Miksei saa sanoa ,että sai kuin

saikin Uuden mahdollisuuden

Jokainen meistä saa olla kiitollinen omalle kohdalle osuvista hyvistä asioista .Ja mitä sitten tulee nimimerkin rintasyöpäpotilas kirjoitustyyliin ,en voi muuta sanoa kuin mene itseesi ja mieti 1.kerta ,2 kerta ......ja jos noin katkerana aiot kuolla syöpääsi ,helpota toki oloasi papin tai syöpäjärjestöjen terapian kautta.

5

754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kukaan

joka sairastaa syöpää voi hihkua onnesta.Ja jos sairaus on edennyt pitkälle ei kuolemaa odota riemulla vai luuletko niin? Ei voi olla muuta kuin katkera kun pienet lapset jäävät ilman äitiä.Eikä lohtua saa edes siitä, että Katri-Helenalta löytyikin vain kysta.

• lue ajatuksella

Syöpä on solusairaus ,toisilla jakaantuu ,toisilla ei .Ja mitä kenenkin kohtaloon tulee ,niin on mentävä mitkä on eväät.Mutta kukaan ei voi elää toisen elämää ,se on itse elettävä .Ja kun lähdön aika tulee sekin on hyväksyttävä osana omaa kohtaloaan.Elämä on kuolemista.Ja sitä paitsi sodat yhä tänä päivänä mailmassa vie useammin lapsilta äidin ja isän,kuin syöpä.-samoin erilaiset onnettomuudet-

• kari.a.ketola
        lue ajatuksella kirjoitti:

Syöpä on solusairaus ,toisilla jakaantuu ,toisilla ei .Ja mitä kenenkin kohtaloon tulee ,niin on mentävä mitkä on eväät.Mutta kukaan ei voi elää toisen elämää ,se on itse elettävä .Ja kun lähdön aika tulee sekin on hyväksyttävä osana omaa kohtaloaan.Elämä on kuolemista.Ja sitä paitsi sodat yhä tänä päivänä mailmassa vie useammin lapsilta äidin ja isän,kuin syöpä.-samoin erilaiset onnettomuudet-

tapa saada lohtua se on kiukutella vaikka täällä. Mutta kenellekään -edes katri helenalle- ei kantsi olla kateellinen. Miksi kiukkuinenkaan. Hän tuo lohtua minulle omissa sairauksissani. Yrittäkääpä kunnioittaa myös lähimmäisiääne.

• GMW
        kari.a.ketola kirjoitti:

tapa saada lohtua se on kiukutella vaikka täällä. Mutta kenellekään -edes katri helenalle- ei kantsi olla kateellinen. Miksi kiukkuinenkaan. Hän tuo lohtua minulle omissa sairauksissani. Yrittäkääpä kunnioittaa myös lähimmäisiääne.

Katri teki mun mieletä hienosti kun otti vaikean asian esille.

On typerää katkeruutta kiukustua siitä jos toinen ihminen puhuu syöpäepäilystään. Miten sellaisen jälkeen voi odottaa mitään myötätuntoa itselleen syöpäpotilaana, eiköhän jokainen syöpäpotilas ole myös ollut tuossa vaikeassa tilanteessa kun tautia on epäilty ja mielentila on ollut epätoivoinen.

Katrille jaksamista ja terveyttä!

• todellakin...
        GMW kirjoitti:

Katri teki mun mieletä hienosti kun otti vaikean asian esille.

On typerää katkeruutta kiukustua siitä jos toinen ihminen puhuu syöpäepäilystään. Miten sellaisen jälkeen voi odottaa mitään myötätuntoa itselleen syöpäpotilaana, eiköhän jokainen syöpäpotilas ole myös ollut tuossa vaikeassa tilanteessa kun tautia on epäilty ja mielentila on ollut epätoivoinen.

Katrille jaksamista ja terveyttä!

Olen myös samaa mieltä, että hienoa kun otti asian esille. Samanlaisia kuolevaisia ollaan kaikki, ollaan sairaita tai ei ja olen Katri-Helenaa aina ihaillut hänen positiivisuudestaan, vaikkei elämä ole aina häntäkään kohdellut hyvin.
        Hänellä on vielä aina tuo ilo laulamisessa, joka on varmasti säilyttänyt hänen nuorekkuutensa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4598
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3552
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3149
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      198
      1967
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      32
      1799
    6. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1783
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      24
      1763
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18
      1611
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19