Olen tilaamassa vaatetta ulkomailta ja eteen pomppasi lastenkoot 1T-4T.Osaako kukaan antaa vinkkiä mitä kokoa nämä tarkoittaa t-paidoissa senttimetreinä??
Vaatteiden koko 1t-4t senttimetreinä??
1
1845
Vastaukset
- SiniSatsuma
Hei
Asun itse Lontoossa ja nama koot on siis Toddler kokoja - usein melkeen kuin vuosi eli 2t ois 2v mutta koska lapset on erikokosia niin ei siihen voi luottaa. Katoin akkia netista ja esim alla olevasta linkista loytyy koko taulukko:
http://bluebearwear.com/Blossoms-and-Bears-pr-16308.html#
En tieda mika kauppa on mutta sielta ainaski loytyy. Ne vaan taytyy muuttaa senteiks koska on tassa engklannin mittakaavassa :) Eli laskin kateen vaan. Tai sitten voit yrittaa teha www.google.co.uk haun noista... en tieda loytyisko sentteina.
Omistan itse nettikaupan jossa on kanssa 2T koko (joka vastaa 2v kokoa). Tama on mun vaatteissa centteina: 84-92cm. Kysy sielta sivuilta neuvoa jos ei niilla ole kokoja - kyllahan aina neuvoja annetaan. Voit kayda kanssa kurkkaamassa mun sivuja www.satsumasweethearts.com jos haluat :D
Lykkya tyko!
Sini
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216805Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562323- 1471877
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981075- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91971- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon154789