epäonneen tuomittua??

kalat ja jousimies

Tästä on näköjään jo puhuttu. Kalat-nainen olen eikä sopivaa miestä tunnu löytyvän. Nouseva merkkini muuten taitaa olla neitsyt...olen lähes varma asiasta, vaikka en minä niitä piirteitä itsessäni havaitse...pelkkiä kalojen heikkouksia. Skorpioni muka sopisi mutta kahdesti olen jo sydänsuruja vain saanut ja epäonnea. Nyt olen tutustunut jousimieheen...hyvin epäilevällä mielellä tosin...kun tulimerkin kanssa olen naimisissa ollut eikä hän ymmärtänyt minua lainkaan. Jousimiestä muutenkin hieman kammoksun, vaikka erittäin hyvä ystäväni on myös jousimies, mutta hänestä olen oppinutkin, että olemme kuin yö ja päivä. Tällä jousimiehellä on jo ikää ja sitoutumishalua, onnettomissa naimisissa on ollut leijonan kanssa, vaikka horoskooppien mukaan he olisivat olleet mitä loistavin pari. Uskallanko edes yrittää...toisaalta on aika kurjaa vain tuijottaa horoskooppia ja sen perusteella hylätä ehkä hyväkin juttu.

3

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaakanainen

      .. Aika tyypillistä ilmeisesti että kalat on yksin kauankin (tai onnettomissa suhteissa) ennenkuin löytää oikeanlaisen kumppanin.

      Isäni (vesimies) näyttää olevan jokseenkin sovelias kumppani äidilleni (kalat), ainakin mielikuvitusta ja boheemiutta löytyy sen selkärangan lisäksi.

      Itse voisin kuvitella että kalat tarvitsisi maamerkin tuomaa turvallisuutta.. esimerkiksi kuu-härkä tai kuu-neitsyt (=tunne-elämä). Isäni on kuu-härkä, samoin minä. Jalat maassa vaikka aurinko on ilman merkissä.

      Mutta älä näihin horoskooppeihin tuijota vaan ihmisen ominaisuuksiin =) Jos löytyy niitä juttuja mitä toivot/koet ihaniksi nii eiköhän sieltä kartaltakin löytyisi tutkittaessa ne yhdistävät tekijät (kokemusta löytyy).

    • ...

      "Uskallanko edes yrittää...toisaalta on aika kurjaa vain tuijottaa horoskooppia ja sen perusteella hylätä ehkä hyväkin juttu."
      Tässä on vastaus itsessään. Itse en kyllä edes useinkaan usko horoskooppeihin (älkää kysykö, en tiedä mitä teen tällä palstalla...), mutta vaikka ainä ilmeisesti niihin uskotkin, niin kannattaako nyt jonkun horoskoopin takia jättää kokeilematta? Go for it!

    • olin

      vuosia avoliitossa jousimiehen kans... Upeaa,mahtavaa,kiihkeää rakkautta ennen kuin loppui. En kadu,koska sellaista tunnetta ei ole ollut muiden kanssa (ja tuska päättymisestä sen mukainen). Onneksi nyt jo yli siitä...ja hymyssä suin muistan ensivuosien onnea..aah. Se nyt kaatui omaan mahdottomuuteensa lopulta. Mut lyhyemmät suhteet ollu vesimiehen ja neitsyen kans... Ei toiminu alkuunkaa. Kahden härän kans treffeillä...booring ja ne oli heti menos naimisiin.
      Sanoisin et anna mennä... joskus epätodennäköisin on just se paras. Ihminen itsessään tärkein!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe