Kannattaako volvoa 164 hankkia? Mitä siitä kannattaisi tarkistaa? Onko sillä tyyppi vikoja?
Jos jollakulla sattuisi olemaan kokemuksia kuulisin niistä ilomielin? Kulkeeko 164 talvellakin ja saakos siihen varaosia tarpeen tullen? Jos joku vielä tietäisi paljonko ne syö ja vuotaako 164 yleensä!!!
Tahdon vanhan ja hyvän auton!
Volvo 164
2
703
Vastaukset
- T5
kannata mitään kysellä. Siirry tuonne VOLVOlandiaan.
- amazon
Ruoste on pahin ja kallein korjattava eli taka-akselin ylitys kannattaa tarkistaa näkee yleesä jo auton ryhdista tai jos on ryhdikäs pitää katsoa montako jääkiekkoa on takajousien alla mitä enemmän kiekkoja niin sitä ryhdittämätön.
kampiakselin etu ja taka pää vuotaa yleensä jos on viellä alkuperäinen huopatiiviste, meneekö ykkönen vaudissa päälle jos menee synkot kunnossa
joe ei niin synkö rikki.
"huutaako perä tai laatikko"
no tässä muutama 164 tarkastettava kohta toki hinta ja laatu kulkee yleensä käsi kädessä.
kulutus on 9-15l välillä riippuen ajotavasta ja kaasuttumen kunnosta
suosittelisin kuitenkin Amazonia tai 142:sta mutta se on vain minun mielipide. vanhoissa pn aina jotain pientä laitettavaa niinkuin uusissakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844