Onko neitsyt mies uskollinen? Jos on vielä hirveä määrä välimatkaa, eikä nähdä useasti? Sanoo kyllä rakastavansa ja että olen ainoa, mutta mutta...luottaakko vai ei?
Uskollinen?
10
3393
Vastaukset
- Täys idiootti
Minulla ja neitsytmiehelläni myös välimatkaa oli ja piti kahta naista.Minua ja hänen paikkakunnallaan olevaa.Ei enää koskaan neitsyttä.
- esimerkki
neitsytnaiselta: 4 vuotta kaukosuhteessa, nähtiin 1-2 kertaa kuukaudessa ja ei kyllä käynyt mielessäkään pettää vaikka tilaisuuksia oli.
- neitsyen uhrien tukiyhdistys
Johan vitsin heitit: neitsytmies uskollinen? Joo, kyllä, mutta vain itselleen ja tavoillen. Neitsytmies pettää aina.
Neitsymies ei itse koe pettävänsä, vaikka pitäisi yhtäaikaa kuinka montaa naista pyörityksessä ja lakanoiden välissä, siksi neitsymiehen on niin helppo vannoa uskollisuuttaan ja rakkauttaan! - vuotta
Mutta heti eka iltana kun lähti komennukselle toiselle paikkakunnalle oli vieras nainen,ero tuli pitkän harkinnan jälkeen mulle selväksi,ei ottanut laantuakseen,jatkui ja jatkui.
- Codetsu
niin kauvan kuin on uskoa rakkaseen niin kauvan
olen uskollinen mutta jos se usko katoaa
ei sinulla ole enään välijä
hauku minua
syytä petäjäksi ilman syytä
ja sinä tulet löytämään hänet minusta
paskapuhetta ei kukaan kuuntele
en edes minä...
- Neitsytnainen
Ei ole uskollinen ei jaksa odottaa yksin kauan.Ja kun saat hänet kiinni niin jättää kylmästi.
- Ööööh?
Onko miehissä ja naisissa muka noin iso ero? Ittelle ei tulisi kyllä mieleenkään, ja niistä muutamasta neitsyestä jotka tunnen, ei kukaan ole sen tyylinen. Että ehkä se on enemmän kiinni seurasta, kasvatuksesta ja ties mistä pettääkö se vai ei. Ei se selviä kuin kokeilemalla, yleistäminen on paha asia :)
- vaaka.
Omanakohtaisena kokemuksena voin kertoa ettei todellakaan ole. Seurustellut tämän kanssa en,mutta sillä aikaa kun hän peuhasi mun kanssa, oli sillä samaan aikaan yks jos toinenkin nainen kierroksessa, yhden kanssa jopa seurusteli. Sama tilanne edelleen, se vain että itse en enää kajoa tähän mieheen vaikka kavereita ollaan.
- omakoht. kokemus
Mun aivan ihana ex-neitsytmieheni muutti työn perässä 2 v. seurustelun jälkeen eri paikkakunnalle ja me nähtiin todella harvoin. Vannoi kovasti rakkauttaan ja uskollisuuttaan, ja mä jopa jollain tasolla uskoin, vaikka toisaalta olinkin omassa mielessäni varma, että se petti mua. Oli kuitenkin mulle aina todella ihana, kun nähtiin.
Erottiin sitten 5 v. seurustelun jälkeen ja vasta eron jälkeen olen saanut varmuuden, että hän petti minua (en kuitenkaan mieheltä itseltään, hän väitti vielä erovaiheessakin, että ei ole pettänyt).- skorpparinainennnn
Minulla on ollut kaksi neitsytmiestä, ja molemmat olivat minulle uskollisia. Mutta toisaalta, skorpionit ovat niin hyviä sängyssä, ettei neitsytmiehen todellakaan tarvitse etsiä parempaa muualta ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108