oinas ja härkä

Enkeli<3

Haluaisin tietää että kenen kanssa oinas nainen voisi tulla toimeen?..tiedän ainakin että härkä ei ole se paras vaihto ehto koska siitä on kokemusta...koska on tässä nyt härän kanssa jotain säpinää ja aina me ollaan törmäys kursilla ja on riitoja ja kaikkea sellasta mutta silti rakastan häntä...

23

5608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuskin...

      kenenkään...on vaan niin vaikee "merkki"härkä ei kestä oinasta,joka on tulta ja tappuraa!

    • leijaa

      näitä narsku oinaita..

    • ihan kenen

      kanssa haluaa - sehän on tahtokysymys. Oinas tyttö tietää usein mitä tahtoo!!! Mutta tahdottomat "lampaat" ja tuuliviirit eivät kiinnosta tätä merkkiä yhtääm

      • kokenut

        Pidemmän päälle vaikea yhdistelmä oinasnainen ja härkämies.Oinas:nopea,suora,rehellinen,uskollinen,sitoutuva,mutta myös vapaus tärkeää.Härkä taas aivan ed.mainittujen oinasmaisuuden vastakohta.Härkämies hurmaa naisen,kuin naisen,mutta melkoisen petollinen ja kiero tyyppi.Usemmiten pyörittää useampaa naista samanaikaisesti,vaihtelunhaluinen,melkoisen kehittymätön ja epävarma ns.varman olemuksen "takana".Voi jättää syvät veitsen viillot sydämeen arvaamati ja tylysti.Häilyviä,omistavia ja mustasukkaisia.Oinasnainen kuitenkin melkoisen itsevarma ja näyttäväkin persoonallisuudellaan,joka kismittää härkämiestä loppujenlopuksi.Härkämies käyttää henkistä väkivaltaa ja muutenkin melkoisia vallankäyttäjiä.Marttyyreja ja tyranneja.Hyviä näyttelemään ja teeskentelemään,..ns.ymmärtäväistä ja lämpöistä myötätuntoista ihmistä,varsinkin,jos vastapuolena on kaunis nainen ja tarve saada valloittaa.valtava kiusaus kauniisiin naisiin ja rahaan.status varsin tärkeää härkämiehelle.Eivät sitoutuvaa tyyppiä,eivätkä mitään uskollisimpia.Melkoisen heikkoja lankeamaan..ja lähimmäinen tyttöystävä,vaimo saa kärsiä nahoissaan,mutta eihän härkä sitä ymmärrä,kun aito empatiakyky puuttuu,tunnevammaisia.


      • niin totta
        kokenut kirjoitti:

        Pidemmän päälle vaikea yhdistelmä oinasnainen ja härkämies.Oinas:nopea,suora,rehellinen,uskollinen,sitoutuva,mutta myös vapaus tärkeää.Härkä taas aivan ed.mainittujen oinasmaisuuden vastakohta.Härkämies hurmaa naisen,kuin naisen,mutta melkoisen petollinen ja kiero tyyppi.Usemmiten pyörittää useampaa naista samanaikaisesti,vaihtelunhaluinen,melkoisen kehittymätön ja epävarma ns.varman olemuksen "takana".Voi jättää syvät veitsen viillot sydämeen arvaamati ja tylysti.Häilyviä,omistavia ja mustasukkaisia.Oinasnainen kuitenkin melkoisen itsevarma ja näyttäväkin persoonallisuudellaan,joka kismittää härkämiestä loppujenlopuksi.Härkämies käyttää henkistä väkivaltaa ja muutenkin melkoisia vallankäyttäjiä.Marttyyreja ja tyranneja.Hyviä näyttelemään ja teeskentelemään,..ns.ymmärtäväistä ja lämpöistä myötätuntoista ihmistä,varsinkin,jos vastapuolena on kaunis nainen ja tarve saada valloittaa.valtava kiusaus kauniisiin naisiin ja rahaan.status varsin tärkeää härkämiehelle.Eivät sitoutuvaa tyyppiä,eivätkä mitään uskollisimpia.Melkoisen heikkoja lankeamaan..ja lähimmäinen tyttöystävä,vaimo saa kärsiä nahoissaan,mutta eihän härkä sitä ymmärrä,kun aito empatiakyky puuttuu,tunnevammaisia.

        Allekirjoitan kaiken edellisen. Itse Oikkunainen ja takana yksi (ja taatusti viimeinen) yritys härkämiehen kanssa..Kieroilua, epärehellisyyttä(jonka härkämies perusteli "Ei asioista kertomatta jättäminen ole valehtelua" )Silloin, kun minulle selvisi, että hän olikin varattu ja perheellinen mies. Eihän se paha ole, että kotona on puoliso ja kaksi lasta, EIHÄN, meinasi härkä..Minua hän olisi rajoittanut kaikin puolin, menojani..kun nyt noita harrastuksia tuppaa olemaan meikäläisellä aika paljon, ja kavereita, ja ylipäätään elämää..Mutta joo, oinas -härkä -yhdistelmää en suosittele kenellekään.


    • Miss Sarvi

      Härät ja oinaat ovat molemmat melkoisia jästipäitä ja saavat meheviä riitoja aikaiseksi, mutta sovinnotkin ovat suloisia.

      • Enkeli<3

        no meillä ne sovinnot ei ole sulosia...me aina erotaan riidoissa ja sitten joskus sovitaan..tossakin oli 3 kk välii yks kerta ja sitten sovittiin...ja taas ollaan riidoissa ja erottu:(


      • juupa,juu
        Enkeli<3 kirjoitti:

        no meillä ne sovinnot ei ole sulosia...me aina erotaan riidoissa ja sitten joskus sovitaan..tossakin oli 3 kk välii yks kerta ja sitten sovittiin...ja taas ollaan riidoissa ja erottu:(

        ..niin tuttua!ainakin 3kk menee,kunnes härkä taas "kokeilee tikulla jäätä" ja jonkinlainen yhteydenotto tulee.Tuon kolmen kk.n aikana on sit käynyt läpi taas ex.tyttöystäviä ja solminut uusia "tuttavuuksia",joita sitten pitää yllä/ruokkii ja roikottaa naisia perässään ja pönkittää itsetuntoaan.Heikko,säälittävä reppana ja nuo naiset heikkona härkämiehen charmiin.Härkämies kiusaa naisia,tiedostamatonta naisvihaa todellisuudessa,joka juontuu härkälapsi/hallitsevasta äitisuhteesta.Ja onhan meidän oikkujen arvomaailmakin täysin erillainen.parisuhteessa luottamus perustuu:vapaudelle,omalle tilalle ja toisen kunnioittamiselle.No me oikkunaisethan harrastetaan vaikka mitä liikuntamuotoja ja vapaa-aikaa kuluu siihen paljolti,jota härkämies ei voi ymmärtää,kun itse käyttää kaiken vapaa-ajan olemalla viihteellä`ja viehätysvoimaansa kokeilemassa/valloittamassa.Oikeudenmukaisesta oikusta moinen nöyryyttävää ja epäkunnioitettavaa.Sit naisia hyppii joka kadunkulmasta vastaan pysäyttäen.ja jos kysyy "kuka,mikä" juttu toi oli,niin härkämies joko,ei puhu,valehtelee;en tiedä,en tuntenut..välttelee totuutta viimeiseen asti ja KAIKEN HUIPUKS, SYY meissä,kun ollaan niin hiton must.sukkaisia.Mutta oikut kokeilkaapa joskus itse samaa,härkämieshän suorastaan kihisee ja kiehuu sisällään,jos joku vilkaiseekin oikkutyttöön!Mun ex.härkämies sanoi,et "ihminen saa tehdä elämässään mitä lystää"!,jäätyään kiinni pettämisestä.Kuten ed.on mainittu ovat heikkoja ja heikkoina naisiin.Useimmiten myön ns.peräkammarinpoikia,joilla hyvin nuorena solmittu avioliitto,vaimo ns.äiti,jonka selän takana puuhaillaan.Ja kyllä ne härkämiehet kohtelevat tyttöystäviäänkin tosi paskamaisella tavalla;vedättämistä ja heidän ehdoilla menemistä,alistamista,manipulaattoreita ,narsistisesti luonnehäiriöisiä,ei tarvitse moisia kestää oikun hyvällä itsetunnolla.Härkä ei kestä kuulla totuutta itsestään,pakenee..no jaa ollaanhan me oinasnaiset vaan melkoisia mimmejä.


      • aivan....
        Enkeli<3 kirjoitti:

        no meillä ne sovinnot ei ole sulosia...me aina erotaan riidoissa ja sitten joskus sovitaan..tossakin oli 3 kk välii yks kerta ja sitten sovittiin...ja taas ollaan riidoissa ja erottu:(

        sama meno oinasmiehen kanssa. Vähän väliä riitoja ja sit erottiin muutamaks viikoks...nyt se on onneks loppu...


      • oinasnaisen ystävä
        juupa,juu kirjoitti:

        ..niin tuttua!ainakin 3kk menee,kunnes härkä taas "kokeilee tikulla jäätä" ja jonkinlainen yhteydenotto tulee.Tuon kolmen kk.n aikana on sit käynyt läpi taas ex.tyttöystäviä ja solminut uusia "tuttavuuksia",joita sitten pitää yllä/ruokkii ja roikottaa naisia perässään ja pönkittää itsetuntoaan.Heikko,säälittävä reppana ja nuo naiset heikkona härkämiehen charmiin.Härkämies kiusaa naisia,tiedostamatonta naisvihaa todellisuudessa,joka juontuu härkälapsi/hallitsevasta äitisuhteesta.Ja onhan meidän oikkujen arvomaailmakin täysin erillainen.parisuhteessa luottamus perustuu:vapaudelle,omalle tilalle ja toisen kunnioittamiselle.No me oikkunaisethan harrastetaan vaikka mitä liikuntamuotoja ja vapaa-aikaa kuluu siihen paljolti,jota härkämies ei voi ymmärtää,kun itse käyttää kaiken vapaa-ajan olemalla viihteellä`ja viehätysvoimaansa kokeilemassa/valloittamassa.Oikeudenmukaisesta oikusta moinen nöyryyttävää ja epäkunnioitettavaa.Sit naisia hyppii joka kadunkulmasta vastaan pysäyttäen.ja jos kysyy "kuka,mikä" juttu toi oli,niin härkämies joko,ei puhu,valehtelee;en tiedä,en tuntenut..välttelee totuutta viimeiseen asti ja KAIKEN HUIPUKS, SYY meissä,kun ollaan niin hiton must.sukkaisia.Mutta oikut kokeilkaapa joskus itse samaa,härkämieshän suorastaan kihisee ja kiehuu sisällään,jos joku vilkaiseekin oikkutyttöön!Mun ex.härkämies sanoi,et "ihminen saa tehdä elämässään mitä lystää"!,jäätyään kiinni pettämisestä.Kuten ed.on mainittu ovat heikkoja ja heikkoina naisiin.Useimmiten myön ns.peräkammarinpoikia,joilla hyvin nuorena solmittu avioliitto,vaimo ns.äiti,jonka selän takana puuhaillaan.Ja kyllä ne härkämiehet kohtelevat tyttöystäviäänkin tosi paskamaisella tavalla;vedättämistä ja heidän ehdoilla menemistä,alistamista,manipulaattoreita ,narsistisesti luonnehäiriöisiä,ei tarvitse moisia kestää oikun hyvällä itsetunnolla.Härkä ei kestä kuulla totuutta itsestään,pakenee..no jaa ollaanhan me oinasnaiset vaan melkoisia mimmejä.

        Sellaisia naisia joilla suhteita sinne sun tänne,niitä joutuu sit ystävätkin peittelemään koska oinasnainenhan kuvittelee että on etuoikeutettu kun saa peitellä hänen toilailujaan,ja mitä noihin harrastuksiin tulee,älä yleistä tosi laiskojakin oinaita..Lisäksi täysin piittaamattomia toisten tunteista,kunhan itsellä menee hyvin muista viis.


      • ...Ystävä...?
        oinasnaisen ystävä kirjoitti:

        Sellaisia naisia joilla suhteita sinne sun tänne,niitä joutuu sit ystävätkin peittelemään koska oinasnainenhan kuvittelee että on etuoikeutettu kun saa peitellä hänen toilailujaan,ja mitä noihin harrastuksiin tulee,älä yleistä tosi laiskojakin oinaita..Lisäksi täysin piittaamattomia toisten tunteista,kunhan itsellä menee hyvin muista viis.

        Ootpa tosi YSTÄVÄ. Sulla ei oo ollenkaan käsitystä "tyypillisestä" oinasnaisesta.
        Puhun nyt jo kypsemmistä oikuista. Oinasnainen hoitaa itse seikkailunsa ja muut mokatkin, ei tukeudu toisiin. Harvoin tapaat laiskan (n) oinaan, Vaaka ja Neitsyt naisista kyllä.
        Oinaat eivät myöskään ole piitaamattomia toisten tunteista, eivät vaan lähe kaikkeen hömppään mukaan.


      • Milane
        aivan.... kirjoitti:

        sama meno oinasmiehen kanssa. Vähän väliä riitoja ja sit erottiin muutamaks viikoks...nyt se on onneks loppu...

        Mulla on takana jo monen vuoden avioliitto härkämiehen kanssa, ja olen edelleen sitä mieltä, että löysin itselleni kaikkein sopivimman. Alussa riitelimme niin että maa vapisi. Sisko kehotti pitämään miehestä kiinni, kun ei näin vahvatahtoinen löydä helposti miestä, joka oikeasti kykenisi tasa-arvoiseen suhteeseen. Uskoin siskoa ja jossain vaiheessa riidatkin loppuivat kokonaan. Meillä on periaatteessa vapaa suhde, mutta käytännössä muut petikumppanit ovat molemmilta vuosien myötä jääneet, joten "pettämisistä" ei meillä taiteta peistä.


    • Härkä

      Itse löysin "paremman puoliskoni" vahvatahtoisesta oinasmiehestä. kaksi vahvatahtoista ja tempperamentikasta luonnetta yhdessä vaatii kompromissien teko taitoa tai tanner tömisee :).
      omasta mielestäni tämä liitto toimii.

    • mukaan

      Kokemuksen mukaan Oinas - Härkä ei toimi, ei millään.

      • no kerroppa syy minkä takia se ei voi toimia?:(


      • syysyy
        [email protected] kirjoitti:

        no kerroppa syy minkä takia se ei voi toimia?:(

        Härkä katsoo ja odottaa, oinas ei. Härkä on rauhallinen, oinas on äkkipikainen. Oinaalla katoaa mielenkiinto härkään tämän ajatuksien ja toimimisen hitauden vuoksi.

        Molemmilla erittäin vahvat mielipiteet, joista ei anneta periksi. Joten jos kyseiset ihmiset eivät ole lähes samankaltaisia ajatuksiltaan, niin voi sitä tappelun ja henkisten loukkaantumisten määrää.


    • ssolmu

      Tutustuin työpaikalla härkämieheen. Itse olen oinasnainen, ja välillämme on kipinöinyt kuukausikaupalla niin voimakkaasti, että toisinaan on vaikea olla edes samassa rakennuksessa...Katseet ovat syvempiä kuin olen keneltäkään muulta saanut koskaan, pieniä kosketuksia "vahingossa", lempeitä keskusteluja ja "huomaamatonta" vihjailua...

      Ongelma on se, että kyseinen mies on oman miesystäväni hyvä ystävä. Joten en ole siis voinut muuta kuin yrittää olla normaalisti ja unohtaa tämän jännitteen, kun pidemmälle ei näiden olosuhteiden vallitessa voi edetä, ja me kummatkin tiedämme sen. Olen onnellinen tämänhetkisessä parisuhteessani, mutta tämä härkämies tulee uniinkin ja sekoittaa päätäni jatkuvasti. Nautin kuitenkin todella paljon näistä huomaamattomista tilanteista, joissa kummatkin tietävät, mistä on kyse, mutta kaikki on kuitenkin niin huomaamatonta että jännitteen voisi kieltää, jos jompi kumpi ottaisi asian puheeksi...

      Mitäpä näkyy merkeissämme, selittäisivätkö ne tätä poikkeuksellisen voimakasta jännitettä? En usko, että härkämiehen kanssa pidemmän päälle voisin elää, vaikka muut merkit tuntuvatkin täsmäävän hyvin.
      Itse olen:
      AURINKO-OINAS
      NOUSU-VAAKA
      KUU-KAKSONEN
      merkurius-oinas
      VENUS-KAKSONEN
      mars-rapu

      Ja mies:
      AURINKO-HÄRKÄ
      NOUSU-KAKSONEN
      KUU-VAAKA
      merkurius-härkä
      VENUS-OINAS
      mars-kalat

      Muilla samankaltaisia kipinöitä oinas härkä -tilanteissa?

      • on kokemusta

        just toisinpäin eli oinas m ja itse olen härkä n. Sanoisin et mulla kokemusta härästä, kaksosesta ja leijonasta...mutta en ole kenenkään kanssa tuntenut niin voimakasta seksuaalista jännitettä kuin oinas miehen kanssa. Siis mun ei tarvinnu kuin nähdä se mies niin jo alko puntit tutiseen B). Harmi vain ettei enää yhdessä olla :( . Kummatkin liian kovapäisiä oltiin. Kyl on ikävä sitä miestä edelleen, sillä noin muutenkin makuukamarin puolella kun ajattelee niin ei oo yksikään mies pystynyt samaan ;)...siinä on varmaan myös osuutta sillä jännitteellä, joka välillämme kipinöi...


      • vastaan...

        Olen itse löytänyt ihanne kumppanini oinas miehestä. omaa tahtoa löytyy kummaltakin, mut rakkaus saa tekemään isojakin kompromisseja. Ja se seksuaaline kipinöinti välillämme.... Ah :).
        se alkoi jo ensi tapaamisella ja väreilee ilmassa vieläkin. Ne hellät kuiskatut sanat muiden huomaamatta, hipaisut niskasta, merkitsevät katseet.
        Ja seksi, täydellistä.

        Jotkut sanovat etteivät härkä ja oinas sovi toisilleen. Ehkä kaikki kyseisten merkkien edustajat eivät sovikaan. Kahden vahvan luonteisen ja temperamentikkaan ihmisen liitto vaatii kykyä kompromisseihin ja haluun onnistua yhdessä ja suunnattoman määrän rakkautta ja suvaitsevaisuutta.


      • todella
        vastaan... kirjoitti:

        Olen itse löytänyt ihanne kumppanini oinas miehestä. omaa tahtoa löytyy kummaltakin, mut rakkaus saa tekemään isojakin kompromisseja. Ja se seksuaaline kipinöinti välillämme.... Ah :).
        se alkoi jo ensi tapaamisella ja väreilee ilmassa vieläkin. Ne hellät kuiskatut sanat muiden huomaamatta, hipaisut niskasta, merkitsevät katseet.
        Ja seksi, täydellistä.

        Jotkut sanovat etteivät härkä ja oinas sovi toisilleen. Ehkä kaikki kyseisten merkkien edustajat eivät sovikaan. Kahden vahvan luonteisen ja temperamentikkaan ihmisen liitto vaatii kykyä kompromisseihin ja haluun onnistua yhdessä ja suunnattoman määrän rakkautta ja suvaitsevaisuutta.

        oikeassa...totta töriset....harmittaa ku me ei saatu oinaan kans niitä kompromisseja aikaan :( ... se ois ollu muuten niin...ah...täydellistä härkä-naiselle ;)

        Saankos udella...onko teillä ollut pitkäkin suhde..?


      • vastaan
        todella kirjoitti:

        oikeassa...totta töriset....harmittaa ku me ei saatu oinaan kans niitä kompromisseja aikaan :( ... se ois ollu muuten niin...ah...täydellistä härkä-naiselle ;)

        Saankos udella...onko teillä ollut pitkäkin suhde..?

        Onhan tätä yhteistä taivallta taitettu jo usemman vuoden ajan... Osa lapsista aikuisuuden kynnyksellä jo. Eli onhan noita vuosia kertynyt :).

        Ensimmäinen vuosi oli vaikein kun opettelimme toistemme tapoja ja tottumuksia. Kyllä tanner tömisi välillä kun peistä taitettiin. Sitten tuli tilanne jossa piti päättää jatkammeko vai eroammeko. Vkl mietittiin kumpikin tahollamme ja tulimme samaan pätökseen: jatketaan. sovimme tiettyjä pelisääntöjä suhteeseen ja aloimme pitää niistä kiinni. Ja tässä sitä vielä ollaan.


      • taitaa olla
        vastaan kirjoitti:

        Onhan tätä yhteistä taivallta taitettu jo usemman vuoden ajan... Osa lapsista aikuisuuden kynnyksellä jo. Eli onhan noita vuosia kertynyt :).

        Ensimmäinen vuosi oli vaikein kun opettelimme toistemme tapoja ja tottumuksia. Kyllä tanner tömisi välillä kun peistä taitettiin. Sitten tuli tilanne jossa piti päättää jatkammeko vai eroammeko. Vkl mietittiin kumpikin tahollamme ja tulimme samaan pätökseen: jatketaan. sovimme tiettyjä pelisääntöjä suhteeseen ja aloimme pitää niistä kiinni. Ja tässä sitä vielä ollaan.

        ihan humpuukia tälläinen horoskooppien perusteella tehtävä kumppanin valinta. Ei ihme, ettei sitä oikeata löydy kun heti vaikeuksien tultua kuvioihin aletaan miettiä "no eihän meidän merkit kyllä sovikaan yhteen"..

        Itse olen härkämiehen kanssa kokenut elämäni suuren ensirakkauden ja edelleen ollaan yhdessä! (Itse siis olen oinas nainen.)

        Suhteemme on täynnä lämpöä ja hellyyttä, seksiä ja keskustelua unohtamatta. Toisin sanoen siis täydellinen suhde, joka kantilta katsottuna.

        Parisuhde on asia jolle täytyy omistautua= 1. asia elämässä ja vasta 2.sinä itse. Näin on näppylät jos todella haluaa ihanan suhteen. Parisuhteeseen kuten kaikkiin muihinkin asioihin täytyy panostaa, ei niistä muuten mitään tule. Tyhmää kun ei aikuiset ihmiset ymmärrä itsestäänselvyyksiä. :/

        Mieheni on välillä raivostuttavan väärässä omasta mielestäni, mutta mielummin annan hänelle periksi välttäen riitaa. Asioista osaamme keskustella rauhallisesti, ja hetken viiveellä, ettei pää punaisena huuda ja mekkaloi turhia.. kannattaisi muidenkin miettiä ennen kuin vouhkaa suutuspäissään vihaisia sanoja.

        Sanoisin vielä, että sinä itse olet oman onnesi seppä. Rakkauteen pätee sama lause. Vaikka aina ei rakkauden liekki lepattaisi voimakkaasti niin on tärkeintä että tahtoo.. tahtoo sen lepattavan. Tahto on aliarvioitu, tärkein asia. Ei pidä luovuttaa..


    • Sikahärkä

      27 vuotta oinaan kanssa ei tuottanut kuin yhen kriisin, eron. mutta ei se kamalaakaan ollut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe