Onko normaalia,tai siis lääkkeen (cipralex) aloitusoireisiin kuuluvaa? Nyt 8 päivää takana ja olo hiukan helpottunut,tosin kauppaan yms. en vieläkään yksin mene. Tää jatkuva käsien tärinä on kauheeta! Mikä neuvoksi?
Käsien jatkuva vapina
cip77
3553
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Kyllä kuuluu ihan yleisiin aloitusoireisiin.
...sivuoireita voi olla jos vaikka minkälaisia. En tiedä, missä yhteydessä sinulla niitä on, siis käsien tärinää, mutta uskon sen johtuvan sairaudestasi. Beetasalpaaja voisi olla hyvä käsien vapinaan. Mutta jos ei mene ohi vielä viikon päästä, niin menepä uudestaan lääkäriin, eiköhän asiat selvinne. Tsemppiä!
en ainakaan pysty käyttää.olen astmaatikko ja verenpaineet muutenkin alhaiset...onkohan tuohon vapinaan muita lääkkeitä? Vai voiko tärinä johtuu paniikista ettei oliskaan sivuvaikutus? Lääkkeitä syöny nyt reilu 2 viikkoo...on tää nii vaikeeta!