Joululahja vaimolle? Apua!!

Merimies

Eli mitä lahjaksi vaimolle? Yhdestoista "yhteinen" joulu, mutta ensimmäinen avioliitossa on edessä ja taas sama ongelma, en millään keksi mitään järkevää lahjaa. Edellisinä jouluina oon ostanut koruja, vaatteita, kauneussalongin lahjakortteja, hajuvesiä ym. ym. Nyt haluaisin yllättää jollain sellaisella lahjalla, josta vaimo ei ole osannut edes haaveilla. Itse en ole sitä lahjaa antamassa kun olen jälleen kerran joulun merellä.
Kiitos vinkeistä jo etukäteen!

13

2989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merimiehelle

      Nauhoita hänelle video tai kasetti, jossa annat hänelle joulutervehdyksesi ja kerrot tunteistasi häntä kohtaan. Nykyjan tekniikalla voi siihen varmaan lisätä yhteistä mielimusiikkia ym. kauniita ääniä.
      Hyvää joulua sinulle ja vaimollesi!
      t.Yli 30v. aviossa ollut vaimo.

    • idea vaan

      Yks idea vois olla, että varaisit teille jonkun romanttisen viikonlopun jossakin.. Voistte viettää yhdessä sitten juhlaviikonlopun, kun kerran joulun missaatte. Etenkin jos et ole romanttista tyyppiä vaimo varmasti yllättyisi ja ihastuisi... =)

    • ´niin kuinkas...

      --Suosittelen sinulle lämpimästi,että kokeilelet välillä vierasta,saattaisi olla noinkin tylsän ajan pitkän liiton jälkeen parempikin juhla.

    • Matti Messipoika

      Jee joulu merellä...taas. Ihme että muijas vielä on sun kanssa. Osta sille kuule vaikka kipparin lakki.

    • pav.

      katso www.pavla.fi Tsekkiläinen Bohemia posliini

    • Hillukka85
      • ukkosi.

        millane sormus oisok? naimasormus on jo..

        tai muuta?


    • Marita_

      Mitä jos teettäisit taulun vaikka hääkuvastanne? Inglass ainakin tekee hiekkapuhaltamalla omista kuvista tauluja lasille, ei oo ihan perinteisen näkösiäkään :) Googleta ja kato niiden nettisivuilta :)

    • Tai jos kuitenkin..

      .. teettäisi vaikka oikein aidon maalauksen hääkuvasta?

    • ex mertsu

      ota mukaan matkalle;)

    • roosavain

      Itse sain mieheltäni upeat helmikorut joululahjaksi. En ollut uskoa silmiäni kun sain koko sarjan eli korvakorut, helminauhan ja rannekorun. Kaikki siis aitoja helmikoruja. Mieheni oli ostanut ne käsittääkseni nettikaupasta http://www.optikkoliike.fi/korut/helmikorut

    • 0pa

      Ennen kuin luin muut ehdotukset, oli heti mielessä. Koru, mutta se oli jo toinen. Matka. Matks. Matka. Pariisiin<3 uskon et noi toiset naiset jo kokeiltu, ihme et jqksaa olla sun völjys. 3. Yhteinen joulu<3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe