Auttaako alkoholi flunssaan?

Oolofi

Vai mitenkä se on? Oon miettinyt, että huonontaako alkoholi vastustuskykyä vai tappaako se pöpöjä? Joskus flunssassa tekis mieli ottaa vähän vhiskyä.

7

7420

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juotiin viinaa..

muistan hyvin kun setä-ukko aina otti "vettä väkeempää" ja sanoi, että: -sain tuon flussan pidettyä taka-alalla.

No joo, ite kiskoin aina kun tuli flunssan merkkejä rommitoteja. Kyllähän se aineenvaihduntaa vilkastuttaa mutta kyllä siinä juomisessa on aina kännin halu eikä mikään flunssan hoito.

Voi olla että olen väärässä.

• Vanamo Linnea

Kuten eräällä esimiehelläni oli tapana sanoa: "Alkoholi ei ole mikään lääke, mutta se tekee sairastamisen mukavammaksi." Esimerkiksi rommitotissa eniten vaikuttaa se kuuma vesi, lämmintä juotavaahan yleensä suositellaan flunssassa. En tiedä, vaikuttaako alkoholi vastustuskykyyn ainakaan kohtuullisesti nautittuna millään tavalla, tuskin tappaa pöpöjäkään, ellei ihan pirtun vahvuista ole.

• voi sen näinkin sanoa

Kännissä on vaan kivaa.

"jos alkaa pännii, niin vedä kännii. Jos joku morkkaa, niin pullo korkkaa...."

• Oolofi

Keith Richards on myrkyttänyt ittensä kuulemma niin pahasti, ettei siihen mieheen enää tauditkaan tehoa! Voi olla kyllä ihan läppääkin vaan.

• U-Ö.

Flunssa kuten influenssa ovat virussairauksia, ja niihin eivät pure edes antibiootit, vaikka niitäkin turhaan käytetään, joten viina ei auta kuin oireita peittämään ollakseen seuraavana päivänä pahemmat.

• Oolofi

niin kova äijä, ettei tuu krapulaa.

Joo, kävin äskön ostamassa vähän olutta ja viskiä. Ihan jees. Kauhee hiki, taitaa olla kuumettakin. Sit on vielä stressiä ja kaikkee paskaa, mutta onneks on huikkaa.

• Anonyymi

Itselläni päivän parin perseet vieneet flunssan pois kokonaan. Ja tämä tapahtunut useampaan kertaan. Kostean illan jälkeen ei ole ollut kun krapula mutta flunssasta ei tietoakaan. En tiedä mihin tämä perustuu, mutta kyllä tuossa jotain perää on. Itselläni juuri flunssa ja korvatulehdus niin mietinkin tässä että pitäisköhän riipaista ;).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3022
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2901
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1709
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1642
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1279
    Aihe