Auttakaa minua, näin kerran messuilla kun kristallitolpan sisälle oli kaiverrettu 3D laser-tekniikalla vanhan avioparin kuva.Tietääkö kukaan mistä tämmöisiä saa teetettyä. Kultasepänliikkeethän myyvät mutta niissä on valmiiksi tehdyt kuvat. Haluisin teettää sellaisen omasta kuvasta.
3D kuva kristallin sisälle vaikka omasta kuvasta
6
2052
Vastaukset
- mjomm
Vinkki: Kampin keskuksessa Hesassa muistaakseni oli semmoinen paikka jossa sai teetettyä myös omasta kuvasta.
- kxksjk
Hesassa on kameraliike, jossa myös näitä saa teetettyä
- Kauhistuin
Miksi ihmeessä haluat antaa sellaisen, siis suorastaan yököttävän esineen? Minä ainakin laittaisin sellaisen visusti kaappiin piiloon jos joku sellaisen rohkenisi mulle antaa?
Samallahan voit ostaa rakkaallesi vaikka katolla pyörivän sähköropellin, tai punaisena ja sinisenä vilkkuvat jouluvalot ikkunoihin. Tai miksi et vie rakastasi vaikka samalla MS Nordlandialla Tallinnan risteilylle, tunnelma ainakin samaa korkeaa tasoa.- TIETÄMÄTÖN000
NO VOI HERRANJESTAS...en minä "omasta kuvasta" sellaista tietenkään teetä vaan omasta ottamastani kuvasta veljeni perheestä, mielestäni ihana lahja ole mitä mieltä tykkäät, vielä vuosienkin päästä lapset näyttävät siltä miltä pienenä näyttivät ja aviopari on yhtä hehkeä kun kuvanottohetkellä. Tämä on ns. ikuistamista mutta vain toisenlaiseen muotoon kun valokuva.
- Jarlski
Netistä löysin www.kristallimaailma.fi - teetin parit valokuvat 3d kuvina joissa toisessa oli 3 sisarusta ja toisessa koira. Makso 80 egee per kuutio, sisälsi postikulut. Itsekin selasin nettiä melko kauan ennekuin löysin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819