Oulun

kovanaamoja

Ketkähän olleet kautta aikain oulun kovimmat sällit.Tarkoitan tässä sellaisia täyspäisiä tyyppejä jotka antoivat tavallisten tallaajien kulkea rauhassa mutta uskalsivat vastata haasteeseen jos joku haastoi.Näitä tolvanoita urpoja jotka käyvät tavallisten ihmisten päälle ja mielellään vielä kaveri apuna on vähän liikaakin katukuvassa.Nämä tyypit ei mitään kovia jätkiä olekaan.Olen kuullut sellaisia nimiä kuin Leko,Hönö,Tase,Kukkonen.Tietääkö joku muita?

144

20125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KAIKKI MUUT

paitsi tuon Kukkosen.Tai ei nimi ainakaan sano mitään.Nämä kaverit oli Oulun koviksia joskus -60 lopulla ja -70 alussa.Itse seurustelin joskus tuon Hönön kans.Ja olin silloin 17v.Mahtaako nuo kaikki kaverit olla hengissä.Itse olen muuttanu Oulusta pois -74.Terveisiä vaan sinne Ouluun:-)

• välivainion

kavereita tuo Kukkonen ellen väärin muista.Mielestäni Oulussa vaikutti 70-luvulla kaksikin Hönöä.Toinen heinäpäästä ja toinen intiöstä.

• Tarkkaan muista
        välivainion kirjoitti:

kavereita tuo Kukkonen ellen väärin muista.Mielestäni Oulussa vaikutti 70-luvulla kaksikin Hönöä.Toinen heinäpäästä ja toinen intiöstä.

Missä Hönö asui,jotenki on jäänyt mieleen että hänen äiti asui jossain siellä aseman lähettyvillä.Onko tietoa,että onko nämä kaveri vielä hengissä?

• on kuollut
        Tarkkaan muista kirjoitti:

Missä Hönö asui,jotenki on jäänyt mieleen että hänen äiti asui jossain siellä aseman lähettyvillä.Onko tietoa,että onko nämä kaveri vielä hengissä?

tämä Hönö joka oli aseman seutuvilta.Oikea nimi taisi olla Esa.Heinäpään Hönöstä ei ole muuta tietoa kuin että oli Pökön kaveri.

• JONKA MINÄ
        on kuollut kirjoitti:

tämä Hönö joka oli aseman seutuvilta.Oikea nimi taisi olla Esa.Heinäpään Hönöstä ei ole muuta tietoa kuin että oli Pökön kaveri.

Tunsin oli nimeltä Hannu.Pitkä kaveri.Sellainen, vähä kuin kivi kirveellä veistetty.Mutta kiva tyyppi.

• poistua keskuudestamme,
        välivainion kirjoitti:

muistelen näin.

• tiedän
        poistua keskuudestamme, kirjoitti:

muistelen näin.

elää, asuu tuirassa, ihan norkki mies nykyään

• asiaan
        tiedän kirjoitti:

kukkosia oli useampia, yhden tiedän kuolleen, kenestähän nyt on kysymys, en viitsi tässä kertoa etunimiä

• alko69
        tiedän kirjoitti:

Nämä kovanaamat asustelevat nykyään tuiran puistossa. Yksi saa elantonsa matkahuollon läheisyydessä majailevan R-kioskin ulkopuolelta.

• Kukkoselle päähän
        asiaan kirjoitti:

kukkosia oli useampia, yhden tiedän kuolleen, kenestähän nyt on kysymys, en viitsi tässä kertoa etunimiä

Tiedän ainakin yhdet Kukkosen veljekset.. okkista harrastivat. Toinen heistä kuollut. Ja tää toinen Kukkonen jonka etunimi alkaa S:llä on täys pelle!!! Poliiseja soittelemassa ku tappelu tulee..ensin tietty uhkailee jengeillä ja sit soitto poliisille :D :D

• ekkosen kuikka
        välivainion kirjoitti:

...oisko kukkosen eikka...

• Anonyymi
        ekkosen kuikka kirjoitti:

...oisko kukkosen eikka...

Tunnetko

• Leuka sökönä

mainitsemasi tyypit ovat pieksäneet mut monet monituiset kerrat,mikä selittyy vain sillä,että olin noihin aikoihin parantumaton suunsoittaja ja sillä oli aina se seuraus,että naamatauluni oli tuon tuostakin mustana sadelleiden iskujen seurauksena.
      :(

• fytdrydcaa

SM- mitalisti muunmuassa. Ja OLV.Ym..

• paikkansa
        fytdrydcaa kirjoitti:

SM- mitalisti muunmuassa. Ja OLV.Ym..

kun väitetään jonkun posteljoonin lyöneen Pyyköltä tajun kankaalle peili-baarin edessä?

• Anonyymi
        paikkansa kirjoitti:

kun väitetään jonkun posteljoonin lyöneen Pyyköltä tajun kankaalle peili-baarin edessä?

Kuulin että Pyykkö oli lyönyt Hannulaa jossain pääpostin lähettyvillä kun oli olleet kännissä. Itse en nähnyt koskaan Pyykön lyövän ketään. Oli pohjimmiltaan rauhallinen mies.

• urrrpo

kaikellaisia silimille hyppijöitä tuntuu nykyään riittävän samoin ku pöljiä pään aukojia. hmph.

• sai multa

kunnolla kuonoon.Eipä ollut äijästä vastusta heh heh!Tais olla Hönö joka otti kerran jalat alle kun karjaisin.

• pumpeli ?

vielä hengissä.Muistan joskus 70-luvulla kun siellä tallusteli sellainen iloinen veikko jota kutsuttiin pumpeliksi.Vieläkö tallustelee?

• tosi hyvin

Asui melkein naapurissa.Tosi sympaattinen,ja iloinen kaveri.Hänet kun näki tuli aina hyvälle tuulelle.En tiedä onko enään hengissä,ja tallaako oulun katuja?

• kukaan tuon

ajan mimmejä.Itellä ainaki on muutama jääny hyvinki mieleen:-)

• kyseessä

"matalan mimmit"?Siellähän taisi olla paljonkin mimmejä ja tatuoituja ukkoja.

• heinäpäässä

kovia jätkiä vai pelkkiä mummojen potkijoita?Jos joku tietää niin kertokoon.Hyviä kiekkoilijoita ja ravimiehiä sieltä ainakin on tullut.

• White Darkness

Oulussa on noita asemanmiehiä ja muita kaupungilla notkujia ihan riittämiin. Yleensä aika leppoista porukkaa näin ulkopuoliselle, mutta kai ne toisiaan hakkaa. Joskus jos ovat laskuhumalassa ja vihaisia ja tulevat rahaa tai muuta pummimaan, olen pistänyt merkille että jokatoinen heistä sanoo olevansa entinen huippupainija! :D

Mieltäni askarruttava kysymys: kuka on Oulun katukuvaan kuuluva kovanaama jolla on tatuointi otsassa ja leuassa?

• lylle?
        White Darkness kirjoitti:

Oulussa on noita asemanmiehiä ja muita kaupungilla notkujia ihan riittämiin. Yleensä aika leppoista porukkaa näin ulkopuoliselle, mutta kai ne toisiaan hakkaa. Joskus jos ovat laskuhumalassa ja vihaisia ja tulevat rahaa tai muuta pummimaan, olen pistänyt merkille että jokatoinen heistä sanoo olevansa entinen huippupainija! :D

Mieltäni askarruttava kysymys: kuka on Oulun katukuvaan kuuluva kovanaama jolla on tatuointi otsassa ja leuassa?

En oo kyllä varma onko sillä tatuointeja mutta pahis se taitaa olla.

• on se
        White Darkness kirjoitti:

karjalaisen simppa, kannattaa varoa jos näätte!! se on oulun kovin jätkä!!

• heko heko
        on se kirjoitti:

buahahhahhaa

• sitä varoa
        on se kirjoitti:

tosissaan vai onko se joku pelle?Ainakin se on hurjan näköinen.

• ihmemies
        sitä varoa kirjoitti:

tosissaan vai onko se joku pelle?Ainakin se on hurjan näköinen.

kyllä simppaa kannattaa varoa, se ottaa pohjiksi 15pulloa kossua ja tulee venäjän mafian kans tappamaan kaikki. simppa tunnetaan venäjällä nimellä punainen kaktus, jonka merkki sillä on leuassa. otsan tatuointi taas tarkoittaa, hyvä simo!!

• sellaisesta

kuin pööke joka on ollut heinäpään koviksia.

• Naru koko mies
        on se kirjoitti:

Hahhahaaaaa Karjalainen mikään kovis oo ollu ikinä. Pikkupieru. Ulkonäkö vaan petää. Sillä on tuo päänuppi sekasi, mielenterv.ongelmia ym. Raukkis ollu aina ja ne tatskatki seon ite sinne piirelly harhoissaan.

• yksivain
        Naru koko mies kirjoitti:

Hahhahaaaaa Karjalainen mikään kovis oo ollu ikinä. Pikkupieru. Ulkonäkö vaan petää. Sillä on tuo päänuppi sekasi, mielenterv.ongelmia ym. Raukkis ollu aina ja ne tatskatki seon ite sinne piirelly harhoissaan.

ei ole itse tatuoinut, päissään ana tatuoi, olin itse paikalla

• leko:)

on raiskari juoppo, joka lusii tuomionsa liskolla kun sitä pelottaa..

• Leros

Muistaako kukaan sellaista pientä lyhyttä tummaa miestä kravatissa, joka tunki päätä naisten rintojen väliin tansseissa-mut totesi, että tää paikka on nähty ja joutais räjäyttää. Sit lähti makkaralle ja pitsalle ja autolla kotia ykkösoluessa. Mahtaa nykyään asua Kastellis päin ja ajaa sinisellä autolla. Samat kujeet taitaa vieläkin olla.

• Leko?

vielä hengissä.Näin kerran kesäaamuna kun Leko tuli poliisilaitokselta kaupungintalolle päin ja meni pesemään päätänsä siihen kaupungintalon edessä olevalle suihkulähteelle.Myöhemmin kuulin tarinan Hantelta joka oli sattunut olemaan samaan aikaan Lekon kanssa juoppo-putkassa.Leko oli erehtynyt paskomaan väärään paikkaan jonka vuoksi paikalle oli tullut kaksi poliisia muovihansikkaat käsissä ja hieroneet sen paskan Lekon päähän.Liekö sitten totta mutta selittäisi pään pesun kiireellisyyden.

• enää
        Leko? kirjoitti:

vielä hengissä.Näin kerran kesäaamuna kun Leko tuli poliisilaitokselta kaupungintalolle päin ja meni pesemään päätänsä siihen kaupungintalon edessä olevalle suihkulähteelle.Myöhemmin kuulin tarinan Hantelta joka oli sattunut olemaan samaan aikaan Lekon kanssa juoppo-putkassa.Leko oli erehtynyt paskomaan väärään paikkaan jonka vuoksi paikalle oli tullut kaksi poliisia muovihansikkaat käsissä ja hieroneet sen paskan Lekon päähän.Liekö sitten totta mutta selittäisi pään pesun kiireellisyyden.

ollut aikoihin Leko keskuudessamme

• ranttailia
        Leko? kirjoitti:

Tiedätkö siitä Hantesta lisää? Missähän lienee nykyään ja minkälainen mies se?

• kuka tai ketkä?

Onko tällaisia oululaisia ikimuistettavia naisia olemassa ja keitä he olivat?

• Luvun alusta.

Tuli ainaki mieleen pari kaunista tytteliä.Aina melkein samanlaiset vaatteet päällä.Kävivät usein Tetralla diskossa.Toinen tietääkseni muutti Ruotsiin joskus -70 luvun puolivälissä.Asuivat muistaakseni jossain Nokelantiellä.? Kauniita olivat:-)terveisin Äijä 54v.

• Hiltu Ana
        Luvun alusta. kirjoitti:

Tuli ainaki mieleen pari kaunista tytteliä.Aina melkein samanlaiset vaatteet päällä.Kävivät usein Tetralla diskossa.Toinen tietääkseni muutti Ruotsiin joskus -70 luvun puolivälissä.Asuivat muistaakseni jossain Nokelantiellä.? Kauniita olivat:-)terveisin Äijä 54v.

Tulipa mieleen että olihan se semmonenki mies ku Hiltu Ana.Kuluki semmosen Minna tytön kans.Vieläköhän lie mies hengisä?Oli sillä mahoton paljo miehellä kuvia.Onko kellään tietoa mihin se Hiltusen Miken tatuointi liike sieltä Aleksanterinkavulta?

• rajis
        Hiltu Ana kirjoitti:

Tulipa mieleen että olihan se semmonenki mies ku Hiltu Ana.Kuluki semmosen Minna tytön kans.Vieläköhän lie mies hengisä?Oli sillä mahoton paljo miehellä kuvia.Onko kellään tietoa mihin se Hiltusen Miken tatuointi liike sieltä Aleksanterinkavulta?

on hengissä, mutta erosivat minnan kanssa joskus 80 luvun lopulla tai 90 alussa, ana löysi uuden naisen, kenen kanssa oli lähemmäs 20 vuotta ja heillä on yksi lapsi

• kovamunasin??

kellä on isoin ja karvasin ase?? paneeko sillä eestä ja takaa tai mahtuuko suuhun ja perseeseen!!

• ikkunaprisessa666

en tiiä käykö täällä kukkaan ennää kahtomasa tät tekstiä. mutta osu silimään ku Heinäpään hönö, jos etukirjaimet ovat: (M.R) oli mun setä.. olisi tosi kiva kuulla lisää juttuja mun sedästä, kun en häntä ehtiny koskaan näkemään :/ jos etukirjaimet passaa tuohon heinäpään hönöön, nii kirjottakaa mulle juttuja hänestä tähän osoitteeseen: [email protected]

• ikkunaprinsessa666

sis H.R vaikka olen toisellekin sukua. . . Kirjotelkaa pliis, olisin kiitollinen

• ikkunaprinsessa666
    • Minzjy

Kenestä Hantesta oli kysymys, voisko joku tarkentaa? :) kiinostaa.. Leko on levossa juu..

• xxxxx

Onhan näitä ollut. Tulee mieleen ainakin Arbeliuksen masa, Pettisen ( Moilasen ) Ahti, Pyykön kepu . Kilposen veljekset ( mara ja jupe) heinäpäästä, jos ne nyt mitään koviksia olivatkaan, tulipahan nyt mainittua kun muistuivat mieleen.
      Kaikki edellä mainitut ovat jo haudassa.

• Pois muuttanut

Intiössä asuneen Hönön nimikirjaimet olivat E.H.Missähän lienee nykyään?Hönöllä oli nätti sisko Vappu nimeltään.Tunsin kyseisen Hönön hyvin 70-luvulla.Intiössä vaikuttivat 70-luvulla mm sittemmin ammuttu Antti S.Pelottavin oli kuitenkin Tuko.Ensio ja Hannu K tekivät vahvaa kiljua.Kuulin Ension päättäneen päivänsä itse.Pitäneekö paikkaansa,olisi mukava saada tietoa.Olihan siellä myös Rape ja veljensä Malekki.Rape oli lupaava nyrkkeilijä.Heinäpään jengi oli pelottavin kaikista siihen aikaan Kilposen Mara oli johtohahmona.Adjutantteja useita.Hakkasivat ja potkivat huvikseen.Jupe oli rauhallisempi.Kuoli auto-onnettomuudessa 70-luvun alkupuolella.Muutin Oulusta pois 70-luvun lopulla.

• Oulutar
        Pois muuttanut kirjoitti:

Intiössä asuneen Hönön nimikirjaimet olivat E.H.Missähän lienee nykyään?Hönöllä oli nätti sisko Vappu nimeltään.Tunsin kyseisen Hönön hyvin 70-luvulla.Intiössä vaikuttivat 70-luvulla mm sittemmin ammuttu Antti S.Pelottavin oli kuitenkin Tuko.Ensio ja Hannu K tekivät vahvaa kiljua.Kuulin Ension päättäneen päivänsä itse.Pitäneekö paikkaansa,olisi mukava saada tietoa.Olihan siellä myös Rape ja veljensä Malekki.Rape oli lupaava nyrkkeilijä.Heinäpään jengi oli pelottavin kaikista siihen aikaan Kilposen Mara oli johtohahmona.Adjutantteja useita.Hakkasivat ja potkivat huvikseen.Jupe oli rauhallisempi.Kuoli auto-onnettomuudessa 70-luvun alkupuolella.Muutin Oulusta pois 70-luvun lopulla.

Hönö eli E. H elää edelleen samoin hänen siskonsa Vappu myös. Asuin myös itse 70 alussa Intiössä, kuka sinä olet?

• Pois muuttanut
        Oulutar kirjoitti:

Hönö eli E. H elää edelleen samoin hänen siskonsa Vappu myös. Asuin myös itse 70 alussa Intiössä, kuka sinä olet?

En viitsi näin julkisesti paljastaa itseäni.Liikuin paljon Erkki K:n kanssa.Ilkka E oli myös hyvä kaverini siihen aikaan.Pekka H oli tyttöjen mieleen.Vappu H:n lempinimi taisi olla Tyrri,jos oikein muistan.
        Oli ne mukavia aikoja näin jälkeenpäinkin muisteltuna.

• Pois muuttanut
        Oulutar kirjoitti:

Sanotaan nyt senverran,että nimikirjaimeni ovat K.H.
        Jorma K asusteli Rautatienkatu 6:ssa olevassa puutalossa,jossa oltiin aika paljon.Jorman velipoikaa sanottiin Pötkyksi......
        Oulun baarissa tuli istuskeltua ja Asemakadulla olevassa Grilli Arinassa.
        Kuka sinä olet?

• Pois muuttanut

Jorma K asusteli Rautatienkatu 6:ssa olevassa puutalossa,jossa oltiin aika paljon.Jorman velipoikaa sanottiin Pötkyksi......
        Kuka sinä olet?

rautatienkatu 4 taisi kuitenkin olla Jorman osoite 6 taisi olla juuri Oulun baarin osoite siihen aikaan.

• Oulutar

Kuka sinä olet?

Minun nimikirjaimeni ovat M. N. Ekin, Ilkan, Pekan ja Jorman kyllä tunnistan, mutten sinua. Kävin myös Oulun baarissa, Lävistäjässä, Peilibaarissa ja Maribaarissa. Varmaan ollaan jossain törmäilty.......

• Muistelija11

Oliko se tämä Pettinen, joka otti jatkokaverinsa hengiltä 1980-luvulla? Miten on hemmon elämä kulkenut siitä eteenpäin?

• xxxxx
        Muistelija11 kirjoitti:

Oliko se tämä Pettinen, joka otti jatkokaverinsa hengiltä 1980-luvulla? Miten on hemmon elämä kulkenut siitä eteenpäin?

On jo mullan alla. Ei tainnut oikein saada elämäänsä oikeaa suuntaa. Kuten ei muutkaan edellä mainitut, tai ehkäpä ei ollut halujakaan, ken tietää eivät ole enää vastausta antamassa.

• Pois muuttanut
        Oulutar kirjoitti:

Minun nimikirjaimeni ovat M. N. Ekin, Ilkan, Pekan ja Jorman kyllä tunnistan, mutten sinua. Kävin myös Oulun baarissa, Lävistäjässä, Peilibaarissa ja Maribaarissa. Varmaan ollaan jossain törmäilty.......

On varmaan vuosikymmenet tehneet tehtävänsä,kun en minäkään saa sinua ainakaan nimikirjaimista mieleeni.On varmaan istuttu samoissa paikoissa,koska kaikki mainitsemasi baarit on hyvinkin tuttuja.Tetralla käytiin diskoilemassa ja Limingassa talvisin "tanssimassa".

• Pois muuttanut
        Oulutar kirjoitti:

Vaikka tämä höpinä ei liity alkuperäiseen otsikkoon enään laisinkaan,niin jatkampa vielä sen verran että yhden M kirjaimella alkavan tyttösen muistan.Kutsuttiin Mandiksi.....
        Satuitko käymään Ainolan tarhan puistossa isommassa lössissä???

• Oulutar

Vaikka tämä höpinä ei liity alkuperäiseen otsikkoon enään laisinkaan,niin jatkampa vielä sen verran että yhden M kirjaimella alkavan tyttösen muistan.Kutsuttiin Mandiksi.....
        Satuitko käymään Ainolan tarhan puistossa isommassa lössissä???

En muista ketään Mandi nimistä, Ainolan tarhan puistossa kyllä kävin.

• zei.zei

Nää Heinäpään heput oli kovia vaan puheissaan. Pyöriteltiin niitä Heiäpään tyttöjä -70 luvulla ja nämä "kovikset" aiko pieksää meidät monta kertaa mutta tekemättä jäi, en tiedä miksi. Että se niistä Maroista ja muista.

• PökiöSanni
        Oulutar kirjoitti:

Samoissa bileissä huorattiin.

• Anonyymi

Näissä porukoissa pyöri myös Sarkkisen Juha Oulunsalosta. Lusi ainakin yhden pitemmän tuomion Pelsolla. Varmaan hänkin edesmennyt.

• äänestettäänkö

Vastaus: Katso nykyinen & uusi kaupungin valtuusto. Siinä on kovanaamoja iso liuta.

• tietäväinen

yks on topi, tai ei se kova ollu vaan täys mulukku asu tuirassa 70 luvulla,kävi laanilassa koulua

• heh hoh hih

Urko opettaja heh heh

• 55 veeeee

Minkä ikäsistä nyt on kyse?Paljo tällä Hannu Koolla ois ikää?

• Oishan.

Hannu.K s.49

• ex oululainen

Kojosen Hantte?

• VISKICOLA
        ex oululainen kirjoitti:

Kojosen Hantte?

hanten kanssa seilattiin Pokkisella.Siellä sun täällä.MUKAVA TYYPPI.

• Anonyymi
        VISKICOLA kirjoitti:

hanten kanssa seilattiin Pokkisella.Siellä sun täällä.MUKAVA TYYPPI.

Terve Viskicola,
        olin Pokkisella 81/82 opiksena, jolloin Japa K oli moottorimiehenä. Lienetkö ollut samaan aikaan siellä? Hantte järjesti silloin perin väkivaltaisen session.

• Anonyymi
        ex oululainen kirjoitti:

Kojosen Hantte?

Missä Kojosen Hannu nykyisin vaikuttaa? Onko vielä hengissä? Kiitollinen tiedosta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä Kojosen Hannu nykyisin vaikuttaa? Onko vielä hengissä? Kiitollinen tiedosta!

Jos joku tietää tai muistaa Kojosen Hanten, tärkeää olis saada jotain kuulumisia, terveisin Tampereelta ex Oulainen,kiitos etukäteen :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku tietää tai muistaa Kojosen Hanten, tärkeää olis saada jotain kuulumisia, terveisin Tampereelta ex Oulainen,kiitos etukäteen :)

Oululainen*

• ex höyhtyäläinen

Seppo A oli aikoinaan höyhtyällä kovanaama 70 luvulla ja vetsa A muistaako kukaan??

• ErkkaPolari

Höyhtyällä riitti koviksen maineeseen jos omisti polkupyörän ja laitto sen pinnojen väliin pahviläpän pärisemään.

• Anonyymi

Tarkoitatko aleniuksen vetsaa?

• Anonyymi

Fiksuja olivat enimmäkseen. Elävät tietääkseni vieläkin.

• kaketsun legenda

Karjalaisen simppa on mikkihiiri Seppo A on pieksiny sent monta kertaa

• hymynen2

Karjalainen saa turpaan aina. Se ei oo ikinä ollu mikää kovis vaan raukka naistenhakkaaja. Ulkonäkö pettää, tunnen Idiootti Karjalaisen pikkupojasta lähtien. Hakkaa ilokseen naisia ja harhanen hörhö. Kehuskelee millom kyttien hakkaamisella ja millon milläki. Hullujen huoneella se on ollu eikä ikinä linnassa. Hakkaa naisia ja ryöstää.
        ps. tiijän ja näin yhden akan joka Karjalaisen hakkas aika hyvin. Yrittti väärää akkaa hakata käviki toisin päin.

• Tatuoiturakkaus
        hymynen2 kirjoitti:

Karjalainen saa turpaan aina. Se ei oo ikinä ollu mikää kovis vaan raukka naistenhakkaaja. Ulkonäkö pettää, tunnen Idiootti Karjalaisen pikkupojasta lähtien. Hakkaa ilokseen naisia ja harhanen hörhö. Kehuskelee millom kyttien hakkaamisella ja millon milläki. Hullujen huoneella se on ollu eikä ikinä linnassa. Hakkaa naisia ja ryöstää.
        ps. tiijän ja näin yhden akan joka Karjalaisen hakkas aika hyvin. Yrittti väärää akkaa hakata käviki toisin päin.

Taidat olla kateellinen simpalle ja sen sykkivälle?

• Rekoma
        hymynen2 kirjoitti:

Tunnen simpan, tunnen myös simpan toisen pojan äidin. Jolta oon kuullu että aikoinaan kovin sydämellinen kaveri eikä ikinä koskenutkaan väkivaltaisesti! Ja nykyään on simpalla mielenterveys heikolla mutta aikoinaan skarppi kaveri joka kyllä ajatutu helposti kähinään ku kova suustaan oli.. Nykyään lääkitykset on jos muistaa ne ottaa, ja varmasti on saattanu naisiakin kovistella en kiellä. Mutta kauan sitten se oli kaveri jolle ei moni kehannu alkaa mussuttamaan. Ja itse olen simppaa läänillä käynyt monet kerrat moikkaamassa, 90 luvun alkupuolella! Istui myös jokunen vuosi sitten sakkoja läänillä.. Tuomioista on turha puhua koska ne tietää ketkä tietää, sanon vaan että ei se siellä turhaan istunu! Joten voit lopettaa paskanpuhumisen siitäkin asiasta koska et taida simppaa tuntea edes kunnolla? Taidat olla melko hamppi itekki..?

• Uumeo
        Rekoma kirjoitti:

Tunnen simpan, tunnen myös simpan toisen pojan äidin. Jolta oon kuullu että aikoinaan kovin sydämellinen kaveri eikä ikinä koskenutkaan väkivaltaisesti! Ja nykyään on simpalla mielenterveys heikolla mutta aikoinaan skarppi kaveri joka kyllä ajatutu helposti kähinään ku kova suustaan oli.. Nykyään lääkitykset on jos muistaa ne ottaa, ja varmasti on saattanu naisiakin kovistella en kiellä. Mutta kauan sitten se oli kaveri jolle ei moni kehannu alkaa mussuttamaan. Ja itse olen simppaa läänillä käynyt monet kerrat moikkaamassa, 90 luvun alkupuolella! Istui myös jokunen vuosi sitten sakkoja läänillä.. Tuomioista on turha puhua koska ne tietää ketkä tietää, sanon vaan että ei se siellä turhaan istunu! Joten voit lopettaa paskanpuhumisen siitäkin asiasta koska et taida simppaa tuntea edes kunnolla? Taidat olla melko hamppi itekki..?

Onko Simppa Kemistä alunperin?

• Anonyymi
        Uumeo kirjoitti:

Onko Simppa Kemistä alunperin?

Simppa Pudasjärveltä.

• Anonyymi
        hymynen2 kirjoitti:

Ei ole vuosiin enää Simoa näkynyt. Noin neljä vuotta sitten näkyi ja työnsi rollaattorilla menemään.

• Vasikka tv

Karjalaisen simppa, Myrkky Mara Kolikko tane kaikki kenttätien vakio porukkaa

• poisonboison

Mikä tämän Myrkky Maran tarina oikeasti on?
        kiinnostaa
        Kaikenlaisia juttuja kuullu, mutta mikä on totuus?

• yksivain
        poisonboison kirjoitti:

Mikä tämän Myrkky Maran tarina oikeasti on?
        kiinnostaa
        Kaikenlaisia juttuja kuullu, mutta mikä on totuus?

elää ja voi ihan hyvin

• muistoja 90-luvulta

Oliko tämä Tase kastellilainen?

• T;H

OLI.

• Anonyymi

Oli Tane Kastellista lähtöisin.

• 4waa

Reete Kaukovainiolta oli aikanaan (70-luvulla) kaupungin kovin jätkä.

• kkhyrurorl

Mutta ei ainakaan paksu Kake

• Raja kylä

ANTTI on kuitenkin Antti.Eli Ana.Jos itse osaa käyttäytyä,voi tavallinen ihminen vaikka istua samaan pöytään.Ns. Vanhoista ei enää hengissä kovin moni.Itse tunnen lähes kaikki.Jatkoja kaikille!

• ä ja o

Kovat pojat, äo keskimäärin noin 50.

• Top 3 tiukinta

Tuhka-Tane, Räppi-Rane ja Sukupuoli Keijo!

• tosimieskuiteski

Miksi näitä juoppoja,sekakäyttäjiä,naistenhakkaajia kehutaan täällä koviksi tyypeiksi ?
      Säälittäviä tapauksia

• kaketsun_jengiä

nykyään on kovia jätkiä sörkkis ja vempsula ja hynis sekä möllönen. Möllönen paskoo housuun vaikka kaupassa eikä ilmekään värähdä. ja vempsula tienaa kaketsun ostarilla lasinpesunesteenjuontiesityksillä lasinpesunesterahoja.

• pääliö

Mitähän "kovaa" housuihinsa paskomisessa ja lasinpesunesteen juomisessa on? Ei vaikuta ihan täyspäisiltä.

• Toistensakimpussa

Jämsän Leko ja Hannulan Toni Sekä Pyykön Keke.Matalan tappeluissa poliisi vain odotteli ulkopuolella ja meni lopuksi raudottamaan pystyssä vielä olleen ja kantaan maijaan lattialla tajuttomana maanneet.

• Eiälliäolluleolla

Leo parka lie haudassa tai vähintään toinen jalka. Huono oli pojan kunto kun viimeeksi näin...kyllä oli kovuus kaukana

• Jokutekivastaparannuksen

Vaan lie kovakalloinen ainakin ollut loppuunsa saakka? Sehän se parasta olikin kun ne pätkivät toisiansa (ne kovat pojat).Ja en minä ainakan niin "kova"ollut että olisin niiden seuraan hakeutunut mutta monesti näin seuraukset kun oli remmi yhdessä,joku joutui porukasta aina juhlien jälkeen lusimaan.

• Luusereita

Kaikk nää "kovikset".

• pääliö

Tämä on hauska ketju :)
      Luuserit muistelee menneitä luusereita ja uudet luuserit yrittää pyrkiä vanhojen luusereiden tilalle.
      Tavallisen tallaajan on hieman hankala pitää "kovana sällinä" ketään jonka suurimmat saavutukset ovat nyrkin heiluttamisessa, paskat housussa kulkemisessa ja tentun kittaamisessa. Mutta sankarinsa kullakin ;)

• Eiihantentunjuonnilla

Taisi siinä remmissä olla ihan muutakin meriittiä omaavaa esim.Suomenmestariakin!

• buahhahhahaha
        Eiihantentunjuonnilla kirjoitti:

Taisi siinä remmissä olla ihan muutakin meriittiä omaavaa esim.Suomenmestariakin!

Suomen mestari housuun paskomisessa vai tentun kittaamisessa?

• siikalatva6

Onkohan Valtsu eli Tuohimaan Valto elossa? Kuului varmaan samoihin porukoihin.

• Anonyymi
        siikalatva6 kirjoitti:

Onkohan Valtsu eli Tuohimaan Valto elossa? Kuului varmaan samoihin porukoihin.

Ei ole ollut aikoihin elossa.2001 vuonna nukkui poissa.

• Mara.Katti

Olihan oulusa aikonaan yx marakin, pelaili koripalloakin. Rupes sitten presidentiksi. Niin ja paskansi sitten housuunsakin. Kova on kaveri. Kun ottasta koettaa...

• toteaja-

mää oon....

• KetäTietää

Kolikko Tane.

• vieläkövaikuttaa

vieläkö kolikko-tane elää?

• ihmettelijä-

Ketä?

• OpetteleSuomenKieli

KUKA?

• KetäTietää

Ketä tarkootat

• pokenaOli

pepperissä kovin jätkä melkein parimetrinen asiakas noin 45 vuotta ja isot lihakset entinen vartija lyö yhellä iskulla ukon ku ukon asvalttiin

• Anonyymi

Se on jamppa.
        Niputti aikanaan oulun venkulat eikä siinä edes hengästyny.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on jamppa.
        Niputti aikanaan oulun venkulat eikä siinä edes hengästyny.

eikä ole ku harry eikä jamppa!

• pokenaOli

siihen loppui lässytysviestit Oulun kovimmista jätkistä ku mainitsin tämän Patelan karpaasin prkl sille ei kukaan pärjää oikeesti

• ternityrni

ei se enää Patelassa asu nykyään, jossain keskustassa Raksilassa päin, sille on turha pottuilla, pistäny peeppersin pokenki kenttään

• pärjääkarhulle
        ternityrni kirjoitti:

ei se enää Patelassa asu nykyään, jossain keskustassa Raksilassa päin, sille on turha pottuilla, pistäny peeppersin pokenki kenttään

On ollu Kempeleessä pokena.

• kovuusmittari

Millä sitä kovuutta sitten mitataan?

• jakovallakallolla

Luuvitosella.

• Eiainanyrkkiätarvi

Itse rauhoitin Pyykön rauhallisella puheella kaksikin kertaa.

• hytrr

Kyllä se oli Reete Kaukovainiolta 70-luvulla.

• Karppanro5

Kukkosista en muuta tiijä, ku että joku rupes pellaan jääiekkuva. Kärpisä. Ei oo hyökäävää sorttia, pellaa puolustajana.

• jermuliini

Koskelassa Mustallasuolla oli kova jätkä,asustelee nykyään Kaketsulla.Pienikokoinen mutta voimaa muille jakaa ja nopea liikkeissään.Lähtöisin Heinäpäästä 60 alkupuolella syntynyt. Kiltti kun mikä mutta suututtaa ei kannata.

• satanolla

Junes Lokka ehdottomasti, ei kahta sanaa.

• Isseksee

Rape Mustaltasuolta.

• arvostettupuskamaakari

Huhtis eli Marko-Aabram Huhtamaa on kovin jätkä.

• uuestaoulusta

Hetkonen, eihä se oo ku rö..i???

• JulumaJuha

Eihän Oulussa ole ketään täyspäistä ja Lassekin tulee koriasti kotiin kärppäilemään.

• multaa

Suurin osa tässä viestiketjussa mainituista eivät ole olleet mitään kovia sällejä eikä täyspäisiä, mut Kolikko-Tane kuoli marraskuussa 2015.

• Taasko

Oulun narkit muistelemassa"kovinta" kaveriaan. Onnettomia luusereita te ootte kaikki.

• Anonyymi

Sellaiset taas jotka uhovat jatkuvasti, ovat kuin kissa joka pörhistää karvojaan näyttääkseen pelottavalta koska pelkää itse. Joillakin toisilla puolestaan on pehmeä ja tyyni pinta, koska ei haluta näyttää kuinka suuri voima liikehtii syvyydessä, kuin norsu. Mutta sitä ei uhoaja käsitä ennenkuin on myöhäistä. Sekin on luonnonlaki.

• Anonyymi

Moktar.Gubta on sellainen piiloräkyttäjä.

• Anonyymi

Kuka tahansa on kova sälli joka maksaa veroja Suomeen.

• Anonyymi

Siekkisen Jone., Ei pelännyt. Ketään Oulun kovista. Ennenaikainen poismeno.

• Anonyymi
    • Anonyymi

ketkä on patelan ja rajakylän kovimmt sällit

• Anonyymi

En tiedä ennen, mutta nykyään minä minä tämän kaupungin kingi.

T. Jättileka 13cm

• Anonyymi

Eläpä ykä isottele.

• Anonyymi

Lerssi - Lare ehdottomasti. Miehellä on kikkelin paikalla kaljapullon paksuinen survin. Väittää olevansa natsi, mutta niin vainvihervasemmiston tytötkin valuu nannaa, kun näkevät sen nyrkkeilysortseissa.

• Anonyymi

Kojosen Hantte, onko kellään tietoa missä on ja onko kunnossa!
      Kerro jos tiedät jotain,minulle tärkeä tieto.

• Sigma ainakin on vakava kova jätkä.
      "Oulu o iha h0m*jen kaupunki, vittu, IHAN PERSEESTÄH! TÄÄLTÄ ON PÄÄSTÄVÄ POIS!" -Sigma Alien nation
      https://youtu.be/svIIRvySuu0

• Anonyymi

mikä luuserigalleria XDD

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      224
      6979
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1259
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      847
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe