Osaisitteko suositella hyvää niska-hartiaseudun hierojaa Lappeenrannasta, joka tekisi myös kotikäyntejä?
Hyvä hieroja Lappeenrannasta?
12
7544
Vastaukset
- hieroja,
joka ei tosin ole saanut ihan virallista koulutusta, mutta hieroo hyvin. Ja just niska/hartiaseutua. Kerran viikossa nyt pitemmän aikaa, on poistanut säryt.
- linkki vinkiksi
Kysy tuolta:
http://www.khl.fi - thai hieronta
thai paikat hieroo ja aina laukee !!!!!!!
Kyllä kotiolot voittaa !!!- raukasee
Oon käynyt pari kertaa thai-hierojalla ja täytyy tunnustaa et osaa paremmin ku oma eukko.
- sitä thai
hierontaa saa? Hinta?
- h82
Harmin paikka kun tällä palstalla ei saa mainostaa ... olisin voinut ratkaista ongelmasi nh-seudun hieronta ongelman suhteen ..
- raihnainen
Törmäsin tähän vanhaan kyselyyn ja tuli mieleen, että Johannes niminen kaveri käy nykyisin meillä hieromassa ja on hyvä!
- tyytyväinen
Tuolta kannattaa kysyä myös jos etsit edullista ja hyvää. Tony joka on käynyt meillä pidemmän ajan kotikäynneillä.
www.fixjuu.fi - lenssi kiiltää
Thai tyttö hieroi ja puristeli ja mälli lähti varmasti ja ammatillisesti, - osaaminen saa mäihän liikkeelle.
- tarpeen
Vanha ketju.. Pariskunnalle kotikäyntiin hierojaa.
- TyytyväinenAsiakas
Hierontafiilit ja sieltä Johannes on hyvä koulutettu hieroja ja urheiluhieroja. Tekee kotikäyntejä ja lisäksi on omat tilat Huhtiniemessä, eikä ole pahat hinnatkaan.
- humorummutus
Kaupunkitalo,olen hellä&jokseenkin ka rvaaton.
Tavaus on vai-keea-a.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703530Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483433Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463312- 532759
- 312013
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301942- 481676
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401655Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä931616- 391390