elikkä olen haastanut u a e x pkerin kisaan kuulostaa mahdottomalta mutta yritän hankkia fire capen 38-39 levelisille rangeurelle firecapen otan rangen täl viikol (ehkä) 50 ja prayer 40 ja membuks...kaikki pitäkää peukkui pystys jos teen sen nii drop party tulossa!
pitäkää mulle peukkui pystyssä =)
mmrpg
6
569
Vastaukset
hehe gl vaan, mutta aika vaikea tehtävä eessä
Mutta Onnea yritykseen- Jokin otus
Onnea vaan!Ja peukut pysyy pystyssä! :D
- OnnaRanma2
Onnea! Menee varmaan paljon rahaa!
- roll4
sanon vaa et se oli aika vaikee mennä 1 defful mut onnee silti
- neonclover
kyl sä ton saat vedettyä, onnea matkaan.
- nimimerkki
kaikki sormet ja varpaat pystys kyl sä pärjäät nyt vaa treenaat paljo....!!!!111
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215684- 541795
- 251289
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2001101- 741085
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531027Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.142983Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️63972- 48948
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58945