neitsyt ja tavannut rapu miehen. Hänen on vaikea puhua suoraan tunteistaan ja pyörittää useita naisia. Huono itsetuntoko? Olen antanut tilaa ja ollut välinpitämätön hänen naisjutuilleen,koska tämä ei ole niin vakavaa...
rapu mies=vaikea
10
4513
Vastaukset
- Samoin ajatteleva
Tapailin rapumiestä muutamien kuukausien ajan ja allekirjoitan tuon täysin. Mies pyöritteli monta naista samaan aikaan, tajusin sen jälkeen päin. Oli ollut naimisissakin eikä ollut kuulemma edes rakastanut vaimoaan. Outoa...
- Moolekki
Rapumies on oikea naisten sankari,ei sille yksi nainen riitä,pyörittää naisia sormensa ympärille ja samat sanat lausuu jokaiselle HARMILLISTA MUTTA TOTTA
- samat
katkerat akat jaksaa räksyttää kuukaudesta toiseen jonkun idiootiksi osoittautuneen rapumiehen takia.kaikki ravut ei oo semmosia!!!hankkikaa jo elämä tai harkitkaa terapiaa jos ei muu auta!
- Ei enää Rapua
samat kirjoitti:
katkerat akat jaksaa räksyttää kuukaudesta toiseen jonkun idiootiksi osoittautuneen rapumiehen takia.kaikki ravut ei oo semmosia!!!hankkikaa jo elämä tai harkitkaa terapiaa jos ei muu auta!
Vakiolause Ravun suusta muuten toi et tutkituta pääsi!!!
- Neitsytnainen
Siis miten teitkin noin hyvän kuvauksen.Neitsytnainen joutuu todella kovalle koetukselle Rapumiehen kanssa.Minulla se on vaan vakavaa joten kärsinyt olen paljon.Loppuuko noi naisjutut ym joskus?Ikuinen iskijä/naistennaurattajako?
- Älä katoa
Ravun parhaita puolia ovat rakastamisen taito.Antaa paljon rakkautta taidolla kun on hänelle sopiva hetki ja kummppani.
- Lady in green
Aika kovia juomaan Ravut olen huomannut.Mutta ei koskaa sähellä.
- Neitsyt-nainen
Mä oon kanssa tavannu rapumiehen pari kuukautta sitten ja ihanaa on ollu! Siis joko mä oon ihan sinisilmäinen ja nuija (se on tullu joskus havaittua) mutta mielessä ei oo käynykään että sillä voisi olla muita naisia. Baareissa ei juokse, tosiaankaan ja aina kotona joku projekti menossa jonka parissa menee aamusta iltaan. Koiriaansa juoksuttaa siinä jossain välissä. Sen olen huomannu että välillä tapahtuu jotain kummaa "vetäytymistä" mille ei mun mielestä ole mitään selitystä, tyypillistä rapuako?! Ainakin luulisin! Nyt pitää varmaan alkaa tarkkailla tilannetta :o
- Ravunkesyttäjä
Neitsyt-nainen kirjoitti:
Mä oon kanssa tavannu rapumiehen pari kuukautta sitten ja ihanaa on ollu! Siis joko mä oon ihan sinisilmäinen ja nuija (se on tullu joskus havaittua) mutta mielessä ei oo käynykään että sillä voisi olla muita naisia. Baareissa ei juokse, tosiaankaan ja aina kotona joku projekti menossa jonka parissa menee aamusta iltaan. Koiriaansa juoksuttaa siinä jossain välissä. Sen olen huomannu että välillä tapahtuu jotain kummaa "vetäytymistä" mille ei mun mielestä ole mitään selitystä, tyypillistä rapuako?! Ainakin luulisin! Nyt pitää varmaan alkaa tarkkailla tilannetta :o
Mä olin niin sekaisin Ravun kanssa alussa et voihan nenä.Onneksi on jo vähän helpompaa mutta ei koskaan tule olemaan helppoa ja selväjärkistä nyt sen tiedän.Täytyy vaan kestää.Juuri kun luulet tietäväsi vähän missä mennään niin tapahtuu taas jotain uutta odottamatonta.Todellakaan eivät ole mitään koti-ihmisiä.En tajua miksi sellaista on edes kirjoitettu Ravun kohdalle.Jonkinlaisia masokisteja ovat.
- olen ....
Ravunkesyttäjä kirjoitti:
Mä olin niin sekaisin Ravun kanssa alussa et voihan nenä.Onneksi on jo vähän helpompaa mutta ei koskaan tule olemaan helppoa ja selväjärkistä nyt sen tiedän.Täytyy vaan kestää.Juuri kun luulet tietäväsi vähän missä mennään niin tapahtuu taas jotain uutta odottamatonta.Todellakaan eivät ole mitään koti-ihmisiä.En tajua miksi sellaista on edes kirjoitettu Ravun kohdalle.Jonkinlaisia masokisteja ovat.
Toki uskon että horoskooppimerkeillä on yhtäläisyyksiä mutta ei pitäs kuitenkaan yleistää liikaa... itse seurustelen rapumiehen kanssa, hän viihtyy hyvin kanssani kotosalla (melkein enemmän kun minä), toki pitää olla omia ja yhteisiäkin rillutelureissuja välillä... Hän on heti alusta alkaen tehnyt tunteensa selväksi minua kohtaan ja näyttää rakkautensa niin teoin kuin sanoinkin (ei tietenkään mitään ällöyltiölässyilyä thank God!) Ehkä se on niin itse kunkin kohdalla kun löytyy se "oikea" ihminen niin kaikki vaan loksahtaa paikoilleen eikä mitään suurempia ongelmia ole. :) Itse en menisi pistämään jotain "mielenvikaisuuksia" tai käytösongelmia minkään horoskoopin piikkiin.... enkä jättäisi jotain suhdetta kokeilematta sen takia että jossain lukee että se ja se horoskooppimerkki on ehkä vaikeampi tapaus kun joku toinen.. ihmisiähän tässä ollaan.... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569