Tervehdys kaikki Suomen Anne-fanit!!!!
Olen Ideanus, suuri Anne-kirjojen fani ja olen keräämässä osakeyhtiö Tammelle adressia, jonka sisältö on: VOISIKO TAMMI YSTÄVÄLLISESTI SUOMENNUTTAA LOPUTKIN ANNE-KIRJAT!!!? Arvoisa osakeyhtiö on nimittäin jättänyt suomentamatta kirjailijatar Jean Estoril alias Mabel Esther Allanin 5 Anne-sarjaan kuuluvaa kirjaa: Drina in New York, Drina in Paris, Drina in Switzerland, Drina dances again sekä Drina Ballerina!!! Tätä adressia varten tarvitsen mahdollisimman paljon Anne-fanien mielipiteitä ja pyyntöjä. Lisäksi haluaisin omille Anne-sivuilleni mahdollisimman paljon kirjan lukeneiden mielipiteitä, mikä voisi olla tehokas tapa edistää adressin toimintaa.
Nyt Sinä voit auttaa!!! Lähetä mulle postia osoitteseen: [email protected] !!! Kerro mielipiteesi kirjoista tai osakeyhtiö Tammesta, joka on TÖRKEÄSTI lopettanut lempikirjojemme suomentamisen viidenteen kirjaan!!!! >:( Kerro suoraan rehellinen mielipiteesi. Liitä mukaan nimesi, ikäsi sekä paikkakunta, jolla asut. Minä puolestani liitän nämä adressiin ja kun adressissa on tarpeeksi nimiä, esitän sen Tammelle. Voit aivan huoleti lähettää yhteystietosi minulle, ne ovat minulla hyvässä tallessa, enkä julkaise niitä netissä tms. En todellakaan! Älä siis epäröi ottaa kantaa asiaan, joka vaivaa Anne-faneja ympäri Suomen! Osallistumalla adressiin, olet mukana edistämässä hyvää asiaa!
Odottavasti ja Nöyrästi Suomen Anne-faneilta Apua Huutaen Ideanus
[email protected]
http://kotisivu.mtv3.fi/ideanux/anne.htm
PS. Jos ette tiedä, mitä Anne-kirjat ovat, niin voin hieman valaista asiaa: Anne-sarja kertoo balettia harrastavasta tytöstä nimeltä Anne. Sarjasta on suomennettu 5 kirjaa: Annen balettihaave, Anne balettikoulussa, Anne sisäopppilaitoksessa, Anne Italiassa sekä Anne Skotlannissa. Kirjat on kirjoittanut Jean Estoril, joka oli tuottoisan englantilaisen kirjailijattaren Mabel Esther Allanin salanimi.
PPS: Hiukan spoilausta muista Anne-kirjoista vielä tähän loppuun: Kirjassa Drina in the New York Anne kokee ensirakkauden ja vikassa kirjassa Drina the Ballerina Annesta tulee ballerina!!!! Tämä spoilaus on tässä nostattamassa Anne-fanien uhmaa: Tammen tyhmien johtajien takia meiltä suomalaisfaneilta jäävät Annen elämän huipputapahtumat lukematta!!! >:(
Anne-kirjojen ystävät tänne!!!
4
464
Vastaukset
- anne fann!
Kanatetaan.Itse luen anne sarjaa vielä vaikka olen jo melkein 17 v.ne on vaan niin ihania ja ostaisin varmasti jos ilmestyisi!
Olisiko sinulla tietoa mistä löytäisin anne sarjan 2 ensimmäistä osaa?eli annen balettihaave ja anne balettikoulussa.
Itsellä on ne 3 muuta mitä on ilmestynyt mutta kahta ekaa ei löydy mistää!Olen etsinyt divareista,kirjakaupoista ja netistä.Mistään ei löydy joten jos joku tietää niin kertokaa!- aaaaaaaa
Minäkin tykkään lukea anneja, vaikka oon jo melkeen 24 vuotias..Yhä uudelleen ja uudelleen.. Kaks ekaa kirjaa olen saanut joskus lahjaksi ja nyt olen etsinyt kirjastosta kaksi seuraavaa.. viidettä en ole vielä onnistunut löytämään.. ja ois kyllä aivan ihanaa jos löytyis niitä seuraaviakin (tiedän ettei oo suomennettu) mut onko niitä englanninkieleisiä versioita edes suomessa?
- -aqua-
aaaaaaaa kirjoitti:
Minäkin tykkään lukea anneja, vaikka oon jo melkeen 24 vuotias..Yhä uudelleen ja uudelleen.. Kaks ekaa kirjaa olen saanut joskus lahjaksi ja nyt olen etsinyt kirjastosta kaksi seuraavaa.. viidettä en ole vielä onnistunut löytämään.. ja ois kyllä aivan ihanaa jos löytyis niitä seuraaviakin (tiedän ettei oo suomennettu) mut onko niitä englanninkieleisiä versioita edes suomessa?
Minäkin kannatan, Anne-kirjat on niin parhaita! (olen 11 vuotta) Oon lukenu kaikki suomennetut kahesti ja Annen balettihaavetta olen nyt lukemassa kolmanteen kertaan.
- Anonyymi
(teksti saneltu) 23.03.2025 16:00-16:30
Minulla on ollut aina suuri palo maailmaa ja sen historiaa kohtaan. Mutta ensimmäisen kosketuksen baletin kiehtovaan maailmaan koin, kun tuli nuorempana katsottua MTV Juniorilta Lola (loulou de montmartre) nimistä sarjaa. Silloin kiinnostukseni lähimenneisyyteen, yhdistyi baletin kanssa ja koin heräämisen balettitansijoiden sitkeydestä, joten aloin ihailemaan heitä.
Myöhemmin sitten selaillessani äänikirjapalvelu Celianetin tarjontaa, päädyin kuuntelemaan (myöskin tv-sarjan innoittamana) Pikku Heidit ja kun oli saanut ne kuunneltua, katsoin mitä kirjoja tämä kaunis ääninen lukija "Maria Salo" oli lukenut tänne Celianetin syövereihin ja sieltä, monen mutkan kautta mä löysin Anne-sarjan.
Valitettavasti ja minun suureksi harmikseni Celianet pitää sisällään kirjoista vain kolme ekaa. Joten etsin käsiini ja LUIN nuo kaksi jäljellä olevaa osaa, fyysisinä kirjoina!...
Ja vaikka omaankin kolmannen asteen lukivaikeuden ahmaisin nämä kaksi suupalaa, molemmat vain kahdessa päivässä!!! Ja kun olin viimeisen kirjan viimeisellä sivulla, olin suorastaan kuohuksissani kun tiesin että sarja "päättyy tähän"... Ei!!! Tästähän se vasta alkaa!...
Joten olen samaa mieltä. Kyllä, me tarvitsemme nämä jatko-osat suomennettuina, koska minähän en ala niitä Google Kääntäjällä itse kääntämään......
Terveisin: Aleksi , 25v , Vantaalainen , mies , joka on kiinnostunut vähän kaikesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1401757
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir269897- 34789
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.65677Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44651Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik29651Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta5644Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48626- 43600
Mun veikkaus
On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke53592