Äitini täyttää pyöreitä vuosia pian ja ajttelimme kerta hänelle syntymäpäivä "lahjaksi" vauva uutisista. Korttia ajattelimme sekä lahjaa. Mutta mikä olisi tälläinen tulevan mummin lahja?
tulevalle mummille
10
8232
Vastaukset
- ..................
vauvauutinen!!!
- mahdollista......
niin askarrelkaa ultrakuvasta kortti! Ja onnea paljon teille!
- oli hämmentynyt
kun sai vähän ennen 50 v. päiväänsä tietää tulevansa mummoksi. Ei ollut ihan heti iloinen yllätys.
Lahjaksi valitsisin jotain, mistä äitisi pitää, esim. season menu kahdelle ravintolassa, teatteriliput, joku äitisi harrastukseen liittyvä juttu tms. - jaana778
äitienpäivälahjaksi ostettiin mummolle pikkuinen body;) ihmetteli lahjaa ensin, mutta korjattiin että pitäähän vauvalla olla mummon luonakin jotain puettavaa...
- T-paita
tms. Onhan näitä. Ja toi body juttu oli kiva:)
- Maria aiheisella joulukortilla
Poikani toi sen minulle ja sanoi,että siinähän
se tuleva mummu hoitaa pienokaista!
Se oli ihanaa aikaa se.Toinenkin lapsi syntyi-mummunkin iloksi.
Nyt on tulossa jo kolmas erojoulu-ja kaikki kaunis on hajalla.
Mikseivät nykynuoret ymmärrä,että riitelyillään
he lyövät vain omaa lastaan ja likaavat omaa pe-
säänsä? - Mummo 60
Itse sain maailman parhaan tiedon mummoksi tulosta kauniissa rasiassa. Rasiaan oli tehty runo vauvan tulosta ja runon luenttuaan sai avata pienen paketin, jossa oli pikkuruiset valkoiset sukat. Myös isovanhempien kirja on hyvä lahja.Mummous on parasta maailmassa, mutta täytyy muistaa, että nuorilla on oma elämä jota pitää kunnioittaa. Minä olen saanut ihanan tyttären ja vävyn ja heidän pienen tytön. Kaikkia saan rakastaa ehdoitta.
- Uutismummo
Minä ainakin haluaisin syntymäpäivälahjaksi ihan jotain muuta kuin kuulla tulevani mummoksi.
Ei syntymäpäivälahjan tarvitse olla mitenkään erityisesti "tulevan mummin lahja".
Toivoisin, että lapsenlapsi ei veisi minun "päivänsankaruuttani". Olen juhlani ansainnut ja haluan olla päivän tähti.- ,,,,,,,,,,,,,
meitä on niin moneksi...
- Anonyymi
Oikeesti? 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914