S-Pankki verkkomaksupainike?

Mistä saa?

Eikö S-Pankilla ole oikeasti tarjota verkkomaksupainiketta vielä?

Hmm... Harmi...

No kaikki aikanaan, ilmeisesti järjestelmien kehittämisessä on pitänyt vähän kiirettä.

8

1632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkoitat
      • sitä, että...

        kotimaisilla verkkosivuilla on "painikkeita", joita klikkaamalla pääsee maksamaan palvelut tai ostokset suoraan omilla verkkopankkitunnuksilla tai sitten verkkopankkitunnuksia käytetään henkilön tunnistamisessa (esim. verokorttilaskuri). Silloin kun tämä yleistyi, Nordean ja oranssien osuuspankkien napit tulivat ensin ja säästöpankkien/paikallisosuuspankkien näppylöitä sai odottaa.


      • minä vaan
        sitä, että... kirjoitti:

        kotimaisilla verkkosivuilla on "painikkeita", joita klikkaamalla pääsee maksamaan palvelut tai ostokset suoraan omilla verkkopankkitunnuksilla tai sitten verkkopankkitunnuksia käytetään henkilön tunnistamisessa (esim. verokorttilaskuri). Silloin kun tämä yleistyi, Nordean ja oranssien osuuspankkien napit tulivat ensin ja säästöpankkien/paikallisosuuspankkien näppylöitä sai odottaa.

        a) saattaa olla, että S-pankissa tätä asiaa ei ole pidetty kaikkein kiireellisimpänä, ja kehitystyö on vielä kesken

        b) verkkosivujen ylläpitäjät valitsevat itse, mitä palveluja tarjoavat ja sitäpaitsi jokaisesta verkkopankkipainikkeesta joutuu maksamaan ko. pankille selvää rahaa
        -> sivustot eivät ole vielä ehtineet tai kustannussyistä eivät aiokaan (tällä hetkellä) lisätä S-pankin painiketta


      • maksa..
        minä vaan kirjoitti:

        a) saattaa olla, että S-pankissa tätä asiaa ei ole pidetty kaikkein kiireellisimpänä, ja kehitystyö on vielä kesken

        b) verkkosivujen ylläpitäjät valitsevat itse, mitä palveluja tarjoavat ja sitäpaitsi jokaisesta verkkopankkipainikkeesta joutuu maksamaan ko. pankille selvää rahaa
        -> sivustot eivät ole vielä ehtineet tai kustannussyistä eivät aiokaan (tällä hetkellä) lisätä S-pankin painiketta

        ei se painike maksa yhtään mitään. veloitus menee vasta tapahtumista.


      • Maksaa se
        maksa.. kirjoitti:

        ei se painike maksa yhtään mitään. veloitus menee vasta tapahtumista.

        Se painike on itse asiassa pankin omaisuutta ja sitä ei saa käyttää ilman lupaa. Jos haluaa käyttää sivustollaan verkkopankkien tunnuksia, niin sivuston pitäjän pitää tehdä sopimus käytöstä pankin kanssa. Ja sopimus maksaa avaamisen ja ylläpidon. Ei niitä nappeja noin vain lisäillä.


      • Eipä väliä käytännössä
        minä vaan kirjoitti:

        a) saattaa olla, että S-pankissa tätä asiaa ei ole pidetty kaikkein kiireellisimpänä, ja kehitystyö on vielä kesken

        b) verkkosivujen ylläpitäjät valitsevat itse, mitä palveluja tarjoavat ja sitäpaitsi jokaisesta verkkopankkipainikkeesta joutuu maksamaan ko. pankille selvää rahaa
        -> sivustot eivät ole vielä ehtineet tai kustannussyistä eivät aiokaan (tällä hetkellä) lisätä S-pankin painiketta

        Mietin ihan samaa. Oikeastaan toi verkkomaksupainike on tavallaan turha. Koska Visa Debit kortin saa kuitenkin ja silloin voi maksaa Visalla ja Verified by Visa palvelulla maksettaessa homma toimii melkein samoin kuin verkkomaksupainikkeella. Joten ihan sama.

        Ainakin itse mieluiten yleensä maksan kortilla. Nordean Visassa oli se huono puoli, että siinä ei ollut Debit puolta. Joten isoja ostoja ei voinut maksaa sillä kun olisi mennyt luottorajan yli. Mutta nyt kun on Debit kortti S-pankista, niin isommatkin maksut onnistuu ihan hyvin.

        Kelasin ihan samaa tossa ulkomaille lähtiessä. Jenkkeihin olis tarkoitus lähteä ja ei ole puhettakaan että 2 tonnin luotto riittäisi. Joten voi sitten käytellä suoraan Debittinä korttia kun rahaa taitaa kuitenkin mennä joku 5-7 tonnia.


      • Eipä väliä käytännössä kirjoitti:

        Mietin ihan samaa. Oikeastaan toi verkkomaksupainike on tavallaan turha. Koska Visa Debit kortin saa kuitenkin ja silloin voi maksaa Visalla ja Verified by Visa palvelulla maksettaessa homma toimii melkein samoin kuin verkkomaksupainikkeella. Joten ihan sama.

        Ainakin itse mieluiten yleensä maksan kortilla. Nordean Visassa oli se huono puoli, että siinä ei ollut Debit puolta. Joten isoja ostoja ei voinut maksaa sillä kun olisi mennyt luottorajan yli. Mutta nyt kun on Debit kortti S-pankista, niin isommatkin maksut onnistuu ihan hyvin.

        Kelasin ihan samaa tossa ulkomaille lähtiessä. Jenkkeihin olis tarkoitus lähteä ja ei ole puhettakaan että 2 tonnin luotto riittäisi. Joten voi sitten käytellä suoraan Debittinä korttia kun rahaa taitaa kuitenkin mennä joku 5-7 tonnia.

        Tämän syksyn ajan Nordeastakin on saanut Visa Debit -kortteja. Minullakin on nyt sellainen. Sen saatuani mielihyvin palautin tarpeettomana Visa Electronin, jonka aikanaan hankin ensimmäisten joukossa, mutta johon olen monta kertaa pettynyt ("Yhteyttä pankkiin ei juuri nyt saada. Olisiko teillä mitään muuta korttia?") En tiedä, saako Nordeasta Visa Credit/Debit -yhdistelmäkorttia, mutta ainakaan minä en sellaista ottaisi. Mielestäni on parempi, että nuo ominaisuudet ovat eri korteilla. Silloin voi tilanteen mukaan harkita, mitä kannattaa ottaa mukaan ja matkalla ne voi piilottaa eri paikkoihin, ettei kaikkia maksuvälineitä varasteta samalla kertaa.


      • Eipä väliä käytännössä kirjoitti:

        Mietin ihan samaa. Oikeastaan toi verkkomaksupainike on tavallaan turha. Koska Visa Debit kortin saa kuitenkin ja silloin voi maksaa Visalla ja Verified by Visa palvelulla maksettaessa homma toimii melkein samoin kuin verkkomaksupainikkeella. Joten ihan sama.

        Ainakin itse mieluiten yleensä maksan kortilla. Nordean Visassa oli se huono puoli, että siinä ei ollut Debit puolta. Joten isoja ostoja ei voinut maksaa sillä kun olisi mennyt luottorajan yli. Mutta nyt kun on Debit kortti S-pankista, niin isommatkin maksut onnistuu ihan hyvin.

        Kelasin ihan samaa tossa ulkomaille lähtiessä. Jenkkeihin olis tarkoitus lähteä ja ei ole puhettakaan että 2 tonnin luotto riittäisi. Joten voi sitten käytellä suoraan Debittinä korttia kun rahaa taitaa kuitenkin mennä joku 5-7 tonnia.

        Visa Pankkikortti -yhdistelmäkortti toimii kyllä kotimaassa ihan vastaavasti kuin Visa Credit/Debit -yhdistelmäkortti, niin kauan kuin pankkikortti on vielä voimassa. Pankkikortilla voi muistaakseni maksaa 30.000 euroon saakka, jos vain tilillä on rahaa, joten se sopii hyvin esim. auton ostoon.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe