Äitini täyttää pyöreitä vuosia pian ja ajttelimme kerta hänelle syntymäpäivä "lahjaksi" vauva uutisista. Korttia ajattelimme sekä lahjaa. Mutta mikä olisi tälläinen tulevan mummin lahja?
tulevalle mummille
10
8471
Vastaukset
- ..................
vauvauutinen!!!
- mahdollista......
niin askarrelkaa ultrakuvasta kortti! Ja onnea paljon teille!
- oli hämmentynyt
kun sai vähän ennen 50 v. päiväänsä tietää tulevansa mummoksi. Ei ollut ihan heti iloinen yllätys.
Lahjaksi valitsisin jotain, mistä äitisi pitää, esim. season menu kahdelle ravintolassa, teatteriliput, joku äitisi harrastukseen liittyvä juttu tms. - jaana778
äitienpäivälahjaksi ostettiin mummolle pikkuinen body;) ihmetteli lahjaa ensin, mutta korjattiin että pitäähän vauvalla olla mummon luonakin jotain puettavaa...
- T-paita
tms. Onhan näitä. Ja toi body juttu oli kiva:)
- Maria aiheisella joulukortilla
Poikani toi sen minulle ja sanoi,että siinähän
se tuleva mummu hoitaa pienokaista!
Se oli ihanaa aikaa se.Toinenkin lapsi syntyi-mummunkin iloksi.
Nyt on tulossa jo kolmas erojoulu-ja kaikki kaunis on hajalla.
Mikseivät nykynuoret ymmärrä,että riitelyillään
he lyövät vain omaa lastaan ja likaavat omaa pe-
säänsä? - Mummo 60
Itse sain maailman parhaan tiedon mummoksi tulosta kauniissa rasiassa. Rasiaan oli tehty runo vauvan tulosta ja runon luenttuaan sai avata pienen paketin, jossa oli pikkuruiset valkoiset sukat. Myös isovanhempien kirja on hyvä lahja.Mummous on parasta maailmassa, mutta täytyy muistaa, että nuorilla on oma elämä jota pitää kunnioittaa. Minä olen saanut ihanan tyttären ja vävyn ja heidän pienen tytön. Kaikkia saan rakastaa ehdoitta.
- Uutismummo
Minä ainakin haluaisin syntymäpäivälahjaksi ihan jotain muuta kuin kuulla tulevani mummoksi.
Ei syntymäpäivälahjan tarvitse olla mitenkään erityisesti "tulevan mummin lahja".
Toivoisin, että lapsenlapsi ei veisi minun "päivänsankaruuttani". Olen juhlani ansainnut ja haluan olla päivän tähti.- ,,,,,,,,,,,,,
meitä on niin moneksi...
- Anonyymi
Oikeesti? 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1492852Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3652030- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351698Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321401Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782