Vaatteiden koko 1t-4t senttimetreinä??

Daysleeper

Olen tilaamassa vaatetta ulkomailta ja eteen pomppasi lastenkoot 1T-4T.Osaako kukaan antaa vinkkiä mitä kokoa nämä tarkoittaa t-paidoissa senttimetreinä??

1

1845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SiniSatsuma

Hei

Asun itse Lontoossa ja nama koot on siis Toddler kokoja - usein melkeen kuin vuosi eli 2t ois 2v mutta koska lapset on erikokosia niin ei siihen voi luottaa. Katoin akkia netista ja esim alla olevasta linkista loytyy koko taulukko:

http://bluebearwear.com/Blossoms-and-Bears-pr-16308.html#

En tieda mika kauppa on mutta sielta ainaski loytyy. Ne vaan taytyy muuttaa senteiks koska on tassa engklannin mittakaavassa :) Eli laskin kateen vaan. Tai sitten voit yrittaa teha www.google.co.uk haun noista... en tieda loytyisko sentteina.

Omistan itse nettikaupan jossa on kanssa 2T koko (joka vastaa 2v kokoa). Tama on mun vaatteissa centteina: 84-92cm. Kysy sielta sivuilta neuvoa jos ei niilla ole kokoja - kyllahan aina neuvoja annetaan. Voit kayda kanssa kurkkaamassa mun sivuja www.satsumasweethearts.com jos haluat :D

Lykkya tyko!
      Sini

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6805
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2323
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1877
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1271
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      98
      1075
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      980
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      91
      971
    8. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      33
      863
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      154
      789
    Aihe