Auttakaa minua, näin kerran messuilla kun kristallitolpan sisälle oli kaiverrettu 3D laser-tekniikalla vanhan avioparin kuva.Tietääkö kukaan mistä tämmöisiä saa teetettyä. Kultasepänliikkeethän myyvät mutta niissä on valmiiksi tehdyt kuvat. Haluisin teettää sellaisen omasta kuvasta.
3D kuva kristallin sisälle vaikka omasta kuvasta
6
2002
Vastaukset
- mjomm
Vinkki: Kampin keskuksessa Hesassa muistaakseni oli semmoinen paikka jossa sai teetettyä myös omasta kuvasta.
- kxksjk
Hesassa on kameraliike, jossa myös näitä saa teetettyä
- Kauhistuin
Miksi ihmeessä haluat antaa sellaisen, siis suorastaan yököttävän esineen? Minä ainakin laittaisin sellaisen visusti kaappiin piiloon jos joku sellaisen rohkenisi mulle antaa?
Samallahan voit ostaa rakkaallesi vaikka katolla pyörivän sähköropellin, tai punaisena ja sinisenä vilkkuvat jouluvalot ikkunoihin. Tai miksi et vie rakastasi vaikka samalla MS Nordlandialla Tallinnan risteilylle, tunnelma ainakin samaa korkeaa tasoa.- TIETÄMÄTÖN000
NO VOI HERRANJESTAS...en minä "omasta kuvasta" sellaista tietenkään teetä vaan omasta ottamastani kuvasta veljeni perheestä, mielestäni ihana lahja ole mitä mieltä tykkäät, vielä vuosienkin päästä lapset näyttävät siltä miltä pienenä näyttivät ja aviopari on yhtä hehkeä kun kuvanottohetkellä. Tämä on ns. ikuistamista mutta vain toisenlaiseen muotoon kun valokuva.
- Jarlski
Netistä löysin www.kristallimaailma.fi - teetin parit valokuvat 3d kuvina joissa toisessa oli 3 sisarusta ja toisessa koira. Makso 80 egee per kuutio, sisälsi postikulut. Itsekin selasin nettiä melko kauan ennekuin löysin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1579174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492799Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312577- 572531
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971915- 981852
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231793Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä481336Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201