Auttakaa!
Meillä on ollut aivan ihana kissanpentu n. 2kk. Meille sanottiin että kissa on koeajalla koska äidillä on allergia. Hänellä on myös paha atominen ihottuma.Äiti on ollut aikaisemmin keväällä Espanjassa kaksi viikkoa ja hänen ihonsa parani paljon. Nyt hän oli uudestaan Espanjassa viikon ja hänen ihonsa parani.
Kun äiti tuli Espanjasta hän sanoi että kissa pitää antaa pois koska ilman kissaa hänen oli parempi olla.
Hän on kokeillut akupunkitiota, siedätyshoitoa ja vaikka mitä. Jos keksitte jotain millä kissa-allergian voi poistaa kerro ihmeessä. Kiitos etukäteen.
Kissanpentu pois?!
8
655
Vastaukset
- lemmikki tai äiti
Valitettavasti tuohon ei ole parantavaa hoitoa. Joko lemmikki tai äiti lähtee talosta.
- iho ongelmista
kun on kissa allergia. mm mut kai sekinb on mahdollista.
ennen eläimen ottoa on syytä aina tarkistaa allergiat.
ei ole eläimelle hyväksi jatkuvat kodin vaihdot.
mut mitäpä me ihmiset ajattelisimme kysehhän on vain eläimistä. perkele - kuin myöhemmin
Ihmettelen, miten äitisi on antanut ottaa koeajalle kissan, kun kerran tiedätte, että hän on allerginen. Allergialla on taipumuksena pahentua. On parempi luopua kissasta (=hankkia sille myös uusi koti!!!!) nyt kuin parin vuoden kuluttua. Et uskokaan, miten pahalta se silloin tuntuisi.
- homeopatiaa..
Homeopatiassa on siedätysainetta kissalle. Otapa yhteyttä homeopaattiin ja kysy voisiko auttaa.
- Olli Lind
Minullakin on ollut kissa-allergia koko aikuisikäni eli 40 vuotta. Aina kun kävin kissaperheessä silmät kutisivat ja aivastelin hulluna. Kävin myös kokeissa, joissa todettiin kissa-allergiani, kolmen muun allergian lisäksi.
Nyt olen käyttänyt 9 vuotta nonia. Uudella vaimollani oli kaksi kissaa, jotka nukkuivat vielä sängyssämme, mutta yhtään ainutta kertaa en ole kokenut allergista reaktiota. Ja siitä on nyt jo 7 vuotta, kun muutimme yhteen.
Myöskään heinäallergiani, koivuallergiani ja huonepölyallergiani eivät aiheuta mitään oireita.
Olli- ...
Älä valehtele jokaisella pastalla samoja loruja. Olet vain onneton omien tuotteidesi mainostaja.
- Olli Lind
... kirjoitti:
Älä valehtele jokaisella pastalla samoja loruja. Olet vain onneton omien tuotteidesi mainostaja.
Kerron tarinan tasan niin kuin se on. En ole puolta sanaakaan valehdellut.
On hyvin loukkaavaa väittää toisen valehtelevan, vaikka ei ole mitään näyttää asiasta toteen.
Minulla oli todistetusti kissa-allergia ja nyt elän kissan kanssa eikä oireita ole.
Olli
- lääketieteeseen
Minä ainakin luottaisin enemmän lääketieteeseen kuin mukavan kalliisiin luontaistuotteisiin. Kuuman terveys loppujen lopuksi on teille tärkeämpi kissan vai äitisi? Ja olisiko äitisi atopian hoidon lisäksi valmis sitoutumaan loppuelämäkseen muihin, vain mahdollisesti toimiviin, hoitoihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513