemmat sentä aktiivisia ;)
- onko ????????
onko myytävänä sinulla kajareita kirjoitappa
niin ostan !!!!!!!!!!! - Maukka
onko ???????? kirjoitti:
onko myytävänä sinulla kajareita kirjoitappa
niin ostan !!!!!!!!!!!JBL GTO602
2-tie kaiuttimet 6” diskantti keskellä.
ovh n. 85€ josta ostokuitti.
Watteja en muista, kuitenkin riittävästi.
myynti hinta tarjousten perusteella.
Saat tarvittaessa kuvia eemeliin. - eeeeeeeeeeeeee meli
Maukka kirjoitti:
JBL GTO602
2-tie kaiuttimet 6” diskantti keskellä.
ovh n. 85€ josta ostokuitti.
Watteja en muista, kuitenkin riittävästi.
myynti hinta tarjousten perusteella.
Saat tarvittaessa kuvia eemeliin.laita kuvia [email protected]
- pena
kerrohan budjetti, niin on helpompi alkaa suosittelemaan... mitä muita kajareita autosi sisältää? entä vahvistimien laita? nämä tiedot helpottaisivat hieman.
- Tuunari
Tällä hetkellä sisässä erillissarja edessä, ei muita kajareita eikä vahvistimia. Soittimessa subbari lähtö. Olenko ymmärtänyt oikein ettei aktiivisubbariin tarvitse erillistä vahvistinta?
Juu 500 egee voisin laittaa kuuluvuuden parantamiseen. - pena
Tuunari kirjoitti:
Tällä hetkellä sisässä erillissarja edessä, ei muita kajareita eikä vahvistimia. Soittimessa subbari lähtö. Olenko ymmärtänyt oikein ettei aktiivisubbariin tarvitse erillistä vahvistinta?
Juu 500 egee voisin laittaa kuuluvuuden parantamiseen.kyllä se tarvii erillisen vahvistimen, koska soittimestasi jos siinä on subbarilähtö, niin se on rca-lähtö eli siihen ei voi liittää suoraan kaiutinta, vaan tarvii vahvistimen väliin. jos sinulla on 500€ sijottaa subbariin ja sen vahvistimeen, niin silloin suosittelisin laittamaan yhden vahvistimen jolla ohjaisi erillisarjaasi ja subbaria, jos sinulla on 2-tie erillisarja?
SPL Dynamics TC-704 vahvistimeksi = 240 €
subikaksi DLS MW 10 = 219 € tai DLS MW 12 = 289 €
tai sitten SPL Dynamics Pro-12D4 = 235 €, mutta spl vaatii kyllä hieman enemmän tehoa, kuin DLS:n subikat. kannattaa kysyä tarjous jostain liikkeestä. nämä ovat vain sinnepäin hintoja. ja sitten se että kannattaa käydä itse kuuntelemassa jotain subeja ja päättää itse että mikä on paras omalle lompakolle ja korvalle. sitten on myös rainbowinlla jotain hyviä ja ei niin arvokkaita subeja... onhan noita vaikka kuinka =) kannattaa käydä kuuntelemassa ja katselemassa vahvistimia ja subeja ja kysellä mitä mieltä muut ovat kyseisestä tuotteesta. - berner
pena kirjoitti:
kyllä se tarvii erillisen vahvistimen, koska soittimestasi jos siinä on subbarilähtö, niin se on rca-lähtö eli siihen ei voi liittää suoraan kaiutinta, vaan tarvii vahvistimen väliin. jos sinulla on 500€ sijottaa subbariin ja sen vahvistimeen, niin silloin suosittelisin laittamaan yhden vahvistimen jolla ohjaisi erillisarjaasi ja subbaria, jos sinulla on 2-tie erillisarja?
tai sitten SPL Dynamics Pro-12D4 = 235 €, mutta spl vaatii kyllä hieman enemmän tehoa, kuin DLS:n subikat. kannattaa kysyä tarjous jostain liikkeestä. nämä ovat vain sinnepäin hintoja. ja sitten se että kannattaa käydä itse kuuntelemassa jotain subeja ja päättää itse että mikä on paras omalle lompakolle ja korvalle. sitten on myös rainbowinlla jotain hyviä ja ei niin arvokkaita subeja... onhan noita vaikka kuinka =) kannattaa käydä kuuntelemassa ja katselemassa vahvistimia ja subeja ja kysellä mitä mieltä muut ovat kyseisestä tuotteesta.Eikös nyt ollut kyse AKTIIVIsubbarista, joissa on vahvistin jo valmiiksi lätkäisty kotelon kylkeen/sisuksiin?
- jukkis_85
pena kirjoitti:
kyllä se tarvii erillisen vahvistimen, koska soittimestasi jos siinä on subbarilähtö, niin se on rca-lähtö eli siihen ei voi liittää suoraan kaiutinta, vaan tarvii vahvistimen väliin. jos sinulla on 500€ sijottaa subbariin ja sen vahvistimeen, niin silloin suosittelisin laittamaan yhden vahvistimen jolla ohjaisi erillisarjaasi ja subbaria, jos sinulla on 2-tie erillisarja?
tai sitten SPL Dynamics Pro-12D4 = 235 €, mutta spl vaatii kyllä hieman enemmän tehoa, kuin DLS:n subikat. kannattaa kysyä tarjous jostain liikkeestä. nämä ovat vain sinnepäin hintoja. ja sitten se että kannattaa käydä itse kuuntelemassa jotain subeja ja päättää itse että mikä on paras omalle lompakolle ja korvalle. sitten on myös rainbowinlla jotain hyviä ja ei niin arvokkaita subeja... onhan noita vaikka kuinka =) kannattaa käydä kuuntelemassa ja katselemassa vahvistimia ja subeja ja kysellä mitä mieltä muut ovat kyseisestä tuotteesta.Eihän aktiivi subbariin tarvi enää vahvaria koska siinähän on jo vahvari... Tosin aktiivi subit on autopuolella vähän harvinaisempia
Esim simexillä on autoon tarkoitettu aktiivisubbarin vahvistin moduli.. teho 180w hinta 59 ekee...
Mutta en kyllä todellakaan sitä suosittele... Kannattaa ostaa jokin valmis passiivi subbari ja sille sitten erillinen ihan tavallinen autovahvari
Tosiaan toi SPL DYNAMICSIN tc 704 vois olla ihan hyvä vaihtoehtojos ohjaisit sillä myös sitä erkkasarjaa...
Mutta jos haluat koko rahalla painetta ja bassoo... niin suositteleisin autostudion monsteri paketti 1:stä
Se sisältää SPL PRO G sarjan 15" subeja 2kpl Ja autotstudion bc-2.200 vahvarin toi vahvari antaa silattuna 650w ja stereona 2x200w..
Siinä ois kyllä varmaan jytkettä koko rahalla, mutta laadusta joutuu kyllä vähän tinkimään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472467
- 1761694
- 921588
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6895- 68861
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745