rapu mies=vaikea

itse olen

neitsyt ja tavannut rapu miehen. Hänen on vaikea puhua suoraan tunteistaan ja pyörittää useita naisia. Huono itsetuntoko? Olen antanut tilaa ja ollut välinpitämätön hänen naisjutuilleen,koska tämä ei ole niin vakavaa...

10

4484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samoin ajatteleva

      Tapailin rapumiestä muutamien kuukausien ajan ja allekirjoitan tuon täysin. Mies pyöritteli monta naista samaan aikaan, tajusin sen jälkeen päin. Oli ollut naimisissakin eikä ollut kuulemma edes rakastanut vaimoaan. Outoa...

    • Moolekki

      Rapumies on oikea naisten sankari,ei sille yksi nainen riitä,pyörittää naisia sormensa ympärille ja samat sanat lausuu jokaiselle HARMILLISTA MUTTA TOTTA

      • samat

        katkerat akat jaksaa räksyttää kuukaudesta toiseen jonkun idiootiksi osoittautuneen rapumiehen takia.kaikki ravut ei oo semmosia!!!hankkikaa jo elämä tai harkitkaa terapiaa jos ei muu auta!


      • Ei enää Rapua
        samat kirjoitti:

        katkerat akat jaksaa räksyttää kuukaudesta toiseen jonkun idiootiksi osoittautuneen rapumiehen takia.kaikki ravut ei oo semmosia!!!hankkikaa jo elämä tai harkitkaa terapiaa jos ei muu auta!

        Vakiolause Ravun suusta muuten toi et tutkituta pääsi!!!


    • Neitsytnainen

      Siis miten teitkin noin hyvän kuvauksen.Neitsytnainen joutuu todella kovalle koetukselle Rapumiehen kanssa.Minulla se on vaan vakavaa joten kärsinyt olen paljon.Loppuuko noi naisjutut ym joskus?Ikuinen iskijä/naistennaurattajako?

    • Älä katoa

      Ravun parhaita puolia ovat rakastamisen taito.Antaa paljon rakkautta taidolla kun on hänelle sopiva hetki ja kummppani.

    • Lady in green

      Aika kovia juomaan Ravut olen huomannut.Mutta ei koskaa sähellä.

      • Neitsyt-nainen

        Mä oon kanssa tavannu rapumiehen pari kuukautta sitten ja ihanaa on ollu! Siis joko mä oon ihan sinisilmäinen ja nuija (se on tullu joskus havaittua) mutta mielessä ei oo käynykään että sillä voisi olla muita naisia. Baareissa ei juokse, tosiaankaan ja aina kotona joku projekti menossa jonka parissa menee aamusta iltaan. Koiriaansa juoksuttaa siinä jossain välissä. Sen olen huomannu että välillä tapahtuu jotain kummaa "vetäytymistä" mille ei mun mielestä ole mitään selitystä, tyypillistä rapuako?! Ainakin luulisin! Nyt pitää varmaan alkaa tarkkailla tilannetta :o


      • Ravunkesyttäjä
        Neitsyt-nainen kirjoitti:

        Mä oon kanssa tavannu rapumiehen pari kuukautta sitten ja ihanaa on ollu! Siis joko mä oon ihan sinisilmäinen ja nuija (se on tullu joskus havaittua) mutta mielessä ei oo käynykään että sillä voisi olla muita naisia. Baareissa ei juokse, tosiaankaan ja aina kotona joku projekti menossa jonka parissa menee aamusta iltaan. Koiriaansa juoksuttaa siinä jossain välissä. Sen olen huomannu että välillä tapahtuu jotain kummaa "vetäytymistä" mille ei mun mielestä ole mitään selitystä, tyypillistä rapuako?! Ainakin luulisin! Nyt pitää varmaan alkaa tarkkailla tilannetta :o

        Mä olin niin sekaisin Ravun kanssa alussa et voihan nenä.Onneksi on jo vähän helpompaa mutta ei koskaan tule olemaan helppoa ja selväjärkistä nyt sen tiedän.Täytyy vaan kestää.Juuri kun luulet tietäväsi vähän missä mennään niin tapahtuu taas jotain uutta odottamatonta.Todellakaan eivät ole mitään koti-ihmisiä.En tajua miksi sellaista on edes kirjoitettu Ravun kohdalle.Jonkinlaisia masokisteja ovat.


      • olen ....
        Ravunkesyttäjä kirjoitti:

        Mä olin niin sekaisin Ravun kanssa alussa et voihan nenä.Onneksi on jo vähän helpompaa mutta ei koskaan tule olemaan helppoa ja selväjärkistä nyt sen tiedän.Täytyy vaan kestää.Juuri kun luulet tietäväsi vähän missä mennään niin tapahtuu taas jotain uutta odottamatonta.Todellakaan eivät ole mitään koti-ihmisiä.En tajua miksi sellaista on edes kirjoitettu Ravun kohdalle.Jonkinlaisia masokisteja ovat.

        Toki uskon että horoskooppimerkeillä on yhtäläisyyksiä mutta ei pitäs kuitenkaan yleistää liikaa... itse seurustelen rapumiehen kanssa, hän viihtyy hyvin kanssani kotosalla (melkein enemmän kun minä), toki pitää olla omia ja yhteisiäkin rillutelureissuja välillä... Hän on heti alusta alkaen tehnyt tunteensa selväksi minua kohtaan ja näyttää rakkautensa niin teoin kuin sanoinkin (ei tietenkään mitään ällöyltiölässyilyä thank God!) Ehkä se on niin itse kunkin kohdalla kun löytyy se "oikea" ihminen niin kaikki vaan loksahtaa paikoilleen eikä mitään suurempia ongelmia ole. :) Itse en menisi pistämään jotain "mielenvikaisuuksia" tai käytösongelmia minkään horoskoopin piikkiin.... enkä jättäisi jotain suhdetta kokeilematta sen takia että jossain lukee että se ja se horoskooppimerkki on ehkä vaikeampi tapaus kun joku toinen.. ihmisiähän tässä ollaan.... :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe