Suomen MCRmy:lla mitään virallista sivua??
Kuulun itse MCRmy:in ja haluaisin tutustua kyseisiin ihmisiin..:)
Onko
2
291
Vastaukset
- mcrlover<3
en oo varma....ite en kuulu siihen joten haluisin tietää mitä siel oikein tehää ja mikä se oikeen on...???:)
luin Como lehdestä et suurin osa My Chemin markkinoinnista tapahtuu sen kautta..sehän on semmone faniverkosto...:) - r0manc3
www.mcrmy.net (jäsen :)) on yksi sivu, ei ole suomenkielinen mutta melkein samat jutut kuin www.mcrmy.com:ssa, jonne olen yrittänyt rekisteröityä mutta onnistumatta (omituista) tuo mcrmy.com on se virallinen fanisivusto ja sieltä tietääkseni/luullakseni löytyy Suomen mcrmy kuten kait myös muiden maiden. EN OLE VARMA. Mutta jos kuulut jo siihen niin en sitten tiedä voiko sitä maata sieltä valita :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882