Olemme viemässä perheen pienempiä Skanssenille
satamasta,mikähän bussi,koska ipanat ei paljon
jaksa kävellä? Ja voiko jo laivalta ostaa jonkinnäköisen famijekortetin,jolla koko porukka
liikkuisi vaivattomasti?
Mikä bussi Skanssenille?
6
1061
Vastaukset
- satamasta
Millähän laivalla mahdatte mennä? Satamia on useampia. Keskustasta Skansenille vie bussi 47. Joskus Siljalta on ollut (ainakin hiihto- ja syysloma-aikoina) kuljetus Djurgårdenin saarelle, jossa Skansenin lisäksi on myös mm. Junibacken, mutta en tiedä, onko tuota kuljetusta aina.
- Ruotsiin
Bussi 44 ja 47 auttaa jo kummasti nekin.Pitänee
kiertää vaan ihan keskustan kautta. - tukholamssa kauan asunut
Ruotsiin kirjoitti:
Bussi 44 ja 47 auttaa jo kummasti nekin.Pitänee
kiertää vaan ihan keskustan kautta.Niin ei en bussit veden päällä ajele. Tukholma on enempi vettä kuin maata.
- vielä!
tukholamssa kauan asunut kirjoitti:
Niin ei en bussit veden päällä ajele. Tukholma on enempi vettä kuin maata.
Kylläpä vaan vesibussit ajelee! ;)
- tiitireport
me menimme viime vuonna vesibussilla vanhan staman kyljestä, kaupungin 1 päivän bussikortti kelpasi myös sinne. Vesibussi rantautuu Gröna lundin viereen, se oli ainakin viime vuonna myös auki ja aivan ihana!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418